Страница 1 от 1

Дистрибуторна капачка

Публикувано: 09 юли 2010, 15:23
от Winn3r
Здравейте, имам един въпрос.. Когато времето се развали стане студено или завали форда почва да гасне, се едно не му стига ток или и аз незнам какво. В един порой ме остави, за да мога да се движа постоянно държах стартера да подава ток и да върти.. казаха ми че се изпотявала капачката, ама искам да се съветвам и със Вас, как мога да отстраня този проблем. Форда ми е Ford Escort 83г. Благодаря Ви предварително.

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 09 юли 2010, 21:13
от S_C
Случаи с изпотена капачка за толкова години съм имал не повече от 3-4 пъти и то при много специфични условия.Примерно дълго каране в мъгла,покрай някое езеро и т.н.

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 09 юли 2010, 22:25
от Winn3r
А при мен, всеки път когато стане студено или завали, как да го оправя ?

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 11 юли 2010, 13:08
от Winn3r
Май няма такива дето да помогнат :)

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 11 юли 2010, 14:20
от GeMGeorgiev
Преди години имах същия проблем с лада-та, едно аверче донесе от някъде някакъв спрей и след, като я напръска дистибуторната капачка проблема изчезна. Не вярвам и сега да няма по магазините такъв спрей лошото е, че не помня какъв беше, просто поразпитай по магазините все ще излезе нещо. Най- интересното беше, като напръска капачката и взе, че сипа вода в нея, изсипа водата и така, както беше мокра я върна обратно. При първото завъртане на ключа ладичката запали все едно никог не е била мокра дистибутурната капачка.

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 12 юли 2010, 14:27
от Winn3r
Мерси ще потърся дано и при мене се отстрани проблема :)

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 12 юли 2010, 15:43
от paci
Като свалиш дистрибуторната капачка, под палеца трябва да има едно пласмасово което покрива плочка ли е кво е там отдоло.
Ако го няма отиваш да си го дириш по морги.
Ако е там вземш силикон и мажеш много тънко по периферията един вид гарнитурка да му направиш, но оставяш празно където са вентилационните отвори на капачката.
Оставяш го да изсъхне и стегне силикона и тогава го монтираш. Да не го залепиш на място :)
Ако отново имаш проблем във влажно време ще смениш капачката с кабелите.
Ако кабелите ти изглежат добре почваш от нова капачка.

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 12 юли 2010, 15:54
от Winn3r
Осещам как ще си купя друга кола най на края.. и кабелите трябва да сменям само ме пере тока :D

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 14 юли 2010, 16:45
от Winn3r
В Габрово неможах да намеря такъв спрей.. някой да знае дали в неговия град има такъв спрей :)

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 16 юли 2010, 17:13
от madboy
Купи си прозрачен или какъвто и да е силикон. Махни дистрибуторната капачка- намажи леко ръбовете(на капачката или делко, където е по-лесно)
-сложи капачката на място- както е поставена мини със силикона където се допира капачката с делкото- забрави за проблема, докато не ти се наложи да сваляш някога капачката. Като се наложи повтаряш процедурата.
:idea:

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 12 авг 2010, 00:50
от peterdi_bg
Бляк! Включвам се в темата с цял месец закъснение....
Нямам никакво уплътнение на дистрибуторната капачка и въпреки това никога не съм имал такива проблеми, даже когато съм карал през река Тополница.
Жалко че си от Габрово, иначе веднага щях да ти кажа къде да отидеш.
Както казва и Паци, почни от смяна на кабелите, свещите също можеш да смениш. Аз преди време смених мойта дистрибуторна капачка и палеца, видими промени нямаше.
Не си писал какъв ти е двигателя, а от него зависи къде ти е делкото с капачката и на какво се излага при работа. Обикновено то е толкова горещо, че за конденз и влага изобщо не може да се говори!
Ако не успееш да се справиш с проблема, ще съм наблизо от 19 или 20 август и може да мина да видя какъв ти е зора. Дай на ЛС един телефон да се видим.

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 12 авг 2010, 09:59
от madboy
peterdi_bg написа:......... Обикновено то е толкова горещо, че за конденз и влага изобщо не може да се говори!
...........
Мда, особено при тръгване, на студен двигател е най-горещо.
В мокро време на изпарения, които се образуват от намокряне на изпускателната система под двигателя, пък хич не ги интересува колко е горещо делкото.
Конденза не се образува в делкото. В него влизат водни изпарения ако не е уплътнено и разсейват тока.
Двигателя трябва да е ОНV, само при него делкото е бутнато там, където не му е мястото.

Re: Дистрибуторна капачка

Публикувано: 13 авг 2010, 23:38
от peterdi_bg
Валери, говорим за проблеми при движение, не при старт. Но така или иначе, идеята е че делкото ми без никакво уплътнение спокойно издържа във влажно време. И със старата капачка, и сега с новата. Човека в единия пост си е казал, че кабелите са му за смяна - ако сложи други дали ще е същото?