Страница 1 от 1

Как се оправя лак "портокалова кора"?

Публикувано: 29 авг 2010, 12:36
от riskue
Здравейте, реших да си боядисам бронята на мондеото на приятелски начала. Пръснахме грунд за пластмаса, фюлер с еластификатор, металик 3 ръце, но на лака нещо му обърках пропорцията. Бронята стана "портокалова кора" тип "облак". Чудя се как да го оправя този финал. Мисля 800-2000хиляди на вода и след това 1 или 2 ръце лак, но този път без да се заблеям.Някой ако се занимава професионално или му е минало такова нещо през главата моля да пише начина.

Re: Как се оправя лак "портокалова кора"?

Публикувано: 30 авг 2010, 11:50
от HACKO
Триеш на вода 1200 докато се изравни, после 2000 и полираш със паста. Внимавай да не претриеш някъде, че ще трябва да боядисаш и лакираш наново, дано си сложил достатъчно лак. Това което си намислил, също става, но 800 е много едра, триеш само на 1200 и лакираш, важи същото условие - не трябва да претриваш лака никъде, щото после личи ако не се боядиса претритото място.

Re: Как се оправя лак "портокалова кора"?

Публикувано: 02 сеп 2010, 12:29
от riskue
Грешката се оказа следната. Пръво положихме лака в нечовешка русенска жега 38 градуса на сянка. После или съм сложил повече еластификатор или втвърдителя е дошъл малко. Консултирах се с продавача на материалите, лака се пооправи не е на "портокалова кора" казаха ми да оставя детаилите да изсъхнат 1 седмица и после да ги полирам, като приключа и с това ще пиша.

Re: Как се оправя лак "портокалова кора"?

Публикувано: 02 сеп 2010, 16:34
от HACKO
Лака е бил гъст, няма проблем, ще се изглади още малко, като мине седмица ако още не ти харесва трий и пастирай.

Re: Как се оправя лак "портокалова кора"?

Публикувано: 09 сеп 2010, 17:44
от riskue
Положението се усложни. Грешката е във втърдителя, никога не се запасявайте с материали. Винаги копувайте непосредствено преди операциите. Моя втвърдител е поел въздух и бе станал на смола от там и последствията няма втвърдяване и накрая стана " на брезент " от покривалото с което покривам колата. Отива на шкурене и прелакиране. Така е аз цял живот работя на принципа "проба-грешка".