Страница 1 от 1
Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 10 апр 2013, 21:54
от steliobg
Здравейте.
Купих си "нова" кола.Фокус 1.8 16в 2003 нов внос от Англия.
Колата я взех на реални 109 000 мили което е около 175 000 км.
Не съм сменял нищо все още.Искам да и направя пълно обслужване,но парите са кът.
В книжката пише че ангренажа се сменя на 50 000 мили а аз я взех на 109 000 и се чудя дали са го сменили(в книжката има описано само до 90 000 мили без смяна на ремака).Една смяна май ще излезе доста солено?
Искам да сложа ГИ,питах на едно място и ми казаха около 800 лв,добра цена ли е това?
Има и други работи за смяна защото имам следните проблеми:
-Понякога пали и все едно заглъхва и ще изгасне но не изгасва.Понякога не пали от първият път.
-Оборотите в началото като я запаля падат и се качват сами.
-Когато е на едно място колата(двигателя) се усеща леко тресене.
-Колата харчи страшно много,с 7литра минавам 50км градско.Рядко сменям на повече от 2500 оборота.
-Втората влиза понякога с пристъргане ако не изчакам малко,третата също влиза по трудно понякога.Петата влиза по трудно също.Задната много трудно влиза и когато карам назад колата все едно иска да гасне и мн рязко набира или губи скорост.
Карам я с английските номера,като имам някаква англиийска застраховка и преглед пак английски(незнам колко са валидни в БГ?).Искам да я регистрирам но сумата май ще е голявам: 100лв еко такса,120 лв данак,ГО 200лв,Преглед 40,Номера...около 500 лв ?
Моля ви да ми помогнете с насоки и съвети.Ще отида на майсто,но реших първо да попитам и вас.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 10 апр 2013, 22:11
от madboy
Отървал си някой ингилийз май....
Ако ще се скъпиш да смениш ремък и консумативи, по-добре я карай докато се скъса ремъка и хвърляй....
Трябва да минеш една диагностика някъде из България.
За скоростите без да я погледне майстор, няма да стане.
Иначе почисти стъпковото моторче, MAF датчика и пиши има ли ефект.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 10 апр 2013, 22:17
от steliobg
Не ме разбирай погрешно не че скъпя,като имам пари ще сменя всичко каквото трябва.
Интересува ме колко е една смяна на ремаците,масло,филтри 400 лв ?
Поздрави.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 10 апр 2013, 23:06
от Besniq
Ремъци, филтри, масло не повече от 300лв...много зависи и от къде пазаруваш !!!
Ако имаш въпроси, на лични ще помогна колкото мога !
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 10 апр 2013, 23:12
от S_C
Закарай я някъде на диагностика,преди да си потрошил пари за консумативи.Може и да няма смисъл от тях.Специално при вноса от Англия...аз почти 7 години се занимавах с козметиката на коли нов внос и от Англия идваха само кочини! Никой не може да ме убеди,че кола с накъсан и оповръщан салон, очевидно карана така месеци наред, може да е изправна технически. Умрели катерици по багажниците, ползвани презервативи в задните пепелници...Ама ние ги правехме като нови и хората ги купуваха...щото евтини...
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 11 апр 2013, 10:41
от urgan
ГИ - 800 лв, регистрация - 500лв, евентуален проблем със съдинител - ~7-800 лв, смяна ремъци -300 лв. Диагностики ХХ лв. Свщи кабели ХХХ лв. Сметни ги сам какви пари трябва да вложиш в тая кола и дали си заслужава. А невярвам тая кола да си я взел за повече от 2-300 паунда. Аз лично не бих вложил едни 2-3000 лв за кола която струва 5-600 лв.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 11 апр 2013, 16:30
от Lancer
steliobg написа:
...Има и други работи за смяна защото имам следните проблеми:
-Понякога пали и все едно заглъхва и ще изгасне но не изгасва.Понякога не пали от първият път.
-Оборотите в началото като я запаля падат и се качват сами.
-Когато е на едно място колата(двигателя) се усеща леко тресене.
-Колата харчи страшно много,с 7литра минавам 50км градско.
Преди да отстраниш тия проблеми, никакъв инжекцион. Защото тогава ще падне голямото чудене кое от какво и няма оправяне. Покарай я известно време и ... Абе я по-добре я давай за части, това дясно кормило е само за беля тук.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 11 апр 2013, 17:24
от Doin
Стига бе... ще докарате човека до отчаяние.
И после ... защо хората не обичали Фордове!
Като начало - Честита ти придобивка!
Всяко нещо по реда си - регистрацията, ГО-то ще го направиш на вноски и тогава падаш на 50 лв., ремъците и маслото няма да ги купуваш от Мото Пфое, а от доверен продавач и смени като начало това, другото лека-полека.
Ще прегледаш нивото на маслото в скоростната кутия, ще го смениш и ще видиш има ли ефект.
Като смениш филтрите ще почистиш и стъпковото моторче и МАФ-а, това поне е безплатно.
И ако колата продължава да се инати едва тогава бягай на диагностика.
А за газовата - колегата е прав , изчакай да я стегнеш на бензин пък тогава мисли за газ.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 11 апр 2013, 17:31
от urgan
Не искам да го докарвам до отчаяние, но има доста неща които трябва да направи и в крайна сметка пак ще кара обратна кола. И идеята да я продадеш на части ще е най сгодна че и ще спечелиш някой лев. Това разбира се ако има къде да я държиш.
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 11 апр 2013, 17:34
от Doin
urgan написа:... и в крайна сметка пак ще кара обратна кола.
Прав си, но като го влече!
А и както казва съседа ми с "обратния" СЕАТ, "Важното е жената да не е обратна, с останалото се свиква!"
Re: Въпроси за "нов" Фокус.
Публикувано: 11 апр 2013, 22:15
от HACKO
Doin написа:....
Всяко нещо по реда си - регистрацията, ГО-то ще го направиш на вноски и тогава падаш на 50 лв., ремъците и маслото няма да ги купуваш от Мото Пфое, а от доверен продавач и смени като начало това, другото лека-полека.
Ще прегледаш нивото на маслото в скоростната кутия, ще го смениш и ще видиш има ли ефект.
Като смениш филтрите ще почистиш и стъпковото моторче и МАФ-а, това поне е безплатно.
И ако колата продължава да се инати едва тогава бягай на диагностика.
А за газовата - колегата е прав , изчакай да я стегнеш на бензин пък тогава мисли за газ.
Първо да види дали може да се оправи на разумна цена, пък после да я регистрира, ако става нещо от нея, за да не се ядосва, че е похарчил пари за екотакса, табели и застраховка.