Има ли Ford Escort 94г. TDI?
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Има ли Ford Escort 94г. TDI?
не съм от разбирачите за това питам тук за да получа достоверна информация. Благодаря.
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
На мен ми докараха от австрия Escort 94 1.8TDi
Така понеже съм яко нов по тази тема се откачам да чета постовете ви и да сабирам информация. Като цяло мисля че съм направил добър избор/имайки предвид че имах толкова пари а и за 2100 мисля че е добре-като тук не слагам парите който съм дал на инвалида/. От всички теми разбрах че трябва да си сменя задължително ангренажен ремък ролки филтри и масло. Още не съм ги купил но до няколко дни и това ще стане. Ако някой се сеща някои савет да ми даде ще съм блаодарен пък аз каквото си купя ще пиша в темата за покупките и какви пари съм дал.
Така понеже съм яко нов по тази тема се откачам да чета постовете ви и да сабирам информация. Като цяло мисля че съм направил добър избор/имайки предвид че имах толкова пари а и за 2100 мисля че е добре-като тук не слагам парите който съм дал на инвалида/. От всички теми разбрах че трябва да си сменя задължително ангренажен ремък ролки филтри и масло. Още не съм ги купил но до няколко дни и това ще стане. Ако някой се сеща някои савет да ми даде ще съм блаодарен пък аз каквото си купя ще пиша в темата за покупките и какви пари съм дал.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами това за ремъците, маслото и филтрите е ясно.
След като смениш маслото обърни внимание колко точно си сипал. Трябва да следиш дали пипа от него. Запомни, че масло се мери преди първоначално пускане на двигателя и задължително на равно
Като цяло цените и аз ги знам горе долу кви са .... горивния филтър ти е 23-26 лева, въздушния около 15 ... за масления не помня вече Информацията ми е от преди година ... така, че ако постнеш по-нова няма да ни е излишно
Освен да ти пожелая много безаварийни километри и да постнеш малко снимки ... за друго не се сещам
След като смениш маслото обърни внимание колко точно си сипал. Трябва да следиш дали пипа от него. Запомни, че масло се мери преди първоначално пускане на двигателя и задължително на равно
Като цяло цените и аз ги знам горе долу кви са .... горивния филтър ти е 23-26 лева, въздушния около 15 ... за масления не помня вече Информацията ми е от преди година ... така, че ако постнеш по-нова няма да ни е излишно
Освен да ти пожелая много безаварийни километри и да постнеш малко снимки ... за друго не се сещам
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Най - скъпо излиза ангренажа /тоест двг. е снабден с два ангр. ремъка къс и дълъг/, а и смяната е кофти - много е тясно. Предлагам ти да си купиш скъпи ремъци и ролки, защото евентуален гаф би довел до мигновенна смърт на иначе отличното моторче. Относно избора на двг те поздравявам /това е най-добрия мотор от предлаганите за модела/ - настоящата ми кола е втората с такъв мотор, много съм доволен и след време съм решил третата да е пак с него.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не толкова да са скъпи колкото да не са някакво менте. Ако имаш човек зад граница който може да ти ги набави е най-добре. Аз лично така правя за да мога да си карам спокойно
Дори инвестицията да ти стъпва малко по-скъпо според мен си заслужава ... при едно скъсване на ремък инвестицията за ремонти е в пъти по-голяма Сметни си само колко струва оборудвана глава с клапани + гарнитури .... дори да не добавиш всичко пак ще решиш, че качествените ремъци излизат по-евтино
Дори инвестицията да ти стъпва малко по-скъпо според мен си заслужава ... при едно скъсване на ремък инвестицията за ремонти е в пъти по-голяма Сметни си само колко струва оборудвана глава с клапани + гарнитури .... дори да не добавиш всичко пак ще решиш, че качествените ремъци излизат по-евтино
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта