Сваляне на MAF ?!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Сваляне на MAF ?!
Гледайте МАФ-а ми с какво е хванат. Болтчета ли са нитове ли са кво са ?!
Свалих си и напръсках всички букси които докопах но на МАФ-а не успях да я докопам
Ако реча да го сваля как ли ще стане ?!
Свалих си и напръсках всички букси които докопах но на МАФ-а не успях да я докопам
Ако реча да го сваля как ли ще стане ?!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Целия нема къ да стане.
Вертикален е и отпред е една друга пластмасова щуротия част от въздушната система къде се въртят там некви циклони да диша двигателя кат гори бензин.
Снимах само главичката като си мислех че ще стане ясно.
Ама не
Що са го заковали така баси
Не мога да бръкна да му извадя буксата поне да я пръсна ... отдоло е баси ... не може си провре човек ръцете
Ето една по убава снимка от колкото може моя архаичен тилифон (поне да нямаше Сони в името му )
Използвам снимката на един пич от темата дето питаше кое кво е.
Е Brock 3-ката на снимката !!!
Прояви фантазия и дай идея как да ти го снимам целия
Вертикален е и отпред е една друга пластмасова щуротия част от въздушната система къде се въртят там некви циклони да диша двигателя кат гори бензин.
Снимах само главичката като си мислех че ще стане ясно.
Ама не
Що са го заковали така баси
Не мога да бръкна да му извадя буксата поне да я пръсна ... отдоло е баси ... не може си провре човек ръцете
Ето една по убава снимка от колкото може моя архаичен тилифон (поне да нямаше Сони в името му )
Използвам снимката на един пич от темата дето питаше кое кво е.
Е Brock 3-ката на снимката !!!
Прояви фантазия и дай идея как да ти го снимам целия
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Eeeee Паци,
така като гледам МАФ-а от едната страна е на маркуча - отхлаби скобата. От другата или е на капака на кутията на въздушния филтър, или пак е на маркуча. Та отхлабваш скобата измъкваш маркуча, отваряш кутията и ... готово - вече МАФ-а ти е свален наполовина. Може да го пръснеш и в този му вид - би трябвало да имаш достъп до "реотанчетата" отвътре на маркуча - ако ли не разгледай как се сваля - твърде вероятно е да е с винтчета с глави ТОРКС с една пишка вътре - трябва ти по-специално ключе за да ги отвиеш.
С друго май не мога да ти помогна...
така като гледам МАФ-а от едната страна е на маркуча - отхлаби скобата. От другата или е на капака на кутията на въздушния филтър, или пак е на маркуча. Та отхлабваш скобата измъкваш маркуча, отваряш кутията и ... готово - вече МАФ-а ти е свален наполовина. Може да го пръснеш и в този му вид - би трябвало да имаш достъп до "реотанчетата" отвътре на маркуча - ако ли не разгледай как се сваля - твърде вероятно е да е с винтчета с глави ТОРКС с една пишка вътре - трябва ти по-специално ключе за да ги отвиеш.
С друго май не мога да ти помогна...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ей, Паци, хич не се занимавай с МАФ-а! Няма нужда, а и не е много здравословно! Моя като си играх да го промивам...си лъщеше като нов. И все пак, ако твърдо си решил да пръскаш, първото задължително нещо е да си откачиш масата на акумулатора (като преди това си запишеш кода на музиката)! Едва тогава ръчкай. Иначе рискуваш да си прецакаш не само него!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Е хуу де Ти пък ми не даваш нищо да си човъркам
Питането беше за "болтчетата"
Brock какъв е тоя ТОРКС. Някакви снимки и на инструмента с които се отвиват ?
Ще видя да откача маркуча и да снимам целия МАФ с по-убав тилифон. Главите са идеално кръгли човек.
За сваляне и чистене на МАФ-а не съм готов но искам да знам как става свалянето. Виждате, че не е като при вас
Kefiза акумулатора няма се притесняваш Упражнението е отиграно няколко пъти. Кода на радиото си го има в книжката и вече е на изуст в главата ми след като си откачвах акумулатора 100 пъти заради други причини.
В момента искам да разбера какво е това закрепване.
Зора ми беше буксата и ще се откачва маркуча.
След ръсенето на всички букси сега ми се струва, че мотора работи по-добре ..... или така ми се иска ... абе по-добре си е.
Питането беше за "болтчетата"
Brock какъв е тоя ТОРКС. Някакви снимки и на инструмента с които се отвиват ?
Ще видя да откача маркуча и да снимам целия МАФ с по-убав тилифон. Главите са идеално кръгли човек.
За сваляне и чистене на МАФ-а не съм готов но искам да знам как става свалянето. Виждате, че не е като при вас
Kefiза акумулатора няма се притесняваш Упражнението е отиграно няколко пъти. Кода на радиото си го има в книжката и вече е на изуст в главата ми след като си откачвах акумулатора 100 пъти заради други причини.
В момента искам да разбера какво е това закрепване.
Зора ми беше буксата и ще се откачва маркуча.
След ръсенето на всички букси сега ми се струва, че мотора работи по-добре ..... или така ми се иска ... абе по-добре си е.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Мисията е изпълнена.
Откачих маркуча. То баси маркуча баси тръбата баси чудото. Голямо клатене докъто излезе.
МАФ-а май си е едно цяло с пластмасовия преходник на които е хванат.
Занитен е там и толкоз. Ако ще се сменява се сменява с преходника.
Погледнах вътре и не видях никва жица. Видях едно сиво пластмасово. Незнам ако ме хванат пак лудите да взема го чистя как ще стане.
Снимки нямаше как да направя.
Сега е наред кутията на въздушния филтър и ако има възможност за някакви смислени снимки и не забравя ще снимам.
Откачих маркуча. То баси маркуча баси тръбата баси чудото. Голямо клатене докъто излезе.
МАФ-а май си е едно цяло с пластмасовия преходник на които е хванат.
Занитен е там и толкоз. Ако ще се сменява се сменява с преходника.
Погледнах вътре и не видях никва жица. Видях едно сиво пластмасово. Незнам ако ме хванат пак лудите да взема го чистя как ще стане.
Снимки нямаше как да направя.
Сега е наред кутията на въздушния филтър и ако има възможност за някакви смислени снимки и не забравя ще снимам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта