Всичко около Форд Пробе

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Big Mike
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина
Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Всичко около Форд Пробе

Мнение от Big Mike » 16 окт 2009, 19:26

Да не спамя с *00118* теми в темата за Моята "малка". Нека тука да се разпрострем на дълго и широко *00143*.

Та относно фаровете за мъгла намерих разни схеми, как да се вклиучат допулнително слаганите, и то с допълнителен ключ в купето. Така като чета е малко повече играчка отколкото при мене но става...

На тази снимка при красавицата виждам допълнително слаганите и включените оригинални (или се бъркам)
Изображение

Дефакто искате така да става ?!
Карайте внимателно и разумно !!!
*00143* [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня

Потребителски аватар
midex
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
Модел на автомобила: Ford Probe V6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от midex » 16 окт 2009, 23:20

Така като гледам на тая снимка, този си е сложил и втори чифт допълнителни, но реално така искам да стане (както го казах и в предишната тема) - през зимния период да не се налага да изкарвам основните фарове (и да си развалям аеродинамиката :mrgreen: ), а долните да ги ползвам като дневни светлини, а и така както са с диоди, консумацията ще е нищожна.

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от Cougar » 21 окт 2009, 08:22

тоя на снимката няма оригинални, и 4те са афтърмаркет :) в смисъл оригиналните са по-нашироко, а тея в периферията са някакви много тънки

а с полицията дали ще има проблеми ?
аз мислех вариянта на габарита да слагам някви корави диоди :mrgreen:
Продавам си колата !

Потребителски аватар
Big Mike
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина
Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от Big Mike » 21 окт 2009, 18:39

Ето ме и мене отново. Нещо много работа напоследък и не ми остава време да погледна какво става тук.

ТА ! Стигнах до прозрение относно допълнителните фарове при вашите двойки. Дефакто при вас тези фарове не са фарове за мъгла ами точно допълнителни фарове за дълги за да осветява по добре на дълги. Затова се включват само на дълги и нямат отделно копче. Следователно за да можете да ги включвате по отделно трябва да сложите допълнителен шалтер в купето съответно обезопасен с допълнителен бушон и реле, от кадето да можете да го вкючате самостоятелно. Проблема вероятно, тъй като тези допълнителни фарове са предназначени за дълги свтлини, съответно ще светят на високо и ще пречат на колите в насрещното, както и на тези пред вас, затова НЕ ви препоръчвам да го правите ! Относно допълнително (афтермаркет) слагане на фарове за мъгла, по същия начин: шалтер,бушон,реле подредени на правилно разстояние един от друг. Ако решите да го правите ще кача схема.

От полицията не се зарадват особено като ви гледат пуснати фарове за мъгла когато няма такава, принципно се подразбира че са за МЪГЛА. Ноооо може да се оправдаете, че са дневна светлина (DayLight) като тези на Ауди и БМВ. Дали ще ви се вържат е друг въпрос. Аз лично карам така с единствено пуснати фарове за мъгла и до сега ... спецялно зареди това... не са ме спирали (в Германия), пък и не ги провокирам чесно казано. :roll:

Относно диодните крушки... хм ... съм на раздвоено мнение. Вчера ми престигнаха диодните крушки за габаритите ... ми светят като гледаш срещу тях, но НЕ ОСВЕТЯВАТ нищо. Ефектно е, но не върши никаква работа относно осветяването на пътя.
Карайте внимателно и разумно !!!
*00143* [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня

Потребителски аватар
midex
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
Модел на автомобила: Ford Probe V6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от midex » 22 окт 2009, 01:14

Big Mike написа:.....Следователно за да можете да ги включвате по отделно трябва да сложите допълнителен шалтер в купето съответно обезопасен с допълнителен бушон и реле, от кадето да можете да го вкючате самостоятелно. Проблема вероятно, тъй като тези допълнителни фарове са предназначени за дълги свтлини, съответно ще светят на високо и ще пречат на колите в насрещното, както и на тези пред вас, затова НЕ ви препоръчвам да го правите ! .....


Относно диодните крушки... хм ... съм на раздвоено мнение. Вчера ми престигнаха диодните крушки за габаритите ... ми светят като гледаш срещу тях, но НЕ ОСВЕТЯВАТ нищо. Ефектно е, но не върши никаква работа относно осветяването на пътя.
Пренасочването им става лесно, защото може да се върже директно към ключа за задната светлина при мъгла, а що се отнася до светенето "на високо" - не светят нависоко, дори напротив - при комбинация с дългите, тези 2 допълнителни фара осветяват близката област пред колата в рамките на десетина метра, тъй че няма опасност да заслепяват никого.
А за диодите - по принцип светят на около 70-80% от силата на халогена (имам предвид тези на допълнителните фарове Н3), но за тези, дето говориш, че са за габаритите - и дума не може да става за някакво осветяване пред колата, но пък вариантът на онези, дето ги водят "1W" е добро решение просто като силни диоди за габарити.

Едит: Днес (30.10) ги вързах към габаритите, сега ще видя дали ще ме спират по улиците, за да ме питат защо не карам с основните си фарове. :wink:
...и за всеки случай си препечатах страницата от мануала, в която пише, че в някои модели (главно тия, дето ги изнасят за Канада), допълнителните фарове са точно daytime running lights.
Изображение

Потребителски аватар
furcy
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от furcy » 01 дек 2011, 15:10

Да вдигна една стара тема :)
Колеги с "Probe" - бихте ли ми казали какви са честите болежки на модела МК1, как се поддържа такава кола и дали 2,2 Турбо мотора си струва.
загледах се в една обява в Продава http://clubford.org/forum/viewforum.php?f=85 и се замислих за коледен подарък като втора кола за fun.
Бихте ли ми помогнали с повече инфо относно позлването й като everyday car.
разход на гориво, какво се нуждае от по-честа/специална грижа и др. подобни.
Предварително ви благодаря за ценното инфо.
Изображение

Потребителски аватар
Big Mike
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина
Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от Big Mike » 02 дек 2011, 21:40

Здравей, като за начало може да разгледаш тази ТЕМА. Мойта си е карам от 15.09.2007 в ежедневен цикъл и навъртам средно 25 000 км на година. Вече е на около 240 000 км. Инвестирам много пари в поддръжка. На година ми ляга средно 3000-4000 ЕВРО с всичко (Бензин, Части, Тунинг, Данак (176 лв.), Застраховка (220 лв. гражданска)). Колата поддържа ли се е желязна. Сменям маслото на всеки 10 000 км и карам от 3 години с Castrol EDGE 10w60 и съм много доволен. За 10 000 км доливам 1 Литар масло като се има впредвид че карам предимно извън градско (в Германия, това разбира се има огромно значение) и от време на време 220+ км/ч да се продуха. Много си я паза, и ако зависи от мен ще ме придружи и следващите 50 години.

Нормания разход на гориво при бавно и разумно каране е 7 на 100 извън Градско, 11 Градско и 9 Смесено.
При неразумно бързо каране съм издухвал 50 литра (резервоара е 57 литра) за 300 км, но и май ме изпревариха само 3 поршета :mrgreen:

Поздрави и лека вечер ;):
Карайте внимателно и разумно !!!
*00143* [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня

Потребителски аватар
furcy
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от furcy » 05 дек 2011, 09:48

Благодаря много за отговорите. Свикнал съм на приличен разход и данък, ясно е че това не е малолитражка :)
Интересувам се, защото мисля това да ми е втора кола ( за разноообразие ), а Кугара ми идва малко слаб (и си е Мондео отвътре).
Изображение

Потребителски аватар
Big Mike
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 13 сеп 2009, 00:42
Модел на автомобила: Модел: Probe 1 GT
Първа Рег.: 24.03.92
FIN: N - 1992
Мощност: 147 КС / 107 КВ
Двигател: 2.2 Л Бензин с Турбина
Местоположение: Кобленц, Германия & Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от Big Mike » 08 дек 2011, 23:13

"Малката" си е супер количка с Темперамент _friends_ мога да я препоръчам на всички любители на по екзотичните коли който обичат и да се грижат добре за колата си.

Спасете Пробите по света, не останаха много ;):
Карайте внимателно и разумно !!!
*00143* [Ford Probe GT] Mоята черна зверкиня

Потребителски аватар
furcy
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от furcy » 09 дек 2011, 09:41

Ще се опитам да спася този...ако не ми мине котка път.. _friends_
после ще може ли да те тормозя за съвети.

ИвайлоПетков
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 04 ное 2019, 21:15
Status: Извън линия

Re: Всичко около Форд Пробе

Мнение от ИвайлоПетков » 04 ное 2019, 21:17

2019 има ли някой :D :D

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта