Страница 1 от 2
					
				Fiesta '97 Ghia
				Публикувано: 15 яну 2008, 22:50
				от AAlexandrov
				Здравейте, колеги!
Уважавам хората, обединени около обща цел, идея или страст.
Самият аз карам Ауди, но се надявам да бъда приет във форума, за да споделяме впечатления и опит.
Поводът да се регистрирам, разбира се, е конкретен.
Търсих малка и удобна кола за жена ми, която да не е със скъпа поддръжка. В същото да се управлява лесно и да има поне някакви екстри.
Познайте на какво се спрях - Фиестичка 97-98 година, изпълнение Джиа, с пет врати. Моторчето е 1,25 зетек, 75 к.с., а екстрите са следните: сребрист металик, два еърбега, сервоуправление, абс, електрически предни стъкла, махагоново табло и средна конзола, климатик, оригинално радиокасетофонче.
Цялото това удоволствие за жена ми ще ми струва 2 900 лева, защото е от мой познат. 
Очаквам Вашите мнения за този модел, кокретно за тази, която съм избрал, и дали цената е нормална. 
Поздрави,
Сашо
			 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2008, 23:03
				от Conan_1
				Цената е много прилична, а за това купе този двигател е повече от достатъчен!Жена ти ще баде доволна при адекватна потдръжка в това съм сигурен!А вътре е супер симпатична фиестичката 

 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2008, 23:06
				от AAlexandrov
				Така е, направи ми впечтление, че подходих предубедено, но останах приятно изненадан от изпълнението. 
И екстрите са супер важни за комфорта на пътуването. Жена ми няма да кара много, но защо да не и е удобно?
А и конкурентите от този клас, които гледах, бяха в пъти по-зле като цялостно излъчване, екстри и дизайн.
			 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2008, 23:07
				от dodi
				колега няма да сбъркаш ако я купиш много е пъргава , икономична и много комфортна за класа си ,добро окачване,стабилна електроника,здрави тенекии,поносими цени на части говоря от личен опит карал съм такава,но наи важното при старите коли е да случиш на добре гледан екземпляр и да си отваряш очите като купуваш успех 

 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2008, 23:25
				от Conan_1
				Е щом е от познат значи можеби няма да сбърка човека! 

 А женати какво мисли?Погледна ли я и тя,хареса ли я???и аз мисля наесен на моята приятелка за взема такава фиестичка ако успешно си вземе книжка де  

 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2008, 23:30
				от dodi
				така е после видях че е от познат но все пак 

 
			
					
				
				Публикувано: 15 яну 2008, 23:52
				от zaxyg
				Аз взех подобна, виж в профила ми, уж на жената, ама аз повече я карам. Имам я отскоро, някъде към 3 месеца и засега съм много доволен, карам я предимно в града. В големите снегове се представя отлично. Много е приятна за управление, а ще се изненадаш на какво е способен този двигател. Не обичам много да я настъпвам, но как да устоиш на изкушението да се изстреляш на някой светофар.  

 
			
					
				а
				Публикувано: 16 яну 2008, 00:31
				от paci
				Кат имате ABS имате и тракшън  .. гадове такива  
 
 
Пръдлата си е идеална стига малко от вън да имаше по готин вид особенно от към муцина и щеше да е екстра.
Чак ефтина от към подръжка не бих казал че е но удоволствието да я шофираш е на добро ниво дори и извънграда. Моята я усещах много не стабилна по завоите извънграда. От тогава доста неща съм и отремонтирал и още не съм я гонил извънграда да видя какво съм направил. Последно на един участък който го познавам като апартамента и там обаче и пълен си я яздих с висока скорост из завоите и на мен си ми хареса ма с тва темпо там се представях добре и с баба Лада.
Кат нищо обаче има вероятност според темперамента на водача да ви шокира с разход на гориво. 

 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 08:07
				от AAlexandrov
				Благодаря че сте ме подкрепили в първата ми тема.
Наистина количката е чудесна.
Дори и да приемем, че по муцуната може да се желае повече като дизайн, интериора е фантастичен.
Най-важното е, че на жената й харесва и се вписва в разбиранията й за удобен автомобил - климатик, АБС, серво, ел.пакет. Дори каза, че щом имало еърбези, щяла да е по-спокойна  

 .
Както и да е, важното е че е доволна.
Лично мен също много ми допада интериора, а най ме кефи оригиналното радио. Нищо че е с касетофон. Всъщност не съм проверил как стоят нещата с възможността да се върже един чейнджър, но това също не е въпрос на живот и смърт.
Сега съм на етапа "ухажване" на колата, затова планурам с какво да я поглезя. На първо място съм си набелязал едни оригинални джантета, колата с тях ще се отвори значиелно. После - ще видим
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 10:18
				от HACKO
				Здравей колега, добре дошъл при нас (надявам се че ще се задържиш). Това със възглавниците искрено ме развесели. Аз лично не искам да ги видя как работят, предполагам и ти, обаче женското любопитство край няма. По темата май няма какво да добавя, колата е такава каквато си я направиш (поддържаш ). Внимавай с майсторите, Форда се ремонтира малко по-различно от немските коли и повечето не се справят(иска се четене), инак със кадърна поддръжка няма да изневери.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 11:25
				от fiestazetec
				Така описана колата с тия екстри ме кара да си мечтая за мойта да е такава, цената е добра...При добра поддръжка ще си издържи яко време.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 12:19
				от AAlexandrov
				Надявам се колата да се окаже и здрава, освен хубава.
А по повод на задържането във форума, дори и да я продам някой ден, ако тук намеря толерантност и помощ, защо да не продължавам да пиша. Важното е добрия тон и уважението към всеки, който е част от това общество. Надявам се, че и вие мислите така.
Поздрави,
сашо
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 13:26
				от Conan_1
				Така мислим колега  

 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 15:39
				от AAlexandrov
				Conan_1 написа:Така мислим колега  

 
Това е добре - ще намерим общ език значи.
По повод на колата исках още да попитам, джантите са 4х108, нали.
Също така ме интересува заводския параметър на гумите, примерно 185х65х15 как е?
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 15:51
				от HACKO
				Да 4х108 са само че централния отвор е 61мм а не 59мм както при Аудито. 
Относно размера за Фиеста и 165 са добре 15х185 ще дойдат много големи и сигурно ще опират в подкалниците .
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 18:18
				от Conan_1
				Ами 185/65/14 доста стабилно ми изпълват калниците а на фиестата с 15-ли може наистина множко да и дойде!Трябва да премериш и даси прецените! 

 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 18:38
				от paci
				185/55/14 е размера за 14
Изрових на едно място и за 15 но сега бързам и не мога ти го изкопам 

Не я обувай с такива големи колелета че има вероятност да умре 

Дадения размер са ми летните и като сложа зимните 165/70/13 напрао имам чувството че  е във въздуха.
Ама ай полека лека да ровичкаш из форума има писано или ако ли пък не, си има раздели за конкретните неща.
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 21:00
				от pifivo1
				Лично мен също много ми допада интериора, а най ме кефи оригиналното радио. Нищо че е с касетофон. Всъщност не съм проверил как стоят нещата с възможността да се върже един чейнджър, но това също не е въпрос на живот и смърт.
Сега съм на етапа "ухажване" на колата, затова планурам с какво да я поглезя. На първо място съм си набелязал едни оригинални джантета, колата с тях ще се отвори значиелно. После - ще видим[/quote]
Привет колега, най-евтиния и оптимален вариант е МП3 трансмитер.Включва се в запалката- намираш на укв дадената честота и слушаш.Аз така правя, а и моята фиестичка е почти същата но не е джия и нямам АБС, но зимата добре се държи и е топла, а лятото с климатика е конфортно.....но стига съм я хвалил, че ще почнеш по-често да я покарваш и жена ти може да се сърди.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 21:58
				от AAlexandrov
				paci написа:185/55/14 е размера за 14
Оф, че съм и аз. Имах предвид 14-ки. Естествено че няма да я мъча с "15. 14-ките са по разумното решение.
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 22:05
				от AAlexandrov
				HACKO написа:Да 4х108 са само че централния отвор е 61мм а не 59мм както при Аудито. 
Това за мен е много важна информация  
 
 
Наистина за някои неща разсъждавам изхождайки от параметрите на Аудито и ще трябва да почета малко повече за Фиестата. 
Сега тъкмо е време да попрочета малко от техническата информация, която е събрана тук. Ще търся информация за първоначалното обслужване, за клас масло, за особености. 
Отново благодаря за топлия прием.