Съвет за покупка на Ескорт TDI

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Съвет за покупка на Ескорт TDI

Мнение от GM » 30 май 2006, 15:48

До скоро имах Форд Ескорт 98, 1,6 Zetek. Много бях доволен от него.
Единственият проблем беше разхода на гориво.
Продадох го и искам да си закупя същият Ескорт 98 година комби, но ТУРБО ДИЗЕЛ.
Досега съм имал само бензинови автомобили.
Моля ви споделете вашият опит. Доволни ли сте от Форд Дизел. Какви проблеми сте срещали по време на експлоатация? Колко гори една такава кола, реално? Струва ли си да е дизел?[/b]

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 30 май 2006, 17:08

аз не мога много да ти помогна щото карам по-стария мотор...... но като цяло форд дизел е стабилна машина. е стига да не е била прегрявана или карана "юнашки" . разрови се из форума има много теми които ще ти бъдат полезни в твоя случай!!! конкретно искам да ти кажа колега че ако наистина държиш на икономията както си писал (а не толква на динамиката) в твоя случай 1.8 чист дизел (без турбо) е най-добрия и лесен за подръжка избор :!:
Be happy

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naskowu » 31 май 2006, 00:24

Здравейте.
Аз карам такъв форд 1.8 Турбодизел 97г. и съм доволен от него. Градско ми дава разход около 7.5 до 8 л/100км при добро напъване на двигателя, докато извънградско при средна скорост от около 140 км/ч. разхода ми е 6л. даже пада и под 6л. При нормално каране може би разхода в града ще е към 7л. Иначе се държи добре. Единствено което не ми харесва на моя е че ГНП е на LUCAS. Помпите на Бош са по-добри. Предполагам че с тях иразхода ще е друг а също и "вървенето". Но не съм съгурен дали на този двигател слагат помпи Бош. Но успех с търсенето.

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка на Ескорт TDI

Мнение от apock » 31 май 2006, 10:15

GM написа:До скоро имах Форд Ескорт 98, 1,6 Zetek. Много бях доволен от него.
Единственият проблем беше разхода на гориво.
Продадох го и искам да си закупя същият Ескорт 98 година комби, но ТУРБО ДИЗЕЛ.
Досега съм имал само бензинови автомобили.
Моля ви споделете вашият опит. Доволни ли сте от Форд Дизел. Какви проблеми сте срещали по време на експлоатация? Колко гори една такава кола, реално? Струва ли си да е дизел?[/b]
Ако е TD запазен мотор гори като каза колегата м/у 7 и 8 градско и 6 извън града.
Струва си да е дизел, определено. Само трябва да си наясно какво купуваш. Тук http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3673" onclick="window.open(this.href);return false; много подробно е описано как се купува дизел :-).
Не познавам човек с Ескорт след 96-та дизел, които да не е имал проблеми с рейката - ремонта й струва м/у 150 и 250лв., а нова струва 2000лв.
Аз имах проблем с турбото - ремонт 700лв., ново 1300лв.
Това са двете най-скъпи неща в тези коли. Незавсимо, че е 98-ма, ако се държи от вън а не в гараж нищо не може да спаси веждите.
Успех с покупката, на всяка цена мери компресия и не прави компромис с отчетените стойности.

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 31 май 2006, 14:49

Лоша работа е това с рейката. Особенно ако е хидравлична.
Явно им е конструктивен недостатък.

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 15 юни 2006, 21:49

Хора какви са симптомите за прецакана рейка

и още ако турбото се скапе може ли да се кара със скапано турбо

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 16 юни 2006, 00:06

voodoo58 написа:Хора какви са симптомите за прецакана рейка

и още ако турбото се скапе може ли да се кара със скапано турбо

Да, ако не губиш масло от там. И може би ще харчиш нафта като за 90 коня пък ще ходиш с 60 *00147* .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 юни 2006, 09:18

Ако си с хидравлична рейка първите симптоми са пълненето на гумените маншони с масло и ако в края не са стегнати със скобата почва да губи хидравлична течност. Ако не обърнеш внимание на петното под колата може да забележиш спадането на нивото й в казанчето.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 16 юни 2006, 10:20

naskowu написа:Здравейте.
Аз карам такъв форд 1.8 Турбодизел 97г. и съм доволен от него. Градско ми дава разход около 7.5 до 8 л/100км при добро напъване на двигателя, докато извънградско при средна скорост от около 140 км/ч. разхода ми е 6л. даже пада и под 6л. При нормално каране може би разхода в града ще е към 7л.
е каква ми е гаранцията, че някай като тебе не го е карал преди това...именно заради такива никой не иска дизел втора ръка

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта