ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от Didibao » 14 окт 2014, 10:30

ПП Койнов на този мотор повдигачите са хидравлични и не се регулират, тоест саморегулират се, относно това каква окомплектовка вземи си рейка някоя Rail на 3 ома няма да имаш проблеми поне 50-60к км карат, за редуктор карах до скоро с томасето но го замених с madgic 3 иначе томасето се справяш що годе прилично около 100км.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от HACKO » 14 окт 2014, 10:41

Тороидалната бутилка е грешка, ама ти си знаеш, малка цилиндрична бутилка, поставена в страни до калника заема много по-малко място в багажника отколкото резервна гума. За 25г съм пукал 2 или 3 пъти гума, обаче единия път беше извън населено място в местност на около километър от пътя, като преди да тръгнем сложих в колата резервната гума по изричното настояване на мой учител с когото пътувахме, тогава още не бяхме чували за мобилни телефони.
Катализатора,ако не е задръстен (като се случи не може да го пропуснеш) изобщо не го мисли.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от koinov_bg » 14 окт 2014, 10:54

Виж сега не знам защо си се спрял на горепосочените марки ама проблема си е твой.Изпарителя трябва да се вземе под внимание на какво налягане работи спрямо дюзите и ако тия дюзи са малко по така,то и изпарителя трябва да е такъв и общо взето...Не съм чувал за баракуда дюзи ама ще дам пример за дюзи на РеалБоди 3-ома като за твойта работят вече 130 хил км като никога не са сменяни филтри на газта(колата е такси) ама като казвам никви значи никви ни на изпарител ни на дюзи,и комплект такива дюзи са 70-80 лв за рейка....
Изпарителя е на фобус некъв италиански и той работи тъй че...
За катализатора не знам,но за замяна с нов е неоправдано скъпа инвестиция,ако е задръстен то поне аспухаджиите могат да ти го изтърбушат и да ти го оставят като корпус защото малко или много той спира газовете за да бъдат премерени от ламбда-сондата,а ако пък и ламбда-сондата не работи (или малко работи),то ти не може да търсиш икономия в разход на газ или бензин.А за самия разход на газ по принцип при добра настройка на газ колата харчи а до 7-10% повече от на бензин,при по специална настройка даже може да се постигне и по-малък разход от на бензин (ама колата става мъртвец).
И най важното и не на последно място за 2 лв. пестиш за 2 лв пее.Тоест каквото си купиш или сложиш това ще е.
Поздрави надявам се с дискусиите си да сме ти били наистина полезни.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от the_mad_max » 14 окт 2014, 11:36

Специално пък за резервна гума не се притеснявам. За 7 години ми се е налагало 1 или 2 пъти да ходя на гумаджия, заради спукана гума и отивам или след временно напомпване или с друга кола. Резервната ми е чисто нова, ако недай Боже се наложи, трябва да свалям багаж, музика и т.н. А и праговете са ми толкова сдъвкани, че обикновените заводски крикове, вече са неприложими при мен :D (а да си мъкна крокодилче постоянно с мен, няма как да стане) Не е вариант. А и колко от вас се сещат да я помпат тази резервна гума, щото аз не съм я помпал сигурно от 2 години.
Относно избора ми на части. Той е провокиран от ваши мнения, не съм си съчинявал. След като колеги споделиха за тези дюзи, поразгледах за тях, ами оплакване нямаше абсолютно никъде. По-тихи, по-надеждни, максимално близки като конструкция до бензиновия инжектор. За компютърът отново само добри думи. Изпарителят (или редуктора) не знам какъв да бъде: Томасето, Мегаджет и още няколко беше споделил колега тук.
За катализатора, дори да бъде избушен ми обясниха, че първо, пак щял да шуми и да се чува оня, непоносим за мен шум на дрънкане на тенекия от сирене. Второ съпротивлението на изходящите газове и при този вариант спада. Трето, казаха че най-вероятно ще има много проблеми със самото сваляне, защото е на неудобно място и можело да се наложи да режат.

Още нещо за Баракудите, намирам ги на цена около 160.00 BGN. Така че излизат 2 пъти по-скъпи, честно казано ги предпочитам, не ми се вижда голяма инвестиция за нещо важно и доказано качествено. Естествено Хана-та са най-добри, ноо... :D
Да се обоснова още малко и за тороидалната бутилка. Аз съм с метален капак, покриващ резервната гума. Сложа ли пура в багажника от една страна, вече автоматично не разполагам с комби, сега колкото и да е трудно, пак мога да разглобя всичко при нужда, а от друга няма да имам достъп до резервната, при която седят доста други неща в периферията. Така че 100% тороидална :)
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от Didibao » 14 окт 2014, 11:45

Гарантирано на 1,8 мотор като твоя дюзи рейл на 3ома на 2,2мм отвори и диференциално налягане от порядъка на 1,25 бара разход около 7,2 извънградско на мондео, лично изпитана комбинация, при 2,0 мотор същите дюзи но на 2,3мм разпробити и същото налягане разход извън града 7,5 това разбира се с нормално каране около 120-130 като на места до 160 и няма проблеми, компютър БСМ, а който се занимавал с тези компове знае, че настройката им е кофти и лично аз карам само на автоматична настройка без да съм коригирал времената в картата, ако се стегнат времената може да падне още разхода.
Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от koinov_bg » 14 окт 2014, 13:00

Тук с didibao ще се съглася ...
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от the_mad_max » 14 окт 2014, 13:05

Е добре де, ама специално RAIL имаха някакви доста дефектни партиди. Много мои приятели и познати изреваха от тях, а и за 70 - 80 лв. отгоре са Barracuda. Смятате ли, че Barracud-ите не биха работили добре да речем с изпарител Tomasseto?
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от koinov_bg » 14 окт 2014, 13:07

Ама аз за това ти казвам, да провериш, защото има неща от които не може да избягаш.
Ако баракуда работи на 700-800 диференциално налягане няма как да стане, защото Томасето Мегажет и там повечето са на 1200.
И другото АГУ компютъра също може да не поддържа тези дюзи. Хората за това отиват и слагат съвместими неща.
Провери у нета дали твоята конфигурация е съвместима.
Все едно на Процесор АМД да сложиш Н-видиа видеокарта и да искаш графика ми няма как да стане.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от npace » 16 окт 2014, 10:01

opex написа:За да ме убедиш, че ескорта ти 1.6 16в 90кс харчи 12+ градско и 9+ извънградско ли? :lol:
Вярвам ти! Може да го докараме и до доста повече даже. :wink:
И че във всички случаи даже харчи повече от 1.8 16в 115кс.

Сериозно - постовете са ти несериозни и са чист спам. Отговарям само за да ти репортна поста, че ми писна на унуй вече _friends_
Ти верно си кон с капаци, чети добре, ще ти го напиша с големи букви: 1.6 16V НЯМА CUT OFF РЕЖИМ!

Отделно ми е интересно, щом си толкова убеден, защо не дойдеш да си направиш една разходка, да заведеш жената до МОЛ-а и да вземеш едни 100 лева които те чакат?

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ГИ Zetec-E SEFI RKC Мнения?

Мнение от the_mad_max » 16 окт 2014, 10:51

Колеги, а за катализатора? Как може да се елиминира при нужда, но колата да си остане тиха и да не бърка сондата. И всъщност нека някой, който го е махнал сподели как е най-удачно да се постъпи :)

Поздрави!


Относно Cut Off - режимът, все си мисля, че моята има, защото точно на 1500 оборота при спускане на скорост без газ, се усеща как започва да държи повече мотора, това при условие, че стъпковото моторче работи коректно :D при мен не е така и периодично го откачам. Но като цяло впечатленията са ми доста добри от този мотор. За 7 години една бобина е сменена в МП (ако въобще са я сменили) и преди 2 седмици си смених гарнитурата на капака на клапаните и свещи. Скоро забелязах, че при изкачване "на заварка :D " някъде около 5000rpm се усеща едно спадане в мощността, все едно връщам газта леко. Това ще го издирвам като проблем. Сега ще сменя кабелите, че са заводските :D


Още едно питане. При положение, че ще слагам газ, реших да сменя и антифриза, че не съм го сменял никога :oops: Бихте ли ме посъветвали за този мотор какъв антифриз е препоръчителен, че четох, четох и според колеги може да се сложи всичко. Напоследък форумите като цяло ми се виждат претъпкани с подвеждаща информация, не знаеш на кого да вярваш, а аз вярвам на вас най-много, защото смятам, че сте най-компетентни особено що се отнася до Форд.


Извинявам се на модераторите за раздърпаните ми постове, но не искам да претрупвам разделите излишно и за това питам тук за всичко, което съм решил да правя сега :)
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.

Заключена

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта