Страница 1 от 1

Трудно завъртане на контактния ключ

Публикувано: 21 ное 2012, 12:45
от Любо
От известно време ми се появи този проблем при Мондеото, но сега ми остана време да пусна темата.
Та тъй, при вкарване на ключа в ключалката за запалване, при подаването на контакт и при запалването проблем няма. Ключа са върти нормално.
При изключванети на двигателя, също няма проблем.
Но има механично задържане при завъртане на ключа след изгасвяне на двигателя от позиция контакт към позиция 0.
Струва ми се че задържането е най-сериозно в положение 1.

Ще съм благодарен за идеи за причината за това задържане и евентуалното решение на този не голям (за сега), но леко дасаден проблем.

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Публикувано: 21 ное 2012, 15:36
от ЯЛТА
Каквото и да е,- ще си трябва ключар. Предполагам може и ключа да се е поизносил. Имам ключар- приятел, работи срещу Центъра по Хигиена на ул. Ив. Гешов в партера на блока срещу Центъра, Жоро се казва.

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Публикувано: 21 ное 2012, 15:57
от Любо
Ключа не е толкова износен. Като го казвам така, за не каже, че съвсем не е износен. Старото Мондео ключа се беше загладил знтачително, почти не си личеше къде са ме нарезите и нямаше такъв проблем.
Този проблем мисля, че е от патрона. Ако някой знае как се разглобява, моля да обясни.

Иначе познатия ключар може да свърши работа... но знаеш, че първо ще се опитам сам :)

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Публикувано: 21 ное 2012, 16:13
от ЯЛТА
По принцип се разглобява,- ключ тип пирон имам в предвид, и се пренарежда даже. Но си е сложничко,- гледал съм операцията на Сиерата отдавна.

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Публикувано: 02 дек 2012, 18:55
от Ianaki
При мен проблемът се реши при кварталния ключар срещу 15лв., като свалянето и качването на патрона беше от мен!

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Публикувано: 03 дек 2012, 23:17
от Fordela
При мен на Ескорта напълно отказа.И го смених с друг патронник и друг ключ.