Страница 1 от 1

Въпрос за този Фокус

Публикувано: 10 авг 2013, 12:17
от m_ad
Здравейте,
Въпросът ми е за този Форд Фокус http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3pmawd. Доколкото виждам, моторът е с механичните дюзи и по външен вид няма много общо с комън рейла. Единственото общо с него, аз виждам по надписа на капака на кулера. Моля за Вашите мнения!
Поздрави!

Re: Въпрос за този Фокус

Публикувано: 10 авг 2013, 13:01
от men1977
здрасти колега,това си е тдци от всякъде,не е стария мотор както си мислиш ти

Re: Въпрос за този Фокус

Публикувано: 10 авг 2013, 13:09
от m_ad
Благодаря за отговора. Може би аз съм се подвел по липсващия пластмасов капак отгоре, който скрива гледката при тези, които до сега съм виждал.

Re: Въпрос за този Фокус

Публикувано: 10 авг 2013, 13:19
от madboy
Ако имаш съмнения, записваш си VIN кода и проверяваш. TDCI е 115 к.с., стария TDI е 90 к.с.

Re: Въпрос за този Фокус

Публикувано: 10 авг 2013, 13:25
от m_ad
И още един въпрос към притежателите най-вече на Фокус 1.8 ТДДИ, за да не отварям нова тема. При избор на точно този модел, как да тълкувам наслоената с налепи и доста оцветена горна част на разширителния съд за охлаждащата течност? Лично за мен това винаги е било признак, че в някой от животите си, двг е работил в доста екстремни и ненормални режими, които са били съпроводени с температури над допустимите, кипене на течността и съответно попрегряване.

За VIN кода ми е ясно. Гадаех по снимката в Мобилето и за това се обърнах към хората от форума. На дъщерята Фиестата е комън рейл и картинката, особено на дюзите е сякаш по-различна.

Целият ми неприкрит зор е, че си търся Фокус комби с 1.8 ТДДИ мотора след 2001-2002г., защото изчитайки, да не кажа всички теми във форума, личното ми убеждение е, че не бих могъл да осигуря евентуални бъдещи ремонти по дюзи и маховик на по-новата версия. Онзи ден отлеждах един Фокус, който бе "доста млад", но нещо не ме грабна отведнъж. ДВГ при нормално загрято състояние, на празен ход започваше незнайно защо да глъхне, сякаш се губи един от цилиндрите. Едната от дюзите периодично попричукваше. Оборотомерът при това не отчиташе спад на оборотите. Направих опит като включих климатика за да му осигуря малко повечко гориво. И се получи. Работата се стабилизира и започна да мърка. След изключването на климата, пак същото. Имам чувството, но не го констатирах и опитно, че това се получава при работа на вентилатора на охлаждащата течност на първата степен. В движение, при включен кломатик, на ниски обороти, особено при потегляне, сякаш се чудеше дали да тръгне, докато не понастъпиш педала и вдигнеш оборотите поне над 1200. Без климатика работата бе по-нормална и при настъпване в движение и на 2-ра превърташе гумите. И сега карам дизелова кола с подобен двигател /между другото при регистрацията във форума допуснах грешка като се регистрирах като притежател на Фокус, за което се извинявам и ще опитам да коригирам/, но едва ли такава мудност при потеглянето с климатик е нормална. Имаше и друго, което също е споделяно вече. Клатенето на задницата и почукване на дясна биалетка или шарнир, но те минаха в графата и други.
Иначе, честно да си кажа, като първо чувство и първо качване в комбито на Фокуса, колата ми пасна :): и независимо, че се стремях по време на тест-драйва да внимавам за много неща, не ме натовари, а интериорът и панорамата през стъклата и огледалата доста добре подпомагаха за това.