ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от the_mad_max » 03 окт 2014, 13:03

Здравейте, колеги. Пиша ви по повод чуденката ми има ли смисъл за монтаж на ГИ при мен. Колата ми е Ескорт 12. 1995 г. 1,8 16V Zetec - E SEFI, RKC 115 к.с. Изчетох много - прегорели клапани, стопени катализатори, невъзможност за заменяне на катализатора с резонаторно гърне, поради местоположението му (зад радиатора) прекомерен разход, невъзможност за прецизна настройка, безсмислена инвестиция при пробег от около 10 000 - 12 000 км годишно и т.н. Струва ми се, че бихте могли да ми помогнете с вземане на решение при мен какъв вариант би бил удачен и въобще има ли смисъл от монтажа на ГИ, като се има предвид, че я карам на сравнително къси разстояния в 70% от времето. Също така, компонентите и по-точно тяхното обслужване в процеса на експлоатация, поносимо ли е, като се има предвид пробега? Елементи като свещи, кабели, масла, гърнета, нуждаят ли се от по-честа подмяна? Като цяло се двоумя от около година, защото колата си има други проблеми свързани с окачването и по-точно честото му отремонтиране и все я "продавам", но пък от друга страна - никакви други ядове с нея, освен малко ръждичка. Попаднах на мнение за окомплектовка с компютър AGIS М210, дюзи Baraccuda, изпарител MegaJet, Tomasseto и т.н. От къде мога да си закупя компонентите поотделно и каква ще е горе-долу цената? (с тороидална бутилка 37 л.) Както и каква би била цената с монтаж?
Доста въпроси ме смущават относно газта и ако все пак се реша, смятам да бъде на изплащане, което поражда следващия въпрос - от къде, какво точно? Ще съм благодарен за мнения и препоръки :)
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10022
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от ЯЛТА » 03 окт 2014, 22:28

Ето този човек ще ти каже- Fordmaniac:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 452
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от Филипов » 05 окт 2014, 14:42

В темата има снимки на моето, само че е 90 коня http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 8&start=80

Много мислиш, слагай и се радвай на живота. Примерно от 20 ст./км слизаш на 10 ст /км. При 12000 км за година са ти 1200 лева срещу 840 за инвестицията - изплатил си я и си на печалба докато се чудиш. И аз се чудих 6 години и издухах пари за още една колица във вид на бензин. За нанатък си знам вече.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от opex » 05 окт 2014, 22:57

ГИ на тоя мотор е екстра, не е като фокусите с прегорели клапани и тн.
Колко ще е безпроблемен зависи как ще си постелеш с компютър, дюзи, изпарител и т.н. части, и как е поставен или ще ти дава все някакви ядове и ще обикаляш по 'газаджии' да ти я 'оправят'.
За настройка знам 1-2 места, където се справят добре, на едното изглежда и ги поставят добре, намира се близо до сервиза на Балкан-Стар.
Колко е рентабилно - този двигател харчи поне около 10 бензин в София ако е студено. Ако палиш и не подкарваш веднага, а чакаш да загрее да прехвърли на газ сигурно ще усетиш доста разлика.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от the_mad_max » 06 окт 2014, 10:33

Благодаря за отговорите! Очаквам да се включат още колеги с мнения специално за този мотор. Колега Филипов, много обстойно прегледах снимките на твоята кола и ми се щеше да видя и при мен как би стояло. Като разход при мен - сутрин, градско, до работа (около 4 км) - 12/100, с 30 лв. MAX Motion почти точно 100 км. Онзи ден си направих експеримент сипах 20 лв и тръгнах по Подбалкансия път, 70 км изминати (вярно със 80 км/ч). В момента съм на 110 и е изгорила не повече 13 - 14 лв. Е****и разликата. А бензиномера ми е изправен, все пак нали следя и какво и сипвам. Студена, на къси разстояния гори доста, но като загрее, разхода е доста приличен за този мотор. До морето и обратно - 150 - 160 км/ч, среден разход - 6,6/100 км. Като се има предвид, че я карам от година и половина само със MAX Motion 100 OMV. Така, другото което ми направи впечатление е, че монтажа е в порядъка на около 250 - 300 лв. Както споменах смятам да е на изплащане и крайната цена да не е повече от 800 лв. Дали бих могъл да се вместя в бюджета с хубава окомплектовка?
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от Didibao » 06 окт 2014, 10:38

Ако караш по 4 км в студовете почти 50% от разстоянието ще го минаваш на бензин, зимата при минусови температури при мен варира от 1,2 до 1,5км за достигане на тепература на прехвърляне на газ 30 градуса, аз имам и допълнително монтиран подгрев на водата от дизелов фокус но ефекта от него по мой наблюдения е минимален.
Изображение

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 452
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от Филипов » 06 окт 2014, 12:57

Ами това са пари не само за монтаж, но и за гаранция. Много малко дават 2 години. Имам технически познания, инжинер съм основно електроника, но прецених че това е работа зз съответния специалист. Иначе щях да се мотая 1 седмица и да загубя повече пари от неизвършена пряка работа.
За конфигурацията - прецених че това е максимума като цена/качество. Има и "по-маркови" за няколкостотин лева отгоре без да са нещо повече дори и с по-малко възможности за настройка на компютъра.

Из някоя тема вече писах че при мен не се наложи донастройка при смяна на свещи и кабели.

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Skoda Octavia 1.8T PB9199KH
Ford Focus MK2 2.0 AT PB0330CK
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от npace » 09 окт 2014, 23:20

При ЕСКОРТ проблема с прегорелите клапани не се явява.Цялата работа идва оттам че последния Ескорт всички мотори са с хидравлични повдигачи и няма как ако всичко е наред да се получи малка хлабина на клапаните вследствие на което да останат леко отворени и да прегорят.При Фокус двигателите не са с хидравлични повдигачи и там редовно се случва да прегорят.Системата за мазане на клапани помага донякъде на Фокус но на Ескорт не би свършила никаква работа.Относно какъв компютър да се подбере на Ескорт - какъвто и да сложите, все ще работи.Скъпа електроника не би работила по различно от евтината понеже Ескорта няма специфично впръскване.1.6 16V зетек (L1E,K,H) е с постоянно подаване на гориво и няма cut off режим но това не е никакъв проблем за която и да е електроника.Относно инжекторите и изпарителите: колкото по скъпи и качествени взимате, толкова по дълго време ще ви служат вярно.Лично аз съм вече 50000 км. със следната конфигурация: Фобос4+Апис Соло (единични поради това че дросела е в средата)+R-Uno.Конфигурацията е евтина и безпроблемна.Единствено ме дразни това на Фобос-а че през 2012 не слагаха 5 пинови сензори и нямам МАП при което не мога да си настроя колата по МАП.И пак да добавя че това не е проблем толкова време вече да няма проблеми.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от opex » 09 окт 2014, 23:48

Мисля, че си в грешка за подаването на гориво. Всички зетеци без значение кубатурата са със секвенциално връскване на горивото, което означава всеки инжектор пуска самостоятелно гориво на съответния цилиндър, не два по два като някои джетроници или всички на куп. И също така има cut-off режим или 'принудителен празен ход', което е при спускане на скорост при обороти >=1500 и пусната газ (tps=closed throttle) инжекторите не пускат никакво гориво, ако това имаш предвид.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Skoda Octavia 1.8T PB9199KH
Ford Focus MK2 2.0 AT PB0330CK
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от npace » 10 окт 2014, 19:57

Не четеш добре колега!Никъде не съм казал че двигателите на Ескорт не са със секвенциално впръскване.Всички мотори след '91 са sequent.Казах че 1.6 16В моторите са със ПОСТОЯННО ПОДАВАНЕ НА ГОРИВО.Това не зависи от ТПС-а а от това как е зададено да се подава горивото.При 1.8 16В моторите има cut off режим.


ОФТОПИК:
За доказателство можеш като минаваш през Пловдив и имаш време да ти го демонстрирам.

Относно впръскването: Три вида: Sequent, SemiSequent (Half sequent) или Full Group
Относно режимите: 1 впръск, 2 или няколко впръска.

Давам ти два примера за мотори с постоянно подаване на гориво и sequent пълнене: Форд Ескорт 1996 1.6 16V, и забележи, Нисан Кашкай 2.0 16V 2009 г.
Давам ти пример за мотор с Semi(half) sequent и cut off - C20NE който го има на всякакви Опели, при Калибра и Омега е Full group, при Астра и Калибра е semi.....
Примери много....

Допълнение: 1.8 16В гори по малко от 1.6 16В - точно заради това че 1.6 няма cut off

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от opex » 10 окт 2014, 20:14

В много дълбока и тотална грешка си. Компютрите, управлението им (логиката, алгоритъма)...всичко, Абсолютно всичко е еднакво на Абсолютно всички зетеци в ескорт, мондео мк1/2 и съответните фиести и единствената разлика е в горивната карта заради кубатурата! Абсолютно нищо друго. Т.е. е НЕвъзможно едните да били с кът-оф, други без. И е Абсолютна глупост, че при равни всякакви възможни условия 1.8 харчи по-малко от 1.6! Просто не мога да повярвам как някой може да се "излита с вратите" да пише ..подобни неща с такава увереност ...
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 434
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) + LPG Fobos 4 (retired)
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от deathstorm » 10 окт 2014, 20:18

Така е 1.6 може да се каже, че няма ППХ. Казвам може да се каже, защото реално има - ако пуснеш газта при 5000 оборота до 3000 не впръсква никакво гориво. Ама файда от това? Все пак не бих казал, че това се отразява кой знае колко на разхода.
А колегата дето се чуди дали да слага, да не се чуди и да действа защото после ще съжалява, че не я е сложил по-рано. Възползвай се, че имаш сравнително по-стар, но безпроблемен за газ мотор.
Изображение

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от opex » 10 окт 2014, 20:39

On hills or when slowing down, if you coast with the engine in gear (i.e. engine braking), you are using no fuel at all provided the engine is spinning above about 1500rpm. This is called deceleration fuel shut-off: you're letting the wheels turn the engine.
превод: при наклон или намаляване на скоростта, ако се движиш на скорост (т.нар. двигателна спирачка), ти не използваш никакво гориво ако двигателят е над около 1500об. ...
по-предния пост съм описал по-подробно условията, по-точно какво компютъра изисква /да вижда/ като подадени данни.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Skoda Octavia 1.8T PB9199KH
Ford Focus MK2 2.0 AT PB0330CK
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от npace » 10 окт 2014, 22:33

opex написа:В много дълбока и тотална грешка си. Компютрите, управлението им (логиката, алгоритъма)...всичко, Абсолютно всичко е еднакво на Абсолютно всички зетеци в ескорт, мондео мк1/2 и съответните фиести и единствената разлика е в горивната карта заради кубатурата! Абсолютно нищо друго. Т.е. е НЕвъзможно едните да били с кът-оф, други без. И е Абсолютна глупост, че при равни всякакви възможни условия 1.8 харчи по-малко от 1.6! Просто не мога да повярвам как някой може да се "излита с вратите" да пише ..подобни неща с такава увереност ...
Караш 1.8 16В а не 1.6 16В затова не спори с мен защото ти казвам от опит че 1.6 16В НЯМА cut off.Карам го вече 2 години, изминал съм 50000 км. с него и много добре знам кога подава и кога не гориво.Слагал съм газ на още 2 такива като моя е 88 коня варианта (L1H), другите 2 бяха 97 година с други мотори които са с пластмасови колектори и те също НЯМАТ cut off режим.Защо реши че съм в тотална грешка?Ти пробва ли, видя ли, направи ли нещо по въпроса да защитиш мнението си или просто се опитваш да ми излизаш с нож срещу пистолет?При положение че ми казваш че няма как 1.8 да гори по малко от 1.6 също мога да защитя твърдението си на база на това че 1.6 няма cut off и в градски условия намалянето и спирането на двигателна спирачна не води до този режим в който не се подава гориво и съответно - няма икономия.В градски условия 1.6 гори около 12/100, извънградско по малко от 9/100 не съм го докарвал.

Сега ти предлагам да приключим с това дали има или няма cut off режим и да се насочим по темата за ГИ на колегата.Ако няма какво повече да добавим по въпроса може да продължим с теб или по телефона или на ЛС.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от opex » 10 окт 2014, 23:25

Само да ти кажа, че съм карал и 1.6 - първия ми Ескорт, с който започна всичко... и мондео 2.0 :wink: Трябваше да изпиша в информацията си всичко, което съм имал и карал, че да не ми излизат хора с глупави доводи...
И съвсем спокойно мога да ти кажа, че последните 6+ години съм се разчекнал да изчета каквото където мога съвсем специално покрай тия двигатели и компютри.
ТОЧНО заради това, че съм пробвал ПОВЕЧЕ от теб и отделно съм изчел ПОВЕЧЕ от теб и съм пробвал ПОВЕЧЕ от теб ти предлагам наистина да заглъхнеш с крилатите ти фрази за ножове, пистолети и други простотии. И знаеш ли най-вече защо? Защото точно още на първия ми ескорт 1.6 16в Л1Е разбрах за този ппх и имам смътни спомени, че все някъде съм го писал още 2008 или 2009 год! Много хора ме познават във форума за да потвърдят едно или друго ако е нужно. А да не говорим за хората, на които успешно съм помогнал. За това спри да се излагаш, което е малкото зло в случая, защото голямото зло е, че с тея писаници лъжеш хората, които тепърва четат. А това е абсолютно недопустимо в който и да е автомобилен форум и никак няма да е лошо модератори да взимат под внимание и присърце тези неща. Адски неприятно е след прочетена невярна информация да загубиш маса време и пари напразно, както 100% се е случвало на цифра хора тук.

едит: за малко да забравя - случайно имам една диагностика с живи данни за чудо и приказ за всички ескорти, мондеота, фиести и т.н. след 90та, на която много хубаво се вижда ппх. Ама... какво да обяснявам аз... :roll:

едит2: и очевидно е имало нещо тотално сбъркано с твоите фордове за да им е такъв разхода. Тук вече забележи не опира само до мен, след тези данни опираш до целия форум най-малко - 12градско и 9+ извънградско с 1.6 16в 90кс. - ами само ще ти кажа 2 неща, за които имам свидетели ;) въпросния ми ескорт 1.6 с двадесет лева тогава зареждаше точно осем точка нула нула литра бензин редовно от ОМВ на бул. България и редовно изминаваше 120км с тях МЕСЕЦИ наред докато го засичах. Със същия този ескорт с напълнен 55л резервоар от същата бензиностанция прави маршрута от нея по магистрала Тракия, през Стара Загора до Карнобат по стария път и от там по пътя през селата (Ветрен ориентировъчно) до Несебър, там цифра обикаляне в обедно натоварено време, от там до Приморско и от там обратно до София, не ми се смятат ПАК километрите, но със скорост 130 по магистралата и поне 100 където може по пътя след Ст. З. стрелката ми удари резервата на влизане в София на Цариградско. Земи!
Последна промяна от opex на 11 окт 2014, 01:03, променено общо 3 пъти.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 434
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) + LPG Fobos 4 (retired)
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от deathstorm » 11 окт 2014, 00:26

Момчета не знам за какво се палите толкова, искам само да кажа, че мнението което споделям за ППХ съм го наблюдавам в десетките пъти в които съм си настройвал инжекциона, дори съм си играл, чрез функциите на софтуера да си докарам ППХ поне на газ. Може и моя зетек да е изключение, но такива наблюдения имат и други хора в форума, както и един колега с Галакси 2.3 бензин, който има доста дълга тема за ППХ. Също така съм гледал доста други коли през софтуер на ГИ и при тях ППХ е много явно изразен.
Осрахме на човека темата ...
Изображение

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Skoda Octavia 1.8T PB9199KH
Ford Focus MK2 2.0 AT PB0330CK
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от npace » 13 окт 2014, 14:15

opex написа:...
Така да бъде!

Предлагам ти следното: Идваш и ако аз съм прав си тръгваш научен.Ако ти излезеш прав ти плащам пътните и ти давам още 100 кинта!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от opex » 13 окт 2014, 22:45

За да ме убедиш, че ескорта ти 1.6 16в 90кс харчи 12+ градско и 9+ извънградско ли? :lol:
Вярвам ти! Може да го докараме и до доста повече даже. :wink:
И че във всички случаи даже харчи повече от 1.8 16в 115кс.

Сериозно - постовете са ти несериозни и са чист спам. Отговарям само за да ти репортна поста, че ми писна на унуй вече _friends_
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 966
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от koinov_bg » 14 окт 2014, 03:42

Абе хора тоя човечец иска съвет за газ дали да слага или не.
Я модераторите да се понамесят и да изчистят темата от полезна информация ама в раздел където трябва. Не в тази тема.


По темата колега слагай газ и си свиркай има достатъчно евтини ГИ има и на изплащане през кредитни компании и всичко има.Стига да имаш желание.
От 12 години аз а моето от повече кара на газ имали сме 2 коли за по дълго време(татко) изминати от порядък 250-350 хил. км повярвай ми двигател заради газ не сме правили.Всичко друго да,но специално заради АГУ НЕ.Ескорта не е чак пък толкоз капризен за газифициране, стига през 20-30 хил км да минаваш на реглаж клапани всичко е ок. Имам съсед с такъв като твоя кара го или 7-ма или 8-ма на газ и то с обикновено не е с ГИ. Не се е оплакал от колата.
Та с 2-думи слагай Газ и ще се родиш. Най-малкото като сложиш ще има къде другаде да ги похарчиш (цена кола деца).

Модератори: някой на ЛС да ми обясни какво да изчистя и какво да остане :-SS:
Последна промяна от Ivaylo Georgiev на 14 окт 2014, 09:46, променено общо 1 път.
Причина: любов и цветя
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от the_mad_max » 14 окт 2014, 09:57

Колеги, много ви благодаря, че се включихте... и че стана такава дискусия :lol: :D Нямам против спама, след като все пак ми помогнахте да взема решение и то е - слагам. Сега обаче, аз понеже съм си капризен и съм страшен инат, вече имам и претенции относно окомплектовката :D :D Разбира се трябва да е на изплащане :( , но се спрях на: Компютър Агис М210, Инжектори Barracuda, изпарителят само да не е турски (водя се по вашите мнения), тороидална бутилка (колкото влезе или 37 л) за другите неща предполагам няма голямо значение. Ако мога да усредня разхода, понеже един път е 12, друг път е 7 градско, да речем колата гори 9, ако постигна 10 газ ще съм много доволен :) .
Само не разбрах какво е решението с катализатора, освен нов. Дали газта ще го изпече, а и да не го изпече то животът им е по 150 000, 200 000 км до колкото знам. Така или иначе си му идва време. Като ходих за задно гърне, попитах майсторите дали да го сваляме. Естествено веднага се навиха и само като го видяха къде е, рязко се обърнаха и казаха: ааа не, няма да го пипаме :D Трябвало да се сложи тръба на негово място, защото няма да влезе резонатор там, щяла да стане шумна, да бърка работата на сондата (ако въобще работи) и така.
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.

Заключена

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта