Страница 1 от 1
какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 02 мар 2009, 20:44
от balkics
чувал съм много за някои майстори, които и не искат да чуват за винтилирани двигатели... какво им е по-сложното и по-неприемливото от другите двигатели?
Имах преди година Форд Ескорт 1.6 EFI, сега мисля да взимам друг, но повечето са винтили, ще сбъркам ли и какви са усложненията при винтилите?
Мерси предварително
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 02 мар 2009, 20:58
от pepy1
с риск да се обидиш ще ти отговоря директно на въпроса от темата
проблем с двувалките няма,проблема е в майстора
много са малко обикновенните двигатели
ако не са 12 в са 16в или 20 в
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 03 мар 2009, 08:26
от Cougar
Имаме нужда от обновление на майсторите в БГ
Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел

Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече

Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 03 мар 2009, 08:39
от ivailo rachev
аз съм сменял ангренажен ремък на ескорт двувалка и е много трудно.та това е проблема на двувалките и като цяло на форд.както каза колегата и от там тръгва името на форд.за да сваля един стартер на 1,6 zetek разглобих половината двигател,за това се чуват тези небивалици за форд.
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 04 мар 2009, 15:59
от orlinm
Никакъв не им е проблема на двувалките. Аз нигога през живота си ангренажен ремък не бях сменял, за първи път смених на моята кола а тя е двувалка. Сменихме го двамата с баща ми, той също никога не е сменял на двувалка, нито някога е бил автомонтьор.
Относно това, че БГ майсторите се правят на луди - така е, освен че не разбират също и ги мързи. Разбира се има и доста изключения, но болшинството са некадърни неможачи. А толкова много литература има (че и със снимки) за смяната на всяко нещо, за което се сети човек. То иска четене, не чесане по главата....
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 04 мар 2009, 21:33
от pepy1
взимай като си решил,ако е нов внос сменяш всички ремъци и ролки ,ако не е нов внос можеш да разбереш от стария собственик кога са сменяни(км,години) ако не са минати км. все пак гумата и пластмасата стареят
колата е като жената ,поддържаш ли я ще те слуша
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 04 мар 2009, 22:58
от HACKO
Cougar написа:Имаме нужда от обновление на майсторите в БГ
Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел

Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече

Ха-ха, любимия ми пример някой замислял ли се е защо това е НАЙ-ДОБРИЯ мотор според старите майстори. Ами единствената разлика между него и мотора на Жигулата е, че делкото на Аудито е до 4ти цилиндър а на Жигулата до 1ви.
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Публикувано: 19 мар 2009, 22:50
от kEFi
Когато бях на 6 години помагах на баща ми в оправянето на колата с чука - думках си тук-там.
На 12 вече свалях и качвах двигател и каквото още се сетите. Жигули, Лада (все тая), Москвич, Шкода 120л, трабант, Фиат 126p........ т.е. нищо сложно няма!
Затова и "майсторите" не харесват двувалките - запазили са детското в себе си и не искат да порастнат
