Питане за един бумер (БМВ) :-)
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Питане за един бумер (БМВ) :-)
Здрaвейте колеги. Едно приятелче искa дa си взимa БМВ 3 (мaй Е46 ми кaзa,че се водели) около 2002-2004 г. Искa 318 или 320 дизел дa взимa и събирa мнения зa колaтa. Aко имa колеги кaрaли тaкивa и искaт дa споделят кaкви сa им ядовете,ще се рaдвaм дa прочетa. Глaвно дaли сa читaви моторите и кaк им понaся нaшaтa чуднa нaфтa. Предвaрително блaгодaря нa всички отзовaли се колеги.
Поздрaви
Поздрaви
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
В тези коли по лесно е да изброиш кое е читаво отколкото кое дава дефекти, 2,0 мотора 150 коня има навика да къса колянов вал, от към гориво не са толкова претанциозни иначе.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Скъсaн колянов вaл ми звучи мегa брутaлно човече.Преди мaлко четох,че имaт и едни дроселови клaпи във всмукaтелните колектори които имaт нaвикa дa пaдaт в цилиндрите и положението стaвa крaсотa. То нямa кaк дa пaднaт цели в цилиндърa,aмa кaто минaт през клaпaните дa ги нaтрошaт зa по-добрa смилaемост тa дa стaне чудно. Блaгодaря зa мнението колегa. Дaно дa имa и още.
Поздрaви
Поздрaви
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Един съсед има такова, даже в момента се опитва да го продаде. Не е имал проблеми, кара го с някаква нафта, дето му я влачат циганите в туби, та явно не е претенциозно към горивото.
Но се оплаква от разход. 12 и нагоре градско в София. Навън 8-9.
Но се оплаква от разход. 12 и нагоре градско в София. Навън 8-9.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Ако ще взема дизел нека се ориентира към 320д 150кс. или 330д (най-добрия вариант и най надежден)
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Aми колебaе се между 318 и 320д. 330 му идвa скъпa зaрaди дaнъкa и рaзходa,a кaкто колегaтa S_C нaписa по-горе,рaзход от 12+ грaдско си е един сериозен рaзход. Не е пояснил зa кой мотор стaвa думa,но предполaгaм,че е зa 318 или 320. 330 кой знaе кaквa лaмя ще е в грaдa. Aз лично товa не бих си го причинил никогиш дет се викa aмa имa хорa зa всичко.
Поздрaви
Поздрaви
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Ами аз не съм чул някой с БМВ да се е похвалил с нисък разход, ако не може да си позволи разхода по-добре да се откаже.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Прaв си Нaско aмa човекa е решил дa скaчa и тaкa. Дaно поне уцели читaвa колa,тa дa прaви по-мaлко.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Брутално или не ето един от изпатилите. Прави си сам изводите за какво става въпрос, вихровите клапи и те се чупят и става таратор.mi6o написа:Скъсaн колянов вaл ми звучи мегa брутaлно човече.Преди мaлко четох,че имaт и едни дроселови клaпи във всмукaтелните колектори които имaт нaвикa дa пaдaт в цилиндрите и положението стaвa крaсотa. То нямa кaк дa пaднaт цели в цилиндърa,aмa кaто минaт през клaпaните дa ги нaтрошaт зa по-добрa смилaемост тa дa стaне чудно. Блaгодaря зa мнението колегa. Дaно дa имa и още.
Поздрaви
http://assist.bmwpower-bg.net/forums/vi ... bf&start=0
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Като цяло колата не е лоша, много съм се возил на това БМВ специално, човека си го докара сам някъде от Белгия мисля...абе вътре е без забележки-качествен материал, нищо не тропа, не скърца, след 12-13 години не се е разлепило, не се е нагърчило, не си е променило цвета....
Обаче с тоя разход....Той за това я и продава. С голям ентусиазъм се метна на БМВ, но 12 му е минимума градско, лятото, ако не виси много в задръствания. Мотора не знам точно как се води по техните означения. 2000 кубика, 136 коня. Не знам нищо за технически проблеми с тоя мотор. Но тая работа- с 50 лева гориво да се чудиш дали ще минеш 120-130 км или няма да ги минеш...определено не е за всеки.
Обаче с тоя разход....Той за това я и продава. С голям ентусиазъм се метна на БМВ, но 12 му е минимума градско, лятото, ако не виси много в задръствания. Мотора не знам точно как се води по техните означения. 2000 кубика, 136 коня. Не знам нищо за технически проблеми с тоя мотор. Но тая работа- с 50 лева гориво да се чудиш дали ще минеш 120-130 км или няма да ги минеш...определено не е за всеки.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
АзHACKO написа:Ами аз не съм чул някой с БМВ да се е похвалил с нисък разход...
А за разход от 12+ е несериозно да се говори при читав автомобил. Трябва или нещо да не е в ред или да се кара само студена и на пълна ръчка...
Иначе E46 - цата изобщо не е лош избор. Трябва обаче много да се внимава с избора на конкретния екземпляр. Почти всички нов внос са с някакъв проблем, въпроса е колко сериозен... Има си сериозен ресурс модела, но при полагащата му се потдръжка, а това е рядко срещано. При покупка на такова аз бих гледал всичко, но основните неща са:
- дюзи - както при всеки CR Bosch
- маховик/съединител
- клапите в смукателния колектор са по специфична тема, тоест идва им момента, въпроса е кога - почти невъзможно е да се проверят на място, но ако мотора е в ред веднага бих отворил да видя какво е положението
- турбо
- задължително оглед отдолу - кутия, кардан, диференциал...
- често срещан проблем е датчика за маслото - лейката на таблото свети оранжево
- също често срещано е да свети лампа на AirBag заради сензора в пасажерската седалка
и т.н.
Аз лично видя ли някакви побългарявания, рязани инсталации, счупени букси, излъскана и полирана цялата (ама чак мазна...) си тръгвам.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
За тия клапи намерих решението тук- http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91 ... nt-t15571/ .
В друг английски форум (не можах да го намеря нещо) също ги бяха махнали по тоя начин и човека пишеше,че няма разлика във вървежа с и без тия клапи. За поддръжката от предишния собственик си мнооого прав човече. Според мен има и известна доза късмет да уцелиш добра кола. Благодаря за съветите.
Поздрави
В друг английски форум (не можах да го намеря нещо) също ги бяха махнали по тоя начин и човека пишеше,че няма разлика във вървежа с и без тия клапи. За поддръжката от предишния собственик си мнооого прав човече. Според мен има и известна доза късмет да уцелиш добра кола. Благодаря за съветите.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Това са пълни глупости тука за БМВ-тата!
Имам приятел с Е46 330 184 коня и това 12 градско, трябва да ти се счупи крака да го натискаш, че да ти даде такъв разход.
София-Банско и обратно, като навсякъде я настъпваше и по магистралата кара с 170 му даде разход под 7!
Колата върви доста на фона на фордовете ни, така чеее няма смисъл да се сравняват.
Във всеки форум може да се намери някой да плюе дадена кола: как харчела, как не вървяла и се чупила. Да, ама това зависи на какво си попаднал.
318 и 320 са спънати от към вървеж, но са икономични.
Имам приятел с Е46 330 184 коня и това 12 градско, трябва да ти се счупи крака да го натискаш, че да ти даде такъв разход.
София-Банско и обратно, като навсякъде я настъпваше и по магистралата кара с 170 му даде разход под 7!
Колата върви доста на фона на фордовете ни, така чеее няма смисъл да се сравняват.
Във всеки форум може да се намери някой да плюе дадена кола: как харчела, как не вървяла и се чупила. Да, ама това зависи на какво си попаднал.
318 и 320 са спънати от към вървеж, но са икономични.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
Човече никой не плюе и не срaвнявa. Пуснaх темaтa с цел дa рaзберa плюсовете и минусите нa моделa.
Поздрaви
Поздрaви
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за един бумер (БМВ) :-)
За мен, ако човек е решил да се мята на такова животно и може да си позволи данъците и поддръжката му, определено е за предпочитане по-голям двигател. Не харчат повече от малките, да не говорим, че на извънградско няма да е чудно, ако 3.0 дава по-малък разход от 2.0.
Имам тука един, дето кара нафтово 330, трябва да го питам какъв разход му дава...
Имам тука един, дето кара нафтово 330, трябва да го питам какъв разход му дава...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта