Страница 1 от 1
Има ли Ford Escort 94г. TDI?
Публикувано: 23 сеп 2006, 01:04
от mistyrain
не съм от разбирачите за това питам тук за да получа достоверна информация. Благодаря.
Публикувано: 27 сеп 2006, 18:44
от Svetlix
94-ta Форд Ескорт се оборудва с 2 дизелови двигателя: 1.8D - атмосферен 60 коня и 1.8D TCI който е 90 кончета.
Орионите освен тези двата има и 1.8 TD с 70 коня.
Публикувано: 03 окт 2006, 14:20
от mistyrain
На мен ми докараха от австрия Escort 94 1.8TDi
Така понеже съм яко нов по тази тема се откачам да чета постовете ви и да сабирам информация. Като цяло мисля че съм направил добър избор/имайки предвид че имах толкова пари а и за 2100 мисля че е добре-като тук не слагам парите който съм дал на инвалида/. От всички теми разбрах че трябва да си сменя задължително ангренажен ремък ролки филтри и масло. Още не съм ги купил но до няколко дни и това ще стане. Ако някой се сеща някои савет да ми даде ще съм блаодарен пък аз каквото си купя ще пиша в темата за покупките и какви пари съм дал.
Публикувано: 03 окт 2006, 23:03
от Svetlix
Ами това за ремъците, маслото и филтрите е ясно.
След като смениш маслото обърни внимание колко точно си сипал. Трябва да следиш дали пипа от него. Запомни, че масло се мери преди първоначално пускане на двигателя и задължително на равно
Като цяло цените и аз ги знам горе долу кви са .... горивния филтър ти е 23-26 лева, въздушния около 15 ... за масления не помня вече

Информацията ми е от преди година ... така, че ако постнеш по-нова няма да ни е излишно
Освен да ти пожелая много безаварийни километри и да постнеш малко снимки ... за друго не се сещам

Публикувано: 03 окт 2006, 23:29
от chains
Най - скъпо излиза ангренажа /тоест двг. е снабден с два ангр. ремъка къс и дълъг/, а и смяната е кофти - много е тясно. Предлагам ти да си купиш скъпи ремъци и ролки, защото евентуален гаф би довел до мигновенна смърт на иначе отличното моторче. Относно избора на двг те поздравявам /това е най-добрия мотор от предлаганите за модела/ - настоящата ми кола е втората с такъв мотор, много съм доволен и след време съм решил третата да е пак с него.
Публикувано: 04 окт 2006, 10:25
от Svetlix
Не толкова да са скъпи колкото да не са някакво менте. Ако имаш човек зад граница който може да ти ги набави е най-добре. Аз лично така правя за да мога да си карам спокойно
Дори инвестицията да ти стъпва малко по-скъпо според мен си заслужава ... при едно скъсване на ремък инвестицията за ремонти е в пъти по-голяма

Сметни си само колко струва оборудвана глава с клапани + гарнитури .... дори да не добавиш всичко пак ще решиш, че качествените ремъци излизат по-евтино

Публикувано: 05 окт 2006, 04:47
от mistyrain
напълно съм съгласен с вас но нямам кой да ми вкара от вън тези части, ще се постарая да си намеря читави, всички препоръчват геитс, и веднага ще пиша какво съм намерил и колко пари съм дал.