оборотомер
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами теоретично може ама много трябва да се пулиш и да си чертаеш на нещо и да си пишеш цветовете на кабелите ...........много играчка е и ако сбъркаш някой кабел не можеш да се оправиш каде е станала грешката.не знам колко си наясно с електрониката ама трябва да имаш хабер иначе просто забрави.Нали ти казах че се налагат и малки промени по свързването, пък и също така буксите на двете табла са различни от каде ще намериш такива? на старата инсталация има една голяма и една малка а пук на новата са две големи защото има няколко кабела в повече от старото табло!! не знам кво да ти кажа , ако смяташ че ще се справиш вземи без букси пък после ще му мислим !!
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Аако вземе табло от същата модификация Ескорт (година) би трябвало куплунзите да са еднакви. До колкото знам разликата в таблата е тези преди 86 включително и след до 89 включително.
До колкото виждам по схемата това табло на по-старите Ескорти е с повече кабеляци от новото.
Да съгласен съм, че трябва да имаш поне общи познания по електроника, но ако се проследи схемата внимателно може да се свърже. Във файла, към който постнах линк в предното си съобщение има схемите на < 86 и 87-89, така че може да се разбере каква е разликата.
До колкото виждам по схемата това табло на по-старите Ескорти е с повече кабеляци от новото.
Да съгласен съм, че трябва да имаш поне общи познания по електроника, но ако се проследи схемата внимателно може да се свърже. Във файла, към който постнах линк в предното си съобщение има схемите на < 86 и 87-89, така че може да се разбере каква е разликата.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
донякаде си прав , но за годините които си описал само на външен вид са еднакви.Ще дам някои пояснения.
на старото табло: уреда за бензина има само 2 края,на новото 3.
на старото табло: температура на водата 2 края,на новото 3.
на старото табло: мигачи 2 края, на новото 3
на старото табло: осветлението е на един общ кръг,на новото са разделени което естествено също не е проблем, ако не се лъжа имаше и нещо свързано с лампите за масло,фарове,акумулатор,ръчната но не се сещам точно.....мисля че на новото всичките са с отдено изведени кабели,а пък на старото бяха с обща маса....не знам не помня точно, но със сигурност кабелите са повече от старото.фактически трябва да се вържат няколко маси заедно защото примерно има само 2 отделни на старото,трябва да се свърже захранването на оборотомера мисля че вземаше + от кабела за abs-a на старото щото има + които се прекъсва от контактия клуч към старото табло а пък не се ползва..... нещо такова беше!! мисля че в наи общи линии си съгласен с мене че определено има разлики в окабеляването на таблата?
на старото табло: уреда за бензина има само 2 края,на новото 3.
на старото табло: температура на водата 2 края,на новото 3.
на старото табло: мигачи 2 края, на новото 3
на старото табло: осветлението е на един общ кръг,на новото са разделени което естествено също не е проблем, ако не се лъжа имаше и нещо свързано с лампите за масло,фарове,акумулатор,ръчната но не се сещам точно.....мисля че на новото всичките са с отдено изведени кабели,а пък на старото бяха с обща маса....не знам не помня точно, но със сигурност кабелите са повече от старото.фактически трябва да се вържат няколко маси заедно защото примерно има само 2 отделни на старото,трябва да се свърже захранването на оборотомера мисля че вземаше + от кабела за abs-a на старото щото има + които се прекъсва от контактия клуч към старото табло а пък не се ползва..... нещо такова беше!! мисля че в наи общи линии си съгласен с мене че определено има разлики в окабеляването на таблата?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Намерих табло ,но се оказа от дизел оборотомера е до 7000 оборота ще стане ли?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Мисля , че е от дизел защото има лампа за подгряване и за смукач които са вързани на една писта , но е до 7000 оборота.Не мога да намеря от ескорт филтър,а намерих един от орион ,но има две жици една червена и една зелена , има формата на малък правоъгълник.На бобината имаше вързана черна жица.Ще стане ли този филтър?
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
В по предните отговори точно това ти бях писал,че в буксите от таблото с оборотомера няма краче за смукач, и че трябва да си го добавиш от старата букса!! иначе е нормално да са две лампички за подгряване и смукач защото таблото е "универсално". на тези модели смукача е автоматичен и за това няма краче в буксата иначе си има обща пътечка за двете крушки само трябва да я свържеш с кабела от датчика за смукача.За този филтър дето ми пишеш не мога да разбера точно.На някой модели има комутатор-продълговата керамична плочка.ако е такова не ти върши работа.Ако можеш ми прати снимка на това дето си намерил или поне каталожния номер на форд който е написан отгоре му за да видя какво е точно!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Приятел , днес гледах един форд 1.6 с карбуратор и той имаше такова нещо то е вързано на две букси / мъжка и женска/ точно до бобината .При мен тези букси са сварзани една с друга те са със зелен кабел ,който излиза от" - " на бобината .На - има два кабела зелени единият кабел отива към електронното на делкото ,а другият минава през тези две букси и отива надолу към радиатора или към генератора незнам точно.Аз имам електронен оборотомер и взимам сигнал именно от тези букси без да ги разделям просто съм умотал жицата на тях.Днес сложих таблото всички лампи работят дори и уреда за температурата на водата, но незнам дали показва правилно,а този за бензина май нестава.На оборотомера кабела за импулсите е зелен ,първо му подадох сигнала директно от този на електронния оборотомер, но нищо не стана ,след това с пробник пипнах на жицата и той светна на импулси.Реших и направих този филтър ,който ти ми прати ,но нищо при високи обороти на двигателя тои показваше едва 1000 оборота.Дай съвет какво да правя или ако имаш възможност ми прати снимка на този филтър ,за да видя какво преставлява за да го търся , защото в моргите не са наясно отварят ми капака на някой форд и ми казват ако го виждаш си го вземи.
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Схемата която ти прарих не съм я пробвал дали става, явно не става поне така се оказва щом си я направил и не се е получило.В интерес на истината и аз нямам снимка на този филтър и не знам от каде да изнамеря.На много места съм търсил единственото качествено нещо което бях намерил е както ти писах и по рано: черна квадратна пластмасова формата и е като на реле!!! обаче не мога да изнамеря описание или номер което е лошо. Тези дни и аз обикалях да търся пружини и оглеждах за такова нещо но уви.....Единственото което откривам е комутатор или релето което прекъсва захранването към бубината от контактния клуч и ми се струва,че това което има и при тебе е точно това.Другото нещо което бях открил е както ти бях писал от Сиера на зеления кабел има гумено маншонче в което е този филтър, при нея пък не е кавдратно като на ескорт.Имаше и някаде писано че се слага само едно съпротивление 1000ом 1/2вата но също не съм пробвал и не съм сигурен че става,защото само със съпротивление ще се намаля входящото напрежение към оборотомера, а то дефакто там няма напрежение защото се взема импулс от "-" на бубината !?!?. имах и още една схема само с две съпротивления и един кондензатор но ще се наложи да я търся каде съм я наврял, и да ти я пратя. Казах ти ДА вземеш и датчика за бензина защото няма да ти показва вярно и като Гледам не си го взел нали? а пък темп. на водата си показва вярно там разлики в датчика няма споко..Ще гледам да ти намеря нещо за тоя СКАПАН филтър иначе не можеш да подкараш оборотомера да показва вярно!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Днес гледах на един Форд Ескорт HR3 оборотомера там няма такъв филтър а има някакъв комутатор. Собственика на Форда ми каза че е възможно да се получи да отчита моя оборотомер като взема сигнал от един изход на генератора. При него този изход се използва за автоматичния смукач. Аз пробвах и взех сигнал от този изход и се получи. Оборотомера тръгна. Мисля че показва правилно, защото на празен ход на двигателя показва около 850-900 оборота и при плавно подаване на гаста се качва. Аз го пробвах до 5000 оборота. Само не знам дали няма да окаже влияние на генератора.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Нормално ли е да караш с 140км/ч на 5-та,а оборотомера да показва 3100 оборота?Двигателя е 1.4.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Оборотомер
Абсолютно! При Орион, 1.4 карбуратор положението е същото. С гуми 175/70 R 13.joriev написа:Нормално ли е да караш с 140км/ч на 5-та,а оборотомера да показва 3100 оборота?Двигателя е 1.4.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта