Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Публикувано: 04 яну 2010, 22:04
				
				Парното работи много слабо казвайте какво да правим
			КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
Я уточни кое наричаш парно.atanaspetk0v написа:Парното работи много слабо казвайте какво да правим

Колега, и аз съм с (предполагам) същият проблем като твоя. Духа топло (и то слабо) само на 1-ва степен и трудно обдухва прозореца. Искам да те попитам датчика за температурата какво ти отчитеше преди да промиеш маркучите? Защото при мен, колкото и дълго да шофирам, стрелката не може да достигне "N". Ако и двата маркуча са топли къде според вас трябва да търся проблема?gojyto написа:Аз съм с Ескорт 1.8 TDI.По4ти нямах парно като го купих.Оказа се запу6ено радиатор4е.Запали го и го остави малко да поработи и пипни марку4ите които влизат кам радиатор4ето в купето.Ако и двата са топли зна4и не е от марку4ите.Ако само единия е топъл или радиатор4ето е запу6ено или някой марку4.Но най вероятно е радиатор4ето.Вади6 двата марку4а и с един друг марку4 от 4е6мата към казан4ето директно.Продухва6 го хубаво в двете посоки и си готов.Ве4е има6 парно.Работата изисква канал и 4е6ма става за 20 мин
Отворен термостатInvader написа:Колега, и аз съм с (предполагам) същият проблем като твоя. Духа топло (и то слабо) само на 1-ва степен и трудно обдухва прозореца. Искам да те попитам датчика за температурата какво ти отчитеше преди да промиеш маркучите? Защото при мен, колкото и дълго да шофирам, стрелката не може да достигне "N". Ако и двата маркуча са топли къде според вас трябва да търся проблема?
Сменен е преди около 2000 км. Като че ли отчитането се оправи за малко след смяната, но после пак се прецака.The seven написа:Отворен термостат
Маркуча започва да се стопля след 5-6 минути. Интересното е, че като тръгна сутринта през първите няколко километра стрелката на температурния датчик почти стига до "N", след което пада почти до бялото полеThe seven написа:Пробата за отворен термостат е следната. Палиш от студен двигател и пипаш маркуча след него дали ще почне да затопля скоро или ще мине време докато се затопли. Почти съм сигурен че ще почне да се затопля веднага. Това ще рече че термостата остава незатворен.
 Колкото по-дълго карам, толкова повече стрелката слиза надолу. Като се движа по инерция вентилатора почти спира да духа топло. Чак евентуално в събота/неделя ще имам време да го отворя и затопля в някоя тенджера.
  Колкото по-дълго карам, толкова повече стрелката слиза надолу. Като се движа по инерция вентилатора почти спира да духа топло. Чак евентуално в събота/неделя ще имам време да го отворя и затопля в някоя тенджера. А се сещам само за датчиците. Като ги поразгледах има един на термостата (предполагам е температурния) и един на горния съединяващ маркуч към радиатора (предполагам са за перката). Моля, ако греша да ме поправите. Ако дам на късо при куплонгите към датчиците (за проверка на уредите) трябва ли двигателя да работи или е достатъчен само контакт? И има ли вероятност с даването на късо да ми изпатка някой предпазител или уред? Предварително благодаря
  А се сещам само за датчиците. Като ги поразгледах има един на термостата (предполагам е температурния) и един на горния съединяващ маркуч към радиатора (предполагам са за перката). Моля, ако греша да ме поправите. Ако дам на късо при куплонгите към датчиците (за проверка на уредите) трябва ли двигателя да работи или е достатъчен само контакт? И има ли вероятност с даването на късо да ми изпатка някой предпазител или уред? Предварително благодаря 
На колко градуса отвори?Invader написа:Днес си поиграх малко с термостата. Тестът с тенджерата показа, че работи. Отвори си и си затвори без проблем. ......
Наско, благодаря че пак бързо се отзоваHACKO написа:На колко градуса отвори?Invader написа:Днес си поиграх малко с термостата. Тестът с тенджерата показа, че работи. Отвори си и си затвори без проблем. ......
Няма опасност като шунтираш датчиците, но трябва да е поне на контакт, може и запален.
Какво се опитваш да докажеш, оставил си дизел 10мин. на обороти през зимата, и очакваш да се включи вентилатора, няма начин даже и лятото?

Ако е повече от 200 ома?Пробвай на няколко други обхвата , примерно 1-2 килоома.Нямам идея какво съпротивление трябва да покаже , но тва не е малко вентилаторче за компютърInvader написа:
....
Преди малко дадох на късо куплонга на вентилатора при запален двигател, но перката не завътря. Замерих съпротивлението с мултицета на 200 ома, но ми показа 1-ца, т.е май е заминал. А аз се чудих защо вече година и малко не съм чувал да се включва. Дано намеря време през седмицата за ел. сервиз.
 .Отделно дори и на всички обхвати да даде 1-ца , може да не е изгорял , а просто да имаш прекъсната или лоша връзка.Пристържи буксата с макетно ножче и пръсни с електротехнически спрей за по сигурно.И без това си решил да го вадиш може да го огледаш на светло , но гледай да няма кибици отстрани , щото така никаква няма да я свършиш
 .Отделно дори и на всички обхвати да даде 1-ца , може да не е изгорял , а просто да имаш прекъсната или лоша връзка.Пристържи буксата с макетно ножче и пръсни с електротехнически спрей за по сигурно.И без това си решил да го вадиш може да го огледаш на светло , но гледай да няма кибици отстрани , щото така никаква няма да я свършиш  
Не е по темата, но днес с монтьора на фирмата, в която работя направихме една подробн диагностика на всички кабелчета и връзки по охладителната система. Резултатът е, че венилатора на радиатора ми е заминал, а всички датчици, релета и уреди са наред.bateto_toshko написа:Ако е повече от 200 ома?Пробвай на няколко други обхвата , примерно 1-2 килоома.Нямам идея какво съпротивление трябва да покаже , но тва не е малко вентилаторче за компютърInvader написа:
....
Преди малко дадох на късо куплонга на вентилатора при запален двигател, но перката не завътря. Замерих съпротивлението с мултицета на 200 ома, но ми показа 1-ца, т.е май е заминал. А аз се чудих защо вече година и малко не съм чувал да се включва. Дано намеря време през седмицата за ел. сервиз..Отделно дори и на всички обхвати да даде 1-ца , може да не е изгорял , а просто да имаш прекъсната или лоша връзка.Пристържи буксата с макетно ножче и пръсни с електротехнически спрей за по сигурно.И без това си решил да го вадиш може да го огледаш на светло , но гледай да няма кибици отстрани , щото така никаква няма да я свършиш
escort82 написа:Може да е запекъл втулки, виж дали се върти на ръка перкта. И после му пусни директо от акумулатора 12в да си сигурен, че аман от майстори :Д
 
 