Как оценявате този Ford Focus?

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
thompson
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 24 фев 2008, 00:51
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Как оценявате този Ford Focus?

Мнение от thompson » 24 фев 2008, 00:55

Колата е Ford Focus sedan автоматик от 2000. Карана е само в САЩ, щата New Jersey.

Има следните характеристики:

130 000 км
4 CYLINDER
Power Door Locks
Power Steering
CD
AM/FM Radio
Power Windows
Air Conditioning
4DR WGN SE
FRONT WHEEL DRIVE

Решил сам да я продавам но нямам представа колко да и искам и за това ви питам. Благодаря.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 24 фев 2008, 01:12

По спомени , американските Фокуси нямаха много общо с продаваните в Европа. С други думи, заради тоталната липса на части у нас е непродаваема.
:roll:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 24 фев 2008, 02:21

Американските Фокуси имат много общо с европейските - всъщност разликите в частите са малко. Просто американските VIN-ове не се разпознават от европейските каталожни програми и доколкото съм гледал номерата на една и съща част са различни за Европа и САЩ. Може би това създава заблудата, че частите са различни. Аз съм купувал части от САЩ и досега са ставали за моя ГЕРМАНСКИ Фокус.
Мото-Пфое би трябвало да могат да обслужват и такъв автомобил без да доставят части от САЩ.

Специално този е от първите (2000г. е началото на производството).
Като различия може би най-важното е че освен Zetec се монтира и двулитров 8-клапанов агрегат SPI (Split Port Induction), който не е предлаган в Европа и съответно той ще е екзотичен от към части. Твоят с кой мотор е - Зетек или SPI?
Малки разлики има по купето - различни брони, различни стопове и фарове (формата е същата, секциите са други), различна решетка с мигачи в нея.
Вътре май единствените разлики са липсата на регулиране на фаровете по височина и липсата на часовник на таблото + комбиниран уред в мили, леко различни декоративни панели на вратите.
Има и едни бозови интериорни цветове, които не съм виждал при европейските.
Друг възможен проблем са цоловите резби... не съм 100% сигурен, че при Фокусника са такива, но е твърде вероятно. Такива болтове и гайки вече се намират и в България, но са по-скъпи.

Фокусите от тази година се харчат в България в момента между 7000 и 9000 лева грубо - според състоянието и екстрите. Имай напредвид, че тези с по-големи мотори (двулитровият минава за такъв) като че ли не са толкова търсени...
Ще трябва да платиш и мито при вноса, както и да минеш Технотест, който май беше към 400 кинта.
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 24 фев 2008, 17:28

батка слагай една цена 7500лв и ще имаш навитаци ,поради екстравангардния вид и ще си готов :wink:
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
AAlexandrov
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 15 яну 2008, 22:32
Модел на автомобила: Fiesta '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от AAlexandrov » 27 фев 2008, 17:12

Возил съм се в Ескорт американско изпълнение и помня, че беше много луксозен и много яко набираше. То какво ли ми е разбирала главицата преди 10-на години, но все пак имаш голяма разлика с европейската версия.

Потребителски аватар
Andrei
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Andrei » 01 мар 2008, 15:58

AAlexandrov написа:Возил съм се в Ескорт американско изпълнение и помня, че беше много луксозен и много яко набираше. То какво ли ми е разбирала главицата преди 10-на години, но все пак имаш голяма разлика с европейската версия.
ми...то зависи от нивото на оборудване и двигателя, не от тва че е американски. По правило там колите са по-евтини и по-зле от Европа.
Е голф ли да карам?...

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта