Страница 1 от 1
Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 25 окт 2010, 17:37
от zombajo_
Здравейте колеги,бих искал да си купя Форд Фиеста,защото имам такъв и ми харесват. Причината е защото моята бегачка е развалих: съединителя си замина,скоростите хъркат 1ва,2ра ,зимно време вижда зор с паленето, стар акумолатор и.т.н Та стои от 1 месец в гаража,всеки ден е паля да не вземе да забрави какво е това

и ми е мъчно да я давам за желязо да му се невиди.Ако имам излишни кинти ще си я оправя ,но през това време е време да реша какво е добре да си купя след нея. Та бих искал да ми предложете някакъв от по новите модели Фиеста след 90г.

Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 27 окт 2010, 15:41
от cossy
Koлега, ние не сме нито автокъща, нито вносител на Форд...
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 27 окт 2010, 16:51
от Alexi
какви са тез по новите модели след 90та ,20 годишни

то аз не се сещам фиеста преди 90та как изобщо изглежда ...
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 27 окт 2010, 18:16
от Pyrhel
Ето преди фейслифта:
Ето и след него:

Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 11:24
от zombajo_
Хахаха, благодаря ти за забавните снимки

Всъщност имах предвид кои от моделите от МК3 или 4: карбураторните или моно-инжекциите са по одачни,двигателите- алуминиеви или чугунови. Затова говоря

Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 11:43
от Pyrhel
Снимките бяха към Алекси, дето му се губели спомени

Иначе, какви са тия каучукови двигатели? Моето мнение - колкото по-ново, толкова по-добре. MK3 също има с инжекция, не са само карбуратори, имай го и това предвид

Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 14:21
от zombajo_
Ами моята МК2 е от 87г. и е карбуратор 1.1 с чугунен двигател. Да виждал съм само МК3 1.1 с карбуратор.Ами щото гледам за разни модели от МК3 като:(фиеста ц),(1.1i),(1.4i) всичките ли са моно-инжекции или има и пълни?
Та според теб са защо са добри модели ? Щото бая хора по сервизите са ми казвали че този модел двигател като моя е по добър от по новите-демек МК3 с алуминиевите,и бая хора се мъчат да ме разубеждават да си взимам форд какъвто и да е било

Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 16:15
от HACKO
zombajo_ написа:Ами моята МК2 е от 87г. и е карбуратор 1.1 с каучуков двигател.... (
Да нямаш предвид Чугунен двигател?
Всички мотори са чугунени, само на някои главите са алуминиеви. И сега за да не ме оплюят много хора ще уточня, че алуминиеви блокове се използват рядко, предимно във екзотични спортни автомобили.
Твоя мотор, с кубатура 1.1 и 1.3, се вгражда във МК3 с карбуратор до 91г след това със моно. Във Мк4 и Ка, със пълна инджекция. Мотора си е същия независимо от горивната система, щом караш такъв, няма защо да ти обясняваме предимствата и недостатъците му.
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 17:32
от Alexi
бъркаш ,много от новите коли са с алуминиеви блокове особено мотори измислени след 2002-2003г
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 19:02
от HACKO
Не споря, твоите Фордове със какви блокове са?
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 28 окт 2010, 19:58
от Alexi
кънекта е със стария блок ендура който е чугунен ,дори главата май е чугунена ... но мондеото е с изцяло алуминиев мотор ,бензиновите duratec също
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 29 окт 2010, 18:51
от zombajo_
Извинявам се за глупавата грешка.Наско благодаря ти за отговора.А би ли казал какво знаеш за проблемите на моно-инжекциите? Че изобщо нищо незная за тях.Благодаря ти предварително.

Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Публикувано: 29 окт 2010, 19:09
от bateto_toshko
Това е за фиеста мк4 (1996-2001г.)
http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... eniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;
....Блок цилиндров и головка блока цилиндров, а также корпуса большинства дополнительных узлов и агрегатов выполнены из специального алюминиевого сплава.....
Крышка клапанов изготовлена из магния, а всасывающая труба — из пластика. Двигатели имеют два расположенные сверху распределительных вала (DOHC) и оснащены многоклапанным механизмом — по четыре клапана на цилиндр. Ряд конструктивных решений сделал работу двигателя более бесшумной, уменьшил его вибрацию и выброс вредных веществ с отработавшими газами, минимизировал время технического обслуживания. Благодаря гидравлической компенсации зазоров клапанов проверка зазоров клапанов в автомастерской проводится только каждые 150 000 км пробега автомобиля. Зазор клапанов на холодном двигателе 0,17–0,23 мм для впускных и 0,27–0,33 мм для выпускных клапанов. Замена свечей зажигания проводится после каждых 45 000 км, замена моторного масла и масляного фильтра — после 15 000 км пробега автомобиля.