1.8 TDi на Ford срещу 1.9 DTI на Renault

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

1.8 TDi на Ford срещу 1.9 DTI на Renault

Мнение от GM » 21 авг 2006, 10:52

Мислех да си закупя Escort или Mondeo 1.8 TDi но много хора ме съветват ако искам Икономичен Турбо дизел да избера Megane 1.9 DTI.
Наистина ли TDi na ford е толкова лаком двигател.
Благодаря ви предварително за помощта.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 авг 2006, 11:22

На мен ми гори 4,9 извън града и 6,9 в София. Смесено градско и извънградско в провинцията - 5,4.
Извън градовете карам с 3000 - 3300 оборота, а в града гледам да не участвам в повечето от гонките между светофарите.
Ескорт 1,8 ТД с интеркулер - 90 к.с.
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 авг 2006, 11:33

лаком е като ти тежи крака!

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 21 авг 2006, 12:13

Dundee написа:На мен ми гори 4,9 извън града и 6,9 в София. Смесено градско и извънградско в провинцията - 5,4.
Извън градовете карам с 3000 - 3300 оборота, а в града гледам да не участвам в повечето от гонките между светофарите.
Ескорт 1,8 ТД с интеркулер - 90 к.с.



Това не е ли добре?

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 авг 2006, 13:18

Ами мен ме устройва. Написах ти го за да можеш да направиш сравнение ако знаеш разхода на реното.
Изображение

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 21 авг 2006, 13:24

Dundee,

За Лагуна с 1.9 DTI разхода тук в София e 8.

Ремонтираш ли често? Зимата имаш ли ядове?

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 авг 2006, 14:17

Имам колата от 8 месеца. За това време съм навъртял малко над 11 000 км. Като изключим това, че ми се наложи да сменя ГНП (неприятно и скъпо, но явно такъв ми е бил късмета) не мога да кажа че съм правил сериозни ремонти, освен смяна на консумативи. Откакто съм във форума не съм запомнил някой колега с такъв дизел да се е оплакал от нещо лошо, изключително и непоправимо по двигателя. Напротив, доста от хората си ги хвалят и не намират кусури. Чак си мисля че има нещо съмнително в това. Най ме учудва като го представят за тих и спокоен. За мен е малко шумен, особено след 2500 оборота. Може да се дължи на това че ми е първа дизелова кола и не знам какво да очаквам.
Пусни една търсачка за "дизел" например и ще събереш впечатления. Има една тема за дизела и нафтата, дава представа за какво трябва да се внимава като се взима кола на старо.
Иначе зимата не съм я спирал нито за ден. С малко повече въртене палеше и при -17 градуса. С нормална нафта от ОМВ.
Изображение

Потребителски аватар
ikov_vr
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ikov_vr » 21 авг 2006, 15:23

GM чакай само щото рената имат 1.9DCI два мотора единия е 100 а другия 120 та за кой от двата говориш
Колега, неме занимавай с глупости бе :P
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 21 авг 2006, 16:11

Благодаря ти Dundee за изчерпателният отговор.


Ikov_vr DCI motora за който си мислиш е Common-Rail. Аз имам впредвид по-стария мотор DTI 98 PS.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 22 авг 2006, 21:42

На рендето двигатела е супер (баща ми смени две служебни с този мотор, и разхода 5.5-6,1 при 130-150+малко градско), НО 1.8 TDI на форд е страхотен двигател. Също много нисък тазход, за данъци и застраховки влизаш в по-ниския клас(т.е по малко пари), и като вървене на кантар.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 авг 2006, 00:44

Какво да ти кажа колега - това ми е втория автомобил с този двг. и смея да заявя, че това е един отличен и като цяло безпроблемен мотор с ниски нива на шум и вибрации /все едно караш бензинка/, с отлични динамични показатели /озорвам доста някой от все признатите резачки като например Голф ГТИ - вс. поколения, БМВ до 2000сс, разните му там Аудита и т.н./ колкото до разхода /карал съм и други дизели/ е нито повече нито по-малко спрямо конкурентите в класа - в София дори и зимата се оправям с 8/100, а извън градско със средна скорост 110км. София - Синеморец - София го взех с 47л. биодизел теста бе направен от Темпо в Младост до Темпо в Младост при презареждането /тоест от пълно до пълно/.
Колкото до механиката досега не съм имал проблеми /да чукна на дърво/, а общо със сиерата и мондито съм навъртял 120 000км за пет години - досега не съм имал случай да откаже да запали дори и при -20 градуса /е разбира се натъпквам нафтата с добавки - Лики Моли концентрат 1л. за 1000л. купих я преди пет зими от Петрол за около 17лв. и имам поне и за тази/. И най-важното тези двг. се екипират с най-добрите ГНП - Лука, ако не вярвате попитайте някой шофьор на камион или строителна техника.
Друг съществен за нас плюс е че двг. е 1.8л., 90 коня - тоест евтини данаци, мита и гражданска отговорност /като за 1.4, а не като за 2.0/, а въртящият момент е като на 2.0 16V.
Колкото иначе за зимата друг плюс е и комбинацията - тежък двг + предно предаване = на снегорин.
Замислил съм се следващата ми кола да е "Торнео кънект - 1.8ТД", преди време се бях нацелил за Галакси, обаче него го екипират само с 1.9ТДИ от VW и да ви кажа много се разочаровах - двг. е неприлично шумен /а иначе шумоизолацията е доста дебела/ вибрира доста, 10/100 го няма за нищо, турбините им са направо консуматив и темата зимно палене си е направо мъка.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта