Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 26 апр 2011, 14:10

здравейте всички форумци,

наскоро взех колата от един пенсионер, небеше карана половин година и има няколко проблема

1. лостчето за мигачите и дългите като си е на неотрално положение само дава контакт с положението с което само се премигва с дългите. от дупка сами се пускат дългите и като давам мигач пак така. коже ли да се ремонтира и ли трябва да сменя цялата конзола което цяла с другото лостче за чистачките. вчера се опитах да сваля волана за да го сваля и прегледам но като развих гайката на волана неможах да го сваля. нещо запира има ли някакъв чалъм :roll: отделно както дам мигач и лостчето не се връща само. развалено ли е или по принцип не се връща

2. поради нязнайни причини на човека му се е запалил кабел или клема на минуса на акумулатора и не работи парното. къде да намеря схеми на инсталацията. ПРОРАБОТИ ЗА 3секунди

3. лампата за акумулатора на таблато свети, но много много много слабо едвам се вижда. искам да сменя крушката за да се вижда ясно когато свети. вчера мерих и като е на около 2000 оборота заряжда 13.8 - 13.9 волта

4. колата според мен малко бавно загрява, за 5 км е над минимума. когато загрее стрелката е на средата точно. за 5 мин. работа на място почва леко да се вдига. ПЕРКАТА СЕ ВКЛЮЧВА

5. един заден лагер вие доста. как да му намеря номера и от къде ще посъветвате да си купя нов. направи ми впечатление че около и 2те задни главини има омясляване. дали е добре да ги сменя и 2та. комплект купен ляво и дяно

6. търся ръководства за експлоатация и ремонт в електронен вариянт както и сервизни интервали за поддръжка НАМЕРЕНО
Ето ръководство: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=35&t=5316" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

7. в най- крайно положение рейката бучи силно . ако сменя маслото в системата дали ще се оправи. колко събира цялата ситема

10. има ли лампа за резервата на безина ?

четох малко за теми за терностати от форума. съжалявам че питам за механични проблеми в този подфорум ако е нужно ще разделя въпросите в отделните подфоруми
Последна промяна от escortclx на 06 май 2011, 12:22, променено общо 6 пъти.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от HACKO » 26 апр 2011, 15:44

Ето ръководство: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=35&t=5316" onclick="window.open(this.href);return false;
Ключа ще трябва да го смениш.
Кормилото като развиеш гайката, хващаш здраво с двете ръце, дърпаш и клатиш. ВНИМАВАЙ КАТО СЕ ОСВОБОДИ ДА НЕ СИ УДАРИШ ЛИЦЕТО, ЧЕ БОЛИ!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от varby » 26 апр 2011, 16:16

И когато сваляш волана,контактния ключ трябва да си е на мястото,защото при заключен волан не можеш да извадиш волана.Хубаво е да си смениш и двата к-та задни лагери.

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 26 апр 2011, 16:39

БЛАГОДАРЯ за бързите отговори колеги . ще видя ръкодоството. и току що ми падна акумулатора. от 3 седмици я имам колата явно не зарежда добре.

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 29 апр 2011, 15:58

колеги купих си добавка на почистване на охладителната система на ПРОТЕК. добре ли е преди да я сипя да източа това което има вътре което незнам какво е въобще и са налея само вода и добаката . как да източа антифриза и колко литра е ?

също такак купувам 2 задни лагера нови и втора употреба(работеща нормално!!!) конзола с лосчета за мигачите и чистачките >:D<:

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 30 апр 2011, 02:42

— ВНИМАНИЕ
При ESCORT/ORION да се използва концентрат „Super
Plus 4" производство на FORD или друг антифриз
по спецификацията FORD ESD-M97B-49A.


"Охлаждащата течност не трябва да се сменя в
рамките на техническото обслужване при условие;
че охладителната уредба е напълнена само със смес
от концентрат FORD Super Plus 4 и вода."

антифриза не се сменя? :shock: а как да резбера дали е този тип? къде се продава ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от HACKO » 30 апр 2011, 09:47

Аз си карам Ескорта, преди това Ориона, общо 12г със Антифриз на Приста (Син) и нищо негативно не се е случило.

Антифриза не се сменя в нормалния експлоатационен срок, обаче щом колата е България, този срок е изтекъл. :mrgreen:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 30 апр 2011, 17:15

никой ли не знае нищо за този антифриз ...

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от peterdi_bg » 30 апр 2011, 20:17

Аз карам с всякакви бъркочи които продават в бензиностанциите или магазините. Слагал съм от Лукойл, от Еко, от къде ли не. Винаги купувам син. Ако ми е прегрявала някой път колата, то е било заради глупости, които аз самият съм правил преди. Не знам колко побира твоята, по-старите са с около 6-7 литра

За термостата и перката за охлаждане. В този сезон е нормално като седи колата на място, да качи над средата температурата? Вентилаторът се активира от един датчик - трябва да го видиш него. Датчици има различни, които се активират при достигане на определена температура (напр. 93 градуса). За термостата - на първо време провери като стигне стрелката средата, дали са загрети маркучите които отиват в радиатора. А вентилатора може да провериш дали изобщо работи, като дадеш двете букси на датчика на късо.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 01 май 2011, 15:46

Перката се включи и работи около 1-3мин. като колата стои на място на празен ход в найголямата жега онзи ден. Но като цяло мисля че загравя(стрелката стига средата бавно. терностата ще проверя от ръководството и ще източа цялата охладителна течност и щр промия с добавка. търся оригинален антифриз по спецификацията FORD ESD-M97B-49A. 4литра. от книжката видях че системата побира 7.6 литра и съотношението антифриз/вода е до 50%антифриз
специални благодарности на колегата който е сканирал книгата :D: днес има ли среща в софия мисля да посетя

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 02 май 2011, 09:44

търся онлайн каталог за части за форд с номера на частите

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от HACKO » 02 май 2011, 10:01

Абе човек, не се зомбирай толкова, тая стара кола не е рентабилно да се поддържа с оргинални части.
http://www.detali.ru/webcat1.aspx?MID=KLY" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 02 май 2011, 11:08

HACKO написа:Абе човек, не се зомбирай толкова, тая стара кола не е рентабилно да се поддържа с оргинални части.
http://www.detali.ru/webcat1.aspx?MID=KLY" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
благодаря колега... спокойно няма да са оригинални, просто ми трябва номера да намеря най-евтините :D:

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от varby » 02 май 2011, 11:23

Най-евтените след това излизат два пъти по-скъпи.

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 02 май 2011, 12:22

varby написа:Най-евтените след това излизат два пъти по-скъпи.
:D: дооооообре

онзиден видях перката на парното и я раздвижих на ръка. нещо е клеясала. и днес като запалих тръгана за 3 секунди и спря. на 3 степен си стои ключа в купето. голям късмет :D:
и още един въпрос може ли да смени само ръчката за мигачите и фаровете с такава от 96 та година

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от peterdi_bg » 02 май 2011, 22:30

А ръчката защо искаш да я сменяш? Ако ти се налага да я смениш, най-добре сложи същата.

За перката на "парното" (вентилатор на купето) - виж къде са й буксите и почисти и тях. Самата перка ако е много задръстена, трябва да се свали и почисти, иначе няма да тръгне. Може да е влязъл някакъв по-голям боклук, особено ако няма филтър преди нея. Но ми стана интересно - тя само една ли е? Щото при по-старите модели са две.
На трета степен работи 3 секунди, а на другите две? Да не се окаже проблема в токовете.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от HACKO » 02 май 2011, 23:27

peterdi_bg написа: За перката на "парното" (вентилатор на купето) - виж къде са й буксите и почисти и тях. Самата перка ако е много задръстена, трябва да се свали и почисти, иначе няма да тръгне. Може да е влязъл някакъв по-голям боклук, особено ако няма филтър преди нея. Но ми стана интересно - тя само една ли е? Щото при по-старите модели са две
Вентилатора е същия, само че е наврян на кофти място.
Най-вероятно втулките искат почистване, затова затяга.
Сваляш преградата между д-ля и отсега със чистачките и вентилатора, развиваш двете гайки, които държат вентилатора, вадиш го, почистваш и смазваш втулките на мотора, почистваш мизериите, които са се насъбрали върху радиатора и сглобяваш. Така описано, лесна работа, ама на преградата има закрепени един куп кабели.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 03 май 2011, 00:05

вентилатова тръгна щото си седи на трета степен копчето постоянно. като дадох на контакт и тръгна за 2-3 секунди и спря. пред него няма никакъв филтър. утре ще разглобявам, чистя и снимам. лагери - днес видях цени и съм доволен от цените.

escortclx
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 26 апр 2011, 13:34
Модел на автомобила: '93 escort 1.4 clx
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от escortclx » 05 май 2011, 15:11

колеги лапата на таблото за акумулатора свети, мерих 13.8-9 волта на 2000 оборота със или без фарове ,нормално ли е ? нещо ме съмняват клемите на акумулатора

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорт '93 1.4 няколко проблема

Мнение от tropper » 05 май 2011, 20:44

escortclx написа:...нещо ме съмняват клемите на акумулатора
Ако са клемите на тях ще имаш 14,5 на самите пъпки на акумулатора - около 12.
Според мен от лош контакт на клеми няма да свети лаМпата, а колата ще си прави к'вото си поиска. И най-вече ще пали от-дъжд-на-вятър.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта