Страница 1 от 3

Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 01 мар 2015, 23:34
от Dumple
Здравейте, нов съм във форума и моля моредаторите да преместят темата ако не е в подходящия раздел.
Решил съм да си купя форд и съм се спрял на тези три автомобила и моля за съвет. Благодаря

http://www.cars.bg/c1020323
http://saimon-auto.cars.bg/c910779
http://www.cars.bg/c690862

Най-много ми допада последната кола. Но на едната снимка си личи как едната врата е с различен цвят и незнам това дали е нормално.

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 07:51
от OgiDogi
Dumple написа:Здравейте, нов съм във форума и моля моредаторите да преместят темата ако не е в подходящия раздел.
Решил съм да си купя форд и съм се спрял на тези три автомобила и моля за съвет. Благодаря

http://www.cars.bg/c1020323
http://saimon-auto.cars.bg/c910779
http://www.cars.bg/c690862

Най-много ми допада последната кола. Но на едната снимка си личи как едната врата е с различен цвят и незнам това дали е нормално.
Какво толкова, италианец-мърляч е надрал вратата с връзката ключове или при отваряне е удрял нещо и се е наложило малко поправка за придаване на търговски вид. Оглеждаш и ослушваш добре на място и решаваш.

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 08:53
от Lancer
Dumple написа:
Най-много ми допада последната кола. Но на едната снимка си личи как едната врата е с различен цвят и незнам това дали е нормално.
К'ви са тия цени бе...
Аз моя го купих преди повече от две години, регистриран, с нови гуми и сменени масла и ремъци за 3000 лв.
Зарежи тия по Пловдив, като търсиш кола, си заслужава да обиколиш и на други места, ще си спестиш доста разходи след това. След многото истории на закупили разни кранти от Пловдив аз не бих купил оттам. От Варна съм, купих моята от София, след като разбрах, че по североизточна България с продажби на коли се занимават откровени моше... шегобийци.

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 09:08
от Doin
Прави са колегите, колите не са лоши, но цените им са...
Фокуса е непретенциозна кола, особено бензиновия на който си се спрял ти, едва ли ще попаднеш на нещо фрапиращо.
Разходи се до Дупница или Горубляне и ще има вариант да намериш нещо с хилядарка надолу!
А и не е задължително да е нов внос, или се лъжа?

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 09:49
от slavei2003
По снимки е трудна работа.Търси и в други градове, все ще се намери колега да я погледне на живо и да ти каже първи впечатления невидими от снимките.

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 10:54
от antipower
Наистина цените са доста завишени. Аз съм от Карлово, и ако си се решил да гледаш тези коли,
може да дойда да помагам.
Според мен 1.6 е по- добре от 1.4, данъка пак е не-повече от 35 лева. (Моят е 34)

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 15:31
от dragonn2
Аз бих погледнал Джията първо, но от снимките е трудно да се разбере състоянието. А тази с 1.4 двигател става, ако ще караш предимно в града.
Относно цените - аз си купих моята от Дупница за 3500 и не съжалявам. Един колега и той взе Фокус пак от там, пак за тези пари.
Лично мнение: Кола втора ръка е на късмет. Колкото по-малко платиш за колата, толкова повече късмет ще ти е нужен. Та зависи колко ти се рискува - в мобилето има фокуси и за 1500лв. ;):

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 17:08
от Dumple
Благодаря за мненията. Колебая се между бензин и дизел. Искам да купя автомобил който да има климатик и 3-4 години ( 40 000км.) да карам без проблеми. Бюджета ми е около 4 000 лева. Шофирам предимно градско с три четири излизания за почивка през годината.

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 02 мар 2015, 20:12
от Lancer
antipower написа:
Според мен 1.6 е по- добре от 1.4, данъка пак е не-повече от 35 лева. (Моят е 34)
Напълно подкрепям, че е така, и моето мнение е, че 1.6 е по-добро от 1.4, но има и друго, след акто всички търсят 1.6, е много възможно това да е тенденция и не само в БГ и рядко да изпадат читави бройки, докато за 1.4 не е чак такава истерията и от тази гледна точка е по-голям шанса да барнеш нещо читаво на оферта. От как взех моя, всеки божи ден се убеждавам колко добър избор съм направил, не знам и кои бяха тия, които избраха фокус за кола на 25-летието, та май оттогава народа съвсем пощуря за фокуси да търси и съответно джамбазите вирнаха цените.

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 03 мар 2015, 02:25
от peterpetroff
Тук има и нещо друго за 1,4- като най-нискобюджетен двигател и е най-предпочитан за служебен автомобил, естествено не колкото дизела, но все пак, така че трябва да си има и това предвид. Освен това 1,4 е слаб за купето на Фокус, за Фиеста става, но тук говорим за един клас по-нагоре и с едни 200-300 кила в повече.

До купувача: поствам ти едно свое мннение, което може да ти е от полза (отнася се конкретно до комби-варианта на Фокус МК1., но в осовната си част мисля, че ще ти свърши работа):

От 5 години карам Фокус МК1 комби. За тези 5 години- пробег 50 000км по родните пътища...
Мнението ми е ,че това е изключително безпроблемен автомобил.
Ще степенувам нещата за по-голяма яснота:
1. Размери и пространства: Комби-варианта е подходящ за семеен автомобил. Голям багажник, функционално разпределение на вътрешните пространства в салона- сравнително просторен и комфортен. По спомени (AutoBild) бяха класирали този Фокус сред най-просторните багажни пространства в този клас автомобили. Таблото е малко странно (по концепцията NewEdge), но това е само на пръв поглед, в действителност всичко си е по местата и много лесно достъпно и функционално. Бързо се свиква. За 3 до 4- членно семейство (2 възрастни с 1-2 деца) предлага нормален, смятай, достатъчен комфорт.

2. Двигател: 1,6 100к.с. се води мотора е здрав, непретенциозен. Разход засечен от мен по принципа пълно-пълно на големи дистанции (т.е. още по-точно) 5,5 извънградско бензин, 9,1 градско в София бензин при разумно и нормативно шофиране.
Двигателя е абсолютно пригодим към газов инжекцион цената на който е около 800-900лв. Аз не съм поставил такъв предвид малкия пробег, който правя годишно. Разход на масло? Чаесто става дума за това при 1,6 Зетек. Доливам около 1-1,5 л. за 15 000 км., което смятам за нормално още повече, че знам къде изтича маслото, т.е. знам каква е причината да го доливам- един износен семеринг, който ще сменя при смяната на съединителя някога, дотогава ще си следя и доливам маслото. Маслото за този мотор е 5w30, оригиналното Фордовко е около 10-12лв. литъра, което е доста приемливо като цена.

Какво дава този двигател на това купе? Сравнително добро съотношение тегло МПС-мощност (в авиацията му казват тяговъоръженост ps/kg) - ами доволно пъргава кола, добро ускорение, еластичен двигател (класиран много високо на първо място от Autobild не помня кой брой от 2004-та). Когато се натовари много колата обаче, примерно 5-ма възрастни + много багаж нещата не изглеждат добре- предавките минават с една надолу т.е. ако сам в колата се кефиш на вървеж на 3-та, същото го постигаш с много товар и много бучене (обороти) на 2-ра.

Скоростна кутия: не съм имал проблеми, не съм сменял помията вътре, не съм доливал. Скоростите се включват лесно, нормално. Прави впечатление, че от 1-ва до 3-та са мнго къси, 3-та е комфортна, 4-та бързо си изчерпва ресурса и трябва да се минава на 5-та, но това са мои лични наблюдения.

Ходова част: Ходовата част на Фокус МК1 е чудовищно здрава, не само мое мнение, както на предница, така и на заден мост- като за БГ е конструирана изглежда. Значи за 50к пробег в БГ смених един шарнир и една биелета, това, което демонтираха монтьорите твърдяха, че е заводски сложено и не е подменяно преди мен. Возията е изключително стегната. Фокуса влиза и излиза от завои с висока скорост буквално като тухла- не помръдва, не се колебае, не те подвежда. Моят Фокусник е със заводско спортно окачване и може би заради него са ми такива впечатленията, но съм чел и много статии и мнения, коментари за същото.

Купе: нямам ръжда никъде, предвид това, че колата е италианка не го смятам за кой-знае какво постижение.

Резервни части: Ами МК1 е вече модел на години, части има всякакви от всякакъв ценови клас и реноме на производител. Като цяло са на ниски цени основно заради възрастта на модела, респективно търсенето на части. В Мото-Пфое принципно и като за ʼДобър денʼ режат глави, но за някои дребни неща си струва човек да се разглези с нещо оригинално.

Какво смених за 50к километра:
1. биелета-предна х 1
2. шарнир- десен х 1
3. кабели на свещи х 4 бр.
4. свещи х 4 бр.
5. четки и лагери на алтернатор

Другото са крушки, масла и филтри.


Успех с търсенето!

Re: сЪВЕТ ПРИ ПОКУПКА НА АВТОМОБИЛ

Публикувано: 03 мар 2015, 10:32
от Dumple
peterpetroff написа:Тук има и нещо друго за 1,4- като най-нискобюджетен двигател и е най-предпочитан за служебен автомобил, естествено не колкото дизела, но все пак, така че трябва да си има и това предвид. Освен това 1,4 е слаб за купето на Фокус, за Фиеста става, но тук говорим за един клас по-нагоре и с едни 200-300 кила в повече.

До купувача: поствам ти едно свое мннение, което може да ти е от полза (отнася се конкретно до комби-варианта на Фокус МК1., но в осовната си част мисля, че ще ти свърши работа):

От 5 години карам Фокус МК1 комби. За тези 5 години- пробег 50 000км по родните пътища...
Мнението ми е ,че това е изключително безпроблемен автомобил.
Ще степенувам нещата за по-голяма яснота:
1. Размери и пространства: Комби-варианта е подходящ за семеен автомобил. Голям багажник, функционално разпределение на вътрешните пространства в салона- сравнително просторен и комфортен. По спомени (AutoBild) бяха класирали този Фокус сред най-просторните багажни пространства в този клас автомобили. Таблото е малко странно (по концепцията NewEdge), но това е само на пръв поглед, в действителност всичко си е по местата и много лесно достъпно и функционално. Бързо се свиква. За 3 до 4- членно семейство (2 възрастни с 1-2 деца) предлага нормален, смятай, достатъчен комфорт.

2. Двигател: 1,6 100к.с. се води мотора е здрав, непретенциозен. Разход засечен от мен по принципа пълно-пълно на големи дистанции (т.е. още по-точно) 5,5 извънградско бензин, 9,1 градско в София бензин при разумно и нормативно шофиране.
Двигателя е абсолютно пригодим към газов инжекцион цената на който е около 800-900лв. Аз не съм поставил такъв предвид малкия пробег, който правя годишно. Разход на масло? Чаесто става дума за това при 1,6 Зетек. Доливам около 1-1,5 л. за 15 000 км., което смятам за нормално още повече, че знам къде изтича маслото, т.е. знам каква е причината да го доливам- един износен семеринг, който ще сменя при смяната на съединителя някога, дотогава ще си следя и доливам маслото. Маслото за този мотор е 5w30, оригиналното Фордовко е около 10-12лв. литъра, което е доста приемливо като цена.

Какво дава този двигател на това купе? Сравнително добро съотношение тегло МПС-мощност (в авиацията му казват тяговъоръженост ps/kg) - ами доволно пъргава кола, добро ускорение, еластичен двигател (класиран много високо на първо място от Autobild не помня кой брой от 2004-та). Когато се натовари много колата обаче, примерно 5-ма възрастни + много багаж нещата не изглеждат добре- предавките минават с една надолу т.е. ако сам в колата се кефиш на вървеж на 3-та, същото го постигаш с много товар и много бучене (обороти) на 2-ра.

Скоростна кутия: не съм имал проблеми, не съм сменял помията вътре, не съм доливал. Скоростите се включват лесно, нормално. Прави впечатление, че от 1-ва до 3-та са мнго къси, 3-та е комфортна, 4-та бързо си изчерпва ресурса и трябва да се минава на 5-та, но това са мои лични наблюдения.

Ходова част: Ходовата част на Фокус МК1 е чудовищно здрава, не само мое мнение, както на предница, така и на заден мост- като за БГ е конструирана изглежда. Значи за 50к пробег в БГ смених един шарнир и една биелета, това, което демонтираха монтьорите твърдяха, че е заводски сложено и не е подменяно преди мен. Возията е изключително стегната. Фокуса влиза и излиза от завои с висока скорост буквално като тухла- не помръдва, не се колебае, не те подвежда. Моят Фокусник е със заводско спортно окачване и може би заради него са ми такива впечатленията, но съм чел и много статии и мнения, коментари за същото.

Купе: нямам ръжда никъде, предвид това, че колата е италианка не го смятам за кой-знае какво постижение.

Резервни части: Ами МК1 е вече модел на години, части има всякакви от всякакъв ценови клас и реноме на производител. Като цяло са на ниски цени основно заради възрастта на модела, респективно търсенето на части. В Мото-Пфое принципно и като за ʼДобър денʼ режат глави, но за някои дребни неща си струва човек да се разглези с нещо оригинално.

Какво смених за 50к километра:
1. биелета-предна х 1
2. шарнир- десен х 1
3. кабели на свещи х 4 бр.
4. свещи х 4 бр.
5. четки и лагери на алтернатор

Другото са крушки, масла и филтри.


Успех с търсенето!
peterpetroff написа:Тук има и нещо друго за 1,4- като най-нискобюджетен двигател и е най-предпочитан за служебен автомобил, естествено не колкото дизела, но все пак, така че трябва да си има и това предвид. Освен това 1,4 е слаб за купето на Фокус, за Фиеста става, но тук говорим за един клас по-нагоре и с едни 200-300 кила в повече.

До купувача: поствам ти едно свое мннение, което може да ти е от полза (отнася се конкретно до комби-варианта на Фокус МК1., но в осовната си част мисля, че ще ти свърши работа):

От 5 години карам Фокус МК1 комби. За тези 5 години- пробег 50 000км по родните пътища...
Мнението ми е ,че това е изключително безпроблемен автомобил.
Ще степенувам нещата за по-голяма яснота:
1. Размери и пространства: Комби-варианта е подходящ за семеен автомобил. Голям багажник, функционално разпределение на вътрешните пространства в салона- сравнително просторен и комфортен. По спомени (AutoBild) бяха класирали този Фокус сред най-просторните багажни пространства в този клас автомобили. Таблото е малко странно (по концепцията NewEdge), но това е само на пръв поглед, в действителност всичко си е по местата и много лесно достъпно и функционално. Бързо се свиква. За 3 до 4- членно семейство (2 възрастни с 1-2 деца) предлага нормален, смятай, достатъчен комфорт.

2. Двигател: 1,6 100к.с. се води мотора е здрав, непретенциозен. Разход засечен от мен по принципа пълно-пълно на големи дистанции (т.е. още по-точно) 5,5 извънградско бензин, 9,1 градско в София бензин при разумно и нормативно шофиране.
Двигателя е абсолютно пригодим към газов инжекцион цената на който е около 800-900лв. Аз не съм поставил такъв предвид малкия пробег, който правя годишно. Разход на масло? Чаесто става дума за това при 1,6 Зетек. Доливам около 1-1,5 л. за 15 000 км., което смятам за нормално още повече, че знам къде изтича маслото, т.е. знам каква е причината да го доливам- един износен семеринг, който ще сменя при смяната на съединителя някога, дотогава ще си следя и доливам маслото. Маслото за този мотор е 5w30, оригиналното Фордовко е около 10-12лв. литъра, което е доста приемливо като цена.

Какво дава този двигател на това купе? Сравнително добро съотношение тегло МПС-мощност (в авиацията му казват тяговъоръженост ps/kg) - ами доволно пъргава кола, добро ускорение, еластичен двигател (класиран много високо на първо място от Autobild не помня кой брой от 2004-та). Когато се натовари много колата обаче, примерно 5-ма възрастни + много багаж нещата не изглеждат добре- предавките минават с една надолу т.е. ако сам в колата се кефиш на вървеж на 3-та, същото го постигаш с много товар и много бучене (обороти) на 2-ра.

Скоростна кутия: не съм имал проблеми, не съм сменял помията вътре, не съм доливал. Скоростите се включват лесно, нормално. Прави впечатление, че от 1-ва до 3-та са мнго къси, 3-та е комфортна, 4-та бързо си изчерпва ресурса и трябва да се минава на 5-та, но това са мои лични наблюдения.

Ходова част: Ходовата част на Фокус МК1 е чудовищно здрава, не само мое мнение, както на предница, така и на заден мост- като за БГ е конструирана изглежда. Значи за 50к пробег в БГ смених един шарнир и една биелета, това, което демонтираха монтьорите твърдяха, че е заводски сложено и не е подменяно преди мен. Возията е изключително стегната. Фокуса влиза и излиза от завои с висока скорост буквално като тухла- не помръдва, не се колебае, не те подвежда. Моят Фокусник е със заводско спортно окачване и може би заради него са ми такива впечатленията, но съм чел и много статии и мнения, коментари за същото.

Купе: нямам ръжда никъде, предвид това, че колата е италианка не го смятам за кой-знае какво постижение.

Резервни части: Ами МК1 е вече модел на години, части има всякакви от всякакъв ценови клас и реноме на производител. Като цяло са на ниски цени основно заради възрастта на модела, респективно търсенето на части. В Мото-Пфое принципно и като за ʼДобър денʼ режат глави, но за някои дребни неща си струва човек да се разглези с нещо оригинално.

Какво смених за 50к километра:
1. биелета-предна х 1
2. шарнир- десен х 1
3. кабели на свещи х 4 бр.
4. свещи х 4 бр.
5. четки и лагери на алтернатор

Другото са крушки, масла и филтри.


Успех с търсенето!
peterpetroff написа:Тук има и нещо друго за 1,4- като най-нискобюджетен двигател и е най-предпочитан за служебен автомобил, естествено не колкото дизела, но все пак, така че трябва да си има и това предвид. Освен това 1,4 е слаб за купето на Фокус, за Фиеста става, но тук говорим за един клас по-нагоре и с едни 200-300 кила в повече.

До купувача: поствам ти едно свое мннение, което може да ти е от полза (отнася се конкретно до комби-варианта на Фокус МК1., но в осовната си част мисля, че ще ти свърши работа):

От 5 години карам Фокус МК1 комби. За тези 5 години- пробег 50 000км по родните пътища...
Мнението ми е ,че това е изключително безпроблемен автомобил.
Ще степенувам нещата за по-голяма яснота:
1. Размери и пространства: Комби-варианта е подходящ за семеен автомобил. Голям багажник, функционално разпределение на вътрешните пространства в салона- сравнително просторен и комфортен. По спомени (AutoBild) бяха класирали този Фокус сред най-просторните багажни пространства в този клас автомобили. Таблото е малко странно (по концепцията NewEdge), но това е само на пръв поглед, в действителност всичко си е по местата и много лесно достъпно и функционално. Бързо се свиква. За 3 до 4- членно семейство (2 възрастни с 1-2 деца) предлага нормален, смятай, достатъчен комфорт.

2. Двигател: 1,6 100к.с. се води мотора е здрав, непретенциозен. Разход засечен от мен по принципа пълно-пълно на големи дистанции (т.е. още по-точно) 5,5 извънградско бензин, 9,1 градско в София бензин при разумно и нормативно шофиране.
Двигателя е абсолютно пригодим към газов инжекцион цената на който е около 800-900лв. Аз не съм поставил такъв предвид малкия пробег, който правя годишно. Разход на масло? Чаесто става дума за това при 1,6 Зетек. Доливам около 1-1,5 л. за 15 000 км., което смятам за нормално още повече, че знам къде изтича маслото, т.е. знам каква е причината да го доливам- един износен семеринг, който ще сменя при смяната на съединителя някога, дотогава ще си следя и доливам маслото. Маслото за този мотор е 5w30, оригиналното Фордовко е около 10-12лв. литъра, което е доста приемливо като цена.

Какво дава този двигател на това купе? Сравнително добро съотношение тегло МПС-мощност (в авиацията му казват тяговъоръженост ps/kg) - ами доволно пъргава кола, добро ускорение, еластичен двигател (класиран много високо на първо място от Autobild не помня кой брой от 2004-та). Когато се натовари много колата обаче, примерно 5-ма възрастни + много багаж нещата не изглеждат добре- предавките минават с една надолу т.е. ако сам в колата се кефиш на вървеж на 3-та, същото го постигаш с много товар и много бучене (обороти) на 2-ра.

Скоростна кутия: не съм имал проблеми, не съм сменял помията вътре, не съм доливал. Скоростите се включват лесно, нормално. Прави впечатление, че от 1-ва до 3-та са мнго къси, 3-та е комфортна, 4-та бързо си изчерпва ресурса и трябва да се минава на 5-та, но това са мои лични наблюдения.

Ходова част: Ходовата част на Фокус МК1 е чудовищно здрава, не само мое мнение, както на предница, така и на заден мост- като за БГ е конструирана изглежда. Значи за 50к пробег в БГ смених един шарнир и една биелета, това, което демонтираха монтьорите твърдяха, че е заводски сложено и не е подменяно преди мен. Возията е изключително стегната. Фокуса влиза и излиза от завои с висока скорост буквално като тухла- не помръдва, не се колебае, не те подвежда. Моят Фокусник е със заводско спортно окачване и може би заради него са ми такива впечатленията, но съм чел и много статии и мнения, коментари за същото.

Купе: нямам ръжда никъде, предвид това, че колата е италианка не го смятам за кой-знае какво постижение.

Резервни части: Ами МК1 е вече модел на години, части има всякакви от всякакъв ценови клас и реноме на производител. Като цяло са на ниски цени основно заради възрастта на модела, респективно търсенето на части. В Мото-Пфое принципно и като за ʼДобър денʼ режат глави, но за някои дребни неща си струва човек да се разглези с нещо оригинално.

Какво смених за 50к километра:
1. биелета-предна х 1
2. шарнир- десен х 1
3. кабели на свещи х 4 бр.
4. свещи х 4 бр.
5. четки и лагери на алтернатор

Другото са крушки, масла и филтри.


Успех с търсенето!

Благодаря за изчерпателния отговор. Какво ще кажеш за дизелов двигател ?
http://www.cars.bg/c1012438

При тази обява не виждам abs в описанието на автомобила.

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 03 мар 2015, 12:34
от mitakinen
Според мен търси кола, която се продава от физическо лице. Навън вече не са останали свестни коли и джамбазите внасят само издухани напълно коли или ударени и глобяват от три коли една. Кола на 15г. и да е на 100 хил. км. - такова животно няма :)

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 03 мар 2015, 13:35
от peterpetroff
Ако така или инче ще купуваш дизел този мотор (tddi) е по-добрия и по-малко рисков всриант за употррбяеан автомобил в сравнение с комън рейла (tdci). Що се отнася до abs-a, не се притеснявай, сериен е при всички фокуси- изглежда са пропуснали да го добавят в обяеата.

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 03 мар 2015, 13:42
от Dumple
благодаря за отговорите. Този дизелов автомобил ми хареса, макар че изминавам по 5 км дневно...

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 03 мар 2015, 19:44
от VENTCI
Дизел си е гот - безспорно. Ако ще е бензин от гореизброените три бих избрал първата и ако те интересуват екстри то на тази сякаш и липсва само подгрев на предно стъкло.

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 07 мар 2015, 09:34
от Dumple
Колеги, какво ще кажете за този автомобил http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=91ids3

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 07 мар 2015, 09:57
от HACKO
Благоевградската регистрация е смущаваща, може да има "подводни камъни" при регистрацията (неплатени данъци, неоткриваем собственик и подобни), иначе изглежда добре.

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 07 мар 2015, 10:45
от dragonn2
Бензинов 90 коня няма. Или е 1.6 100коня или 1.4 -75. Много ме дразнят такива собственици, които не дават никаква информация за колата в обявата.
фул экстри
На колко такива попадах докато търсих и аз есента...
Мързяло го да я подмести и снимал само от едната страна, вътре снимал само климатроника. Няма снимки на двигател, табло, седалки ... абе пример за лоша обява. Са се замисли, че същия този човек кара и поддържа колата. Аз бих имал едно на ум.

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 07 мар 2015, 11:48
от slavei2003
Колеги това ми хвана окото: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=91jnpe

Re: Съвет при покупка на автомобил

Публикувано: 07 мар 2015, 16:26
от Lancer
По мое мнение за тия пари трябваше да е обслужена, поне с халогени, регистрация и към 300-400 лв. надолу. Че тя още 5-10 годинки и ще се явява за ретро, върви към пълнолетие вече :)