Инфо за TDCI
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 юни 2011, 14:55
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Инфо за TDCI
Здравейте.Решил съм да си купувам Форд, но незнам нищо за тези коли. Харесал съм един Фокус 1.8TDCI-100к.с.-комби-2003г.. Прочетох доста теми от форума, но все пак ме интересува колко излиза първоначалната смяна на всички задължителни консумативи (масла,филтри,ролки,ремъци и др.).Също и как е на поддръжка-окачване и каквото друго се сетите.
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Аз наскоро направих пълно обслужване на 1.6 tdci, 2006, но не вярвам разликата да е голяма.Някъде в темите от рода на "Мнение за Форд Фокус" писах с детайли, но сега не ги помня....Та грубо 600 лв за масла,филтри, ремъци,ролки.Окачването ще ти е най-малката грижа,защото са "железни".Успех и да се похвалиш!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 юни 2011, 14:55
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Мерси колега. Интересува ме също кой мотор е за предпочитане - TDDI или TDCI. Плюсове и минуси.
Досега карах Опел, но сега почти съм навит на Форд.
Досега карах Опел, но сега почти съм навит на Форд.
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Не съм гуру на тема автомобили, но изчетох почти всичко във форума. По написано излиза, че Tddi- то е "една" идея по за предпочитане,защото не е толкова капризен към горивото като TDCi двигателите. При първите шанса да изгориш с дюзи е значително по-малък.От друга страна вторите са ново поколение двигатели и се вграждат в марки като ПЕжо и Ситроен. Всъщност ТDCi на Форд и HDI на Пежо са един и същ двигател...Единствената разлика е в наименованията им. Всичко това го казвам на база прочетено от мен.Не искам да те ангажирам с моето мнение.Просто да добиеш представа
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
това не важи за 1.8 ,той си е на форд
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 юни 2011, 14:55
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Научих доста от темите които прочетох, но ме интересува също и разликата между 100к.с. и 115к.с на 1.8ТДЦИ-то. Кой е за предпочитане?
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
аз бих избрал 100 коня ,че влизаш в ниския данък .. разликата във вървенето ще е незначителна и ще зависи основно от състоянието на мотора а не от тия 15 коня ... и преди да го купиш задължително диагностика в МР да не изгориш с някоя кошара
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 юни 2011, 14:55
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Диагностика трудно ще направя, защото ще е от автокъща и няма кой да се занимава с мен.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 юни 2011, 14:55
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Приемам всякакви съвети за огледа на колата в автокъщата.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
тдци е леко по-фин двигател от тдди. Като цяло основно дюзите, но така да го кажа - доста доста рядко някой пищи от тях, колата трябва да е карана с лоша нафта (тракторна) или силно замърсена, дълго време - както и да не е пазена / обслужвана на време. А и вече има рециклиране на дюзи, не е задължително нови. За сметка на това тдци е по-тих в купето, по-мощен, както и генерира по-малко вибрации. 100те коня вероятно гори почти колкото тдди 90 - ненатоварен с 90-100км/ч, без изпреварвания, с изправна кола си удря 4/100 извън града.
В стара загора 131 коня са 260лв данък, до 100коня вкл. е 30лв. 115 мисля е около 180 грубо, във всяка община варира но грубо казано е около тази сума. Повече от 40лв за 100коня в никоя община няма да платиш.
За огледа: познат бояджия ако имаш - идеално. Защо да е задължително от автокъща, колега ? не са много офертите от собственици, и са леко по-скъпи, но моята е така и имаш много предимства. Отделно щом автокъща свала 600лв, си представи за колко реално се купуват тези коли и какви трябва да са били. Има и хубави, но като цяло гледат да те лъжат в автокъща. От собственик пускаш 40лв диагностика в МП, оглежда познат бояджия. И консумативи сигурно ще има, пък и пазена. И летиш.
В стара загора 131 коня са 260лв данък, до 100коня вкл. е 30лв. 115 мисля е около 180 грубо, във всяка община варира но грубо казано е около тази сума. Повече от 40лв за 100коня в никоя община няма да платиш.
За огледа: познат бояджия ако имаш - идеално. Защо да е задължително от автокъща, колега ? не са много офертите от собственици, и са леко по-скъпи, но моята е така и имаш много предимства. Отделно щом автокъща свала 600лв, си представи за колко реално се купуват тези коли и какви трябва да са били. Има и хубави, но като цяло гледат да те лъжат в автокъща. От собственик пускаш 40лв диагностика в МП, оглежда познат бояджия. И консумативи сигурно ще има, пък и пазена. И летиш.
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Ако не щат диагностика да ходят да се праскат. Дърпат ли се много, значи има нещо гнило. Някои просто от предпазливост не щат, но повечето са шанаджии, че ще им хванат лъжите. Това се убедих от обикаляне. Днес си минахме на МП, въпреки че аз на човека си му имам доверие, но за 100% подсигуряване, тия дни си стискаме ръцете за Фикуса и така...Mitkoto написа:Диагностика трудно ще направя, защото ще е от автокъща и няма кой да се занимава с мен.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 юни 2011, 14:55
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
А 90-то коня не са ли му малко на комбито (ТДДИ). Защото и това е вариант, но се притеснявам да не е прекалено слаба.
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Тоно такава официално ще закупя в петък. Като я тествахме се държеше чудесно на пътя и набираше доста добре за комби. В НАСКАР едва ли ще участваш с нея, но върши работа, както за градско така и за магистрала. Ще споделям впечатления макар да не съм много опитен шофьор...Mitkoto написа:А 90-то коня не са ли му малко на комбито (ТДДИ). Защото и това е вариант, но се притеснявам да не е прекалено слаба.
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Не е слаба, добре е, а пък ако я чипосаш става около 120 к.с. и става много лош ФокусMitkoto написа:А 90-то коня не са ли му малко на комбито (ТДДИ). Защото и това е вариант, но се притеснявам да не е прекалено слаба.
Който кара Форд е горд!
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Моят Фокус е 1.8 tdci 100 коня и върви много добре. Кара се с удоволствие наистина. Освен с дюзите има и още един проблем при tdci, с който май ми предстои да се сблъскам скоро. Маховикът на съединителя е двумасов и се износва по- бързо от стандартния( пък е и по-скъп), като при смяна на съединител се налага и смяна на маховик, което излиза ДОСТА скъпо. Вярно че най-вероятно един път ще се наложи такава смяна, но си е над 1000лв. и е малко неприятно.
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Яким, искрено ти пожелавам да се разминеш със смяната им...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
Koлегата с темата за великите маховици успешно сложи едномасов.
Аз бих си взел тдци, защото ремонт на клапанчета на дюзи е вече много под 200 лв на бройка, а ремонт на помпа на тдди не пада под 300-400-500 и качеството е неизвестно поради износването на механиката.
Аз бих си взел тдци, защото ремонт на клапанчета на дюзи е вече много под 200 лв на бройка, а ремонт на помпа на тдди не пада под 300-400-500 и качеството е неизвестно поради износването на механиката.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Инфо за TDCI
информативно как върви в момента смяна на клапанчета на инжекторите и в коя фирма
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта