Форд ескорт, ТДИ

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Форд ескорт, ТДИ

Мнение от dreidrei » 26 юли 2006, 15:26

Здравейте,
Имам въпрос - днес ми попадна един Форд ескорт, купен е от Франция преди месец от първи собственик с пълен набор документи (от момента на полупката до сега):
Форд ескорт, ТДИ, произведен юли 1998, с бая екстри.
на 177,000 км. ... за 5,500 лв. Има ли мясо за притеснение заради навартяните километри? Може ли до тая сума да се намери отлична кола (и на по-малко км.)
... Чувал съм, че за дизелите 200К км. не са много, не съм си имал взимане-даване с дизел до сега (имах такъв форд, но бензин)
Помагайте, хора... :)
Благодаря на всеки, за всяко мнение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 юли 2006, 15:31

Ако можеш да вярваш на километража (т.е. че не върнат) не са му много километрите. Виж за цената не мога да преценя дали е много или малко... Зависи от състоянието на колата. Ти си я виждал (може би) и знаеш в какво състояние е. Закарай я в доверен сервиз (дано да имаш такъв) и ако ти кажат, че е ок я взимай.

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 26 юли 2006, 15:44

Благодаря Любо,
Километража е точен - показва 77К, щото е превъртял, но гледах сервизната книжка от франция - прегледи, смяна на масла, филтри и ремаци и така. Има документи за всичко тая кола... Колата е в почти отлично състояние... Допада ми и сегашния собственик - почтена жена на 60 г., лекар...
А лошото е, че нямам познати майстори/сервис където да я видят.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 26 юли 2006, 16:52

някои неща които може да ти помогнат при купуване на дизел:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3673

Иначе колата ми се вижда на прилична цена а и километрите не са много (за дизел) . Ако е поддържана добре - не виждам проблеми а и годините и не са много.

най-доброто време за купуване на дизел е зимата - сутрин при -10 ако запали без проблеми - значи всичко му е наред и не ти трябва да гледаш друго по двигателя :idea:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 26 юли 2006, 17:03

Моето мнение е да я вземеш. По същия начин купих моята 2001. Пълен набор от документи сервизна книжка, един собственик, колата е била на поддръжка в автокъщата от където я купих. Дори и копие на паспорта на германеца. Бе все едно сега я купуваш като нова и за 4 години нищо не бях пипал по нея. Колата имаше TUV до 2003 година, а в Германия прегледа е доста по-строг отколкото у нас.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 юли 2006, 22:42

Значи като цяло колата втора употреба си е на късмет - дори и да решиш да си купиш свръх тачен модел пак нямаш гаранция, че няма да попаднеш на скапан екземпляр.

Конкретно значи на тема цена - за тия пари едва ли можеш да си вземеш дори що годе прилична кола от др. марка, д ане говориме за такава с изяснен произход и сервизни документи! Преди около пет години за парите от счупеното ми ауди `88г. си купих перфектна сиера `92г. - просто съотношението цена - качества при фордавете е в наша полза.
Колкото до въпросния двигател - значи старата ми Сиера беше 1.8тд, а настоящото Монди е 1.8тди - перфектни мотори - много надежни, прости като конструкция, много тихи, почти без вибрации /като возиш познати като им кажеш че е дизел няма да повярват/, без особенни претенции на тема гориво и с много добри динамични показатели - имам навъртяни общо 110 000 км. /50 със Сиерата и 60 с Мондеото/ и досега не съм имал сериозни проблеми.
Колкото до километрите - значи въпросната сиера в момента е собственост на много добър мой приятел и вече е на реални 360 000, като до момента не му е създавала ядове, не гори масло и си пали зимата.
Ако колата е такава каквато я описваш, то аз бих те посъветвал да не мислиш много. Още повече, че това е от последните ескорти и при него са отстранени всички слабости на модела и е много добри екипиран.

пп: След първия сняг /стига да имаш поне средна хубост зимни гуми/, така ще се влюбиш, че ще си умираш от кеф да изпълняваш ролята на снегорин, просто този иначе тежък чугунен двигател плюс предно предаване прави много сигурно и стабилно управлението по нашите непочистени пътища /с гуми Сава Ескимо 3 е възможно да превъртиш гумите само ако се опитваш да я качиш на тротоара например/ ; освен това парното е много мощно - двг загрява бързо, а най интересното е че лятото няма склонности към прегряване.

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 27 юли 2006, 14:10

Благодаря на всички за изписаното. Днес пак ще се видим със собственичката и евентуално ще я взема. Ще пиша какво е станало :)

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 27 юли 2006, 19:48

Километрите не трябва да те плашат.Моя Моньо го взех на 181 282 км.и досега за 6 месеца съм навъртял 25 000км. без да пипна нещо.Не слизам от него,а двигателя е като нов,няма петънце от масло или нещо друго.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 01 авг 2006, 12:25

Вече съм собственик на форда от подписа ми :) Дано не изникне от някъде някои скрит проблем, иначе - добре си се държи количката

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 01 авг 2006, 12:31

еми честито,нема се плашиш от километрите,нашите кошници са ги подминали отдавна и карат още.Със здраве да я караш и да те пази Бог от пияни,безрасъдни,неправоспособни шофьори и дупки на пътя.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 01 авг 2006, 15:04

Честито! И сипвай хубава нафта (от големите вериги бензиностанции) за да ти живее по-дълго помпата. Като се разтърсиш из форума ще се ориентираш и ще прецениш кога и защо да слагаш добавка и масло в резервоара. Има и добра тема за турбото.
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 авг 2006, 19:50

Честито, дано да ти е на късмет, да не те оставя на път, и да му се радваш дългооооооооо!!!! :arrow: *00940*

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта