Гръмнал двигател на Мондео '93

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
u1313
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Гръмнал двигател на Мондео '93

Мнение от u1313 » 04 сеп 2006, 23:20

колеги, приблизителна цена на двигател за мондео 1.6, 90hp, 93 г., около 80-90 000 км?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 04 сеп 2006, 23:30

A ako не е тайна как се гърми двигател, аз съм със същия и ми е интересно да не пуфна и моя :shock:
Изображение

Потребителски аватар
u1313
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от u1313 » 04 сеп 2006, 23:34

Хабер си нямам, от Германия я взимам така, казаха ми че се смесили маслото и водата, след ремонт - пак.
Може и да лъжат немците, но съм длъжен да се огледам за друг двигател все пак.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 сеп 2006, 12:22

...Прегрян!...Доста!...

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 05 сеп 2006, 12:57

Явно, но исках да попитам ако все пак човека го е гръмнал да каже, защото един приятел с 1.8 зетек го прегрява 2 пъти и нищо...
Изображение

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 05 сеп 2006, 13:01

Как да разбера дали съм прегрял мотора? Трябва да спре да работи и да не тръгне повече, или нещо да се счупи? Или просто стрелката на температурата да мине в червената зона?
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 05 сеп 2006, 14:05

Чувал съм, че се пробива буталото на 4-ти цилиндър. Било си проблем на тези двигатели. Може и да не е вярно.

Потребителски аватар
u1313
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от u1313 » 05 сеп 2006, 14:33

Абе то да е само тва проблема, да почерпя... да не е спукана главата че след заварки никога не е ясен изхода

Потребителски аватар
u1313
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD, 90hp, 99 набор
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от u1313 » 05 сеп 2006, 14:34

kEFi написа:...Прегрян!...Доста!...
Според теб, кой може да е най-лошия сценарий в случая?

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 05 сеп 2006, 14:41

Ako прегрее обикновенно се изкривява главата, но може и да се спука.
Абе просто колата смесва маслото и водата (стават на пяна с цвят на боза).
А ако не го забележиш просто губи мошност и край.......

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 сеп 2006, 17:16

Имах Лада. При едно пътуване прегря и взе да пуши черно и мазно...масло и антифриз - на боза (на маслото една гадна мазнотия по капачката). При отварянето - спукан блок. Такъв не намерих и от там - цял двигател. По добрия вариянт е да меши от гарнитурата, ама при мен беше гадния...

pelinkov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 02 авг 2006, 13:05
Модел на автомобила: FOCUS 2005 TDCI, 1800кубика, 100к.с.
Местоположение: Враца
Контакти:
Status: Извън линия

:))

Мнение от pelinkov » 05 сеп 2006, 22:56

Ами при мен ми докараха монди с издухана гарнитура и ми шлаифаха главата и сега никви проблеми междо другото смених си датчика за темературата на водата след това и си мисля че тъпанарите заради него не са разбрали за прегряването но майстора каза че всичко си му е наред друго (цилиндри нямат надиране и т.н)

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 06 сеп 2006, 10:52

ууууу пепел ти на устата *кръсти се* нащо е 1.6 ся ще се чудя кога ще "умре" :)

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 07 сеп 2006, 18:51

Проблема може да е само в главата,купуваш нова или ремонтираш старата и си ОК! Що се отнася за гърмене на двигател е много относително.Във видин на летището скапахме едно мондео 1.6,след яко префорсиране няколко пъти, мотора изгуби мощност и започна да гасне,след като поистина запали но неможеше да се форсира и работеше като Фуражомелка!!!!!! Проблема бе че фунията за масло във картера е била запушена и е качвала малко масло,следствие на това 1,или 2 биелни лагера се бяха буквално заварили!!!

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта