РЕНО ЕСПАЙС
Публикувано: 02 окт 2009, 22:27
Ето че можело да се разберем ---- колеги---
От 4 /5 дена се мъча да си направя регистрация във Рено клуба ОБАЧЕ явно са по глупави и от колите които карат защото нищоне става (затова опитах при вас )-за което не съжелявам .
Не искам обаче да обидя и тези които се возят и на РЕНО ЕСПАЙС доста комфортно возило -- а само администраторите натехния сайт---
Благодаря на пича който даде доста обстоен отговор на двата въпроса ( АКО Е БЛИЗО ДО ПЛОВДИВ ДА КАЖЕ ЧЕ ДА ПОЧЕРПЯ ) ейтака защото съм обищал .
А сега отговор НА двата въпроса за ФОРД които ви зададох -------- За първия завод на ФОРД е във Англия (той и до днес няма нищо общо със ФОРД САЩ )
След няколко успешни серии на купе М се установява в ГЕРМАНИЯ и става 100% конкурент на МЕРЦEДЕС 111 , 119 ,123 , А със модела СКОРПИО направо заби в земята тяхната 124 .
Може би повечето от вас са доста малки и не помнят как Турските гастер байтери които минаваха през България караха само ФОРДОВЕ купе М лимузина.
Караха и Мерцидеси но бяха малко .
ФОРД КОНСУЛ е първата лимозина от клас С за която отзивите на Германците езашеметяваща , след доста преговори между Англия и Германския фелиал на ФОРД , купето на КОНСУЛ започва да се произвежда в ГЕРМАНИЯ под модела ГРЕНАДА ( затова има купета които са еднакви а моделите различни )
Ако погледнете ГРЕНАДАТА от зад е почти същата като 123 на Мерцедес --- от доло диференциалите и задното окачване също е еднакво---
За ФОРД 15 М само ще кажа че е във два варианта и е със предно предаване и е V 1500 кб. Малко останаха ТАУНУСИТЕ със V 1700кб , V 2000,V 2300 .
Моята ГРЕНАДА беше V 2300 и още е жива и здрава кара я един дядо дето сигурно ще е завещае И НА ВНУЦИТЕ СИ (още си е бегачка хвали се той )
Та такива ми ти работи за истинският автомобил ( рендето ми е подарак от майками , не можах да откажа )
На 42 години съм и помня отзивите за ФОРД през 80те
За РЕНДЕТО - и двете устройства ги няма , има само електронния превключвател на газ който исключва инжекцията --- пука игърми през фюлтара все едно е нова година , абе ужас .
От 4 /5 дена се мъча да си направя регистрация във Рено клуба ОБАЧЕ явно са по глупави и от колите които карат защото нищоне става (затова опитах при вас )-за което не съжелявам .
Не искам обаче да обидя и тези които се возят и на РЕНО ЕСПАЙС доста комфортно возило -- а само администраторите натехния сайт---
Благодаря на пича който даде доста обстоен отговор на двата въпроса ( АКО Е БЛИЗО ДО ПЛОВДИВ ДА КАЖЕ ЧЕ ДА ПОЧЕРПЯ ) ейтака защото съм обищал .
А сега отговор НА двата въпроса за ФОРД които ви зададох -------- За първия завод на ФОРД е във Англия (той и до днес няма нищо общо със ФОРД САЩ )
След няколко успешни серии на купе М се установява в ГЕРМАНИЯ и става 100% конкурент на МЕРЦEДЕС 111 , 119 ,123 , А със модела СКОРПИО направо заби в земята тяхната 124 .
Може би повечето от вас са доста малки и не помнят как Турските гастер байтери които минаваха през България караха само ФОРДОВЕ купе М лимузина.
Караха и Мерцидеси но бяха малко .
ФОРД КОНСУЛ е първата лимозина от клас С за която отзивите на Германците езашеметяваща , след доста преговори между Англия и Германския фелиал на ФОРД , купето на КОНСУЛ започва да се произвежда в ГЕРМАНИЯ под модела ГРЕНАДА ( затова има купета които са еднакви а моделите различни )
Ако погледнете ГРЕНАДАТА от зад е почти същата като 123 на Мерцедес --- от доло диференциалите и задното окачване също е еднакво---
За ФОРД 15 М само ще кажа че е във два варианта и е със предно предаване и е V 1500 кб. Малко останаха ТАУНУСИТЕ със V 1700кб , V 2000,V 2300 .
Моята ГРЕНАДА беше V 2300 и още е жива и здрава кара я един дядо дето сигурно ще е завещае И НА ВНУЦИТЕ СИ (още си е бегачка хвали се той )
Та такива ми ти работи за истинският автомобил ( рендето ми е подарак от майками , не можах да откажа )
На 42 години съм и помня отзивите за ФОРД през 80те
За РЕНДЕТО - и двете устройства ги няма , има само електронния превключвател на газ който исключва инжекцията --- пука игърми през фюлтара все едно е нова година , абе ужас .