Страница 1 от 1
От Автокъща или от частно лице ?
Публикувано: 04 апр 2006, 22:32
от feha
Според вас кой от двата варианта е по-удачен ?
Публикувано: 04 апр 2006, 22:49
от snaiperisto
Мойто скромно мнение е че ще виеш на умряло , ако вземеш кола от автокъща...особено ако ти излезат с номера: Няма номера , не можеш да я караш извън автокъщата...ха ха , ако не вярваш , питаи колегата с Мондеото дето питаше как да разбере ИМА или НЯМА Турбо неговата кола , а я платил като за ТД.
Публикувано: 04 апр 2006, 22:50
от mirobb
от часното лице може да се пазариш повече,а от автокъща пак имаш по голяма гаранция.лично аз предпочитам часните лица защото може да закараш колата на канал или да и замерят компресия

Публикувано: 04 апр 2006, 23:03
от aaleks
Какъвто ти е късмета, но на каквато и да си се спрял първо покарай същата кола на някой познат /най-добре две такива коли/ и тогава сравни с твоята избраница. Най-вече важи за TD, да усетиш как дърпа читаво турбо.Няма кола втора ръка без проблеми, иначе защо ще я продава запъдняка /не се лови на лафа ама искал по нов модел/. И пак майката му е късмета.
УСПЕХ!

:)
Публикувано: 04 апр 2006, 23:06
от feha
Мерси за мненията;)Решил сам си 1.6i (94,95,96г) задължително с АГУ.Дано излезе нещо интересно на добра цена,че ми писна да чакам вече;(Карал сам само този модел на един познат и сам много доволен като цяло

Публикувано: 05 апр 2006, 01:43
от snaiperisto
Има един ГРОБ в мобиле , Ескорт 1.8д в една автокъща на Околовръстното до разклона за Драгалевци .3290лв. комби черен с клима . Погледнете го , там ми ги разправяха че нямал номера и не може да го карам , а като питах как да го платя без дори да се повозя ми отговориха : ми...както ги плащат другите ( БАЛЪЦИ ) , е те тоя отговор ми хареса.
Публикувано: 09 апр 2006, 22:44
от vasilev
В един руски сайт четох , че никой германец не си продава колата , ако тя е изцяло наред. Така, че прави си сметката как гледаш.Другото, което е в mobile.de много често под обявата за продажба стои допълнението "само за експорт" , което значи че автомобила не покрива нормите за движение /екологични или за безопасност/, и нашите търговци купуват именно такива , защото са много ефтини. Така, че изборът е в твои ръце! И късмет!

Публикувано: 10 апр 2006, 09:18
от apock
vasilev написа:В един руски сайт четох , че никой германец не си продава колата , ако тя е изцяло наред. Така, че прави си сметката как гледаш.Другото, което е в mobile.de много често под обявата за продажба стои допълнението "само за експорт" , което значи че автомобила не покрива нормите за движение /екологични или за безопасност/, и нашите търговци купуват именно такива , защото са много ефтини. Така, че изборът е в твои ръце! И късмет!

Не покрива техните, не нашите.
Преди време гледах едно Толедо, вкарано от Австрия. Понеже продавача ми беше приятел и нищо не разбираше ми даде абсолютно всички документи, който вървят с колата от закупуването й като нова. Е в книжката за регулярния преглед такива емисии бяха записани, че една бърза проверка установи, че за я кара там човек трябва да плаща зверски глоби и данъци.
Да де обаче, същата кола, въпреки, че е 2.0 пълна инжекция мина без проблем годишен преглед преди нколко месеца, точно след като промениха закона, и то без да плаща, просто и мина и никой не се заяде за вредни емисии, за нищо.
Много Офф топик, но това е българската реалност. Не можеш да разчиташ, е купуваш чисто нов автомобил от където и да е, а да го плащаш на старо.
В Германия хората не си продават автомобилите само защото им има нещо, много от тях поддържат стандарт в който не се вписва стария автомобил.
Публикувано: 10 апр 2006, 22:49
от vasilev
Ами така е на бате старото - то за мен е новото. Докато сме хора втора ръка

Re: :)
Публикувано: 11 апр 2006, 09:17
от kEFi
feha написа:Мерси за мненията;)Решил сам си 1.6i (94,95,96г) задължително с АГУ.Дано излезе нещо интересно на добра цена,че ми писна да чакам вече;(Карал сам само този модел на един познат и сам много доволен като цяло

...Според мен с АГУ - само ако е фабрично на кола нов внос. По добре си избери читава кола, а агу-то е само подробност и един ден работа (висене)...
Публикувано: 10 юни 2006, 05:00
от веден
Имай предвид че точно за Zetec-а не е за предпочитане да се кара на газ защото е с по-висока степен на сгъстяване , а от там и вероятността да попадне газ в картера е по-голяма, а от това знаеш какво следва.
Публикувано: 10 юни 2006, 10:03
от EscortMK51.3
какво следва ?? понеже наще мислят да слагат на нашето Мондео газова уредба и той е 1.6 Зетек, та какво може да се случи ?
Публикувано: 10 юни 2006, 12:34
от DigiPro
EscortMK51.3 написа:какво следва ?? понеже наще мислят да слагат на нашето Мондео газова уредба и той е 1.6 Зетек, та какво може да се случи ?
Колега в раздел АГУ има цяла тема Газова за Мондео. Доста неща са изписани.