Спешен въпрос за Ford Focus 1.8tdi 90hp 2001г.
Публикувано: 04 май 2015, 20:37
Здравейте! Имам питане за едно маркуче , което се шляе така свободно , а ме съмнява че трява да е така. Ще ви покажа снимка и ще ви разкажа предисторията , от която се породи това притеснение в мен.
Значи , преди месец направихме пълен преглед на колата в сервиза на Форд във Велико Търново и се оказа , че трябва да се сменят много неща , като паразитни ролки , ремъци , главини , тампони и тем подобни неща по ходовата част - нищо свързано с мощността на автомобила. И така преди няколко дни оставих колата в сервиза и след един ден беше готова. До тук всичко наред...Платих 960 кинта Взех си я и тръгнах за работа , обаче аз обичам да настъпвам повече и веднага ми направи впечатление , че нещо ми се губи мощност още по равния път , после дойде любимия ми очастък от Търново към Горна Оряховица през Арбанаси (дълъг баир и големи завои) , та там този баир го рендосвам на 4та с 80-90км/ч и не вкарвам 5та , защото често ми се налага да поотнема газта и няма смисъм да го ръчкам тоя лост постоянно. Та така де , тръгнах да набирам , ама нещо ми се мъчеше колата , връщам на 2ра почва да реве и бавно да набира (турбо - да не съм чул ) качи на 3000 оборота и вкарах 3та , ама уви падна на 2000 оборота и държа максимум 40-45км/ч o.O та успях да стигна до работа и още на парккнга преди да вляза , звъннах на механика , обясних му какво става и се разбрахме на другия ден да отида да видят къде е проблема. Отивам на другия ден , видях се с жената която се занимава документациите и и обясних и на нея , а тя ми каза ,че не вижда какво може да в стансло след като не са правили нищо по мощността на колата и разбира се съгласих с нея защото беше права , но все пак , преди да оставя колата нямаше никакъв такъв проблем. Та наоколо беше човека , който е там по електрониките , който прави прегледи на компютър (не знам как точно се води ) и дойде и пита " Дизел ли е , бензин ли е " и му казах че е дизел и той " 90 коня ? " викам му да и веднага каза " я отваряй капака" отидохме до колата , отворих го и тъкмо тръгна да се подпира и да търси какво става и веднага видя едно маркуче извадено и вика " ей тъз ху*ня ти прави проблем " , вкара го там в един датчик , където трябва да е и ми каза че това е датчика за налягането в турбината и за това не съм имал мощност. Та запалих я , отидох да я пробвам - пушка ! Стреля яко по баира и аз доволен , камък ми падна от сърцето...
Вчера обаче , имах излизане тук-там , влизам си в колата , паля и тръгвам , ама нещо пак нямаше вътък ;-( спрях отворих капака да видя да не е изкочило пак това маркуче , но не - беше си на място , и тъкмо ще затварям капака и да се чеша по тиквата и изведнъш гледам едно друго маркуче ей така си виси , затапвам го с пръст и усещам , че гълта въздух .. Чесах се , чесах се , търсих къде може да е , ама не намерих нищо и го закачих настрани , седнах в колата бесен и продължих да си карам работата и след няколкото дестинации които обиколих тръгнах да се прибирам и какво да видят очите ми , какво да усетят краката ми - изведнъж от нищото се отпуши и взе да лети.. Обаче вече не съм спокоен , защото очаквам всеки момент пак да ми се появи този проблем и това маркуче... ?!
Значи , преди месец направихме пълен преглед на колата в сервиза на Форд във Велико Търново и се оказа , че трябва да се сменят много неща , като паразитни ролки , ремъци , главини , тампони и тем подобни неща по ходовата част - нищо свързано с мощността на автомобила. И така преди няколко дни оставих колата в сервиза и след един ден беше готова. До тук всичко наред...Платих 960 кинта Взех си я и тръгнах за работа , обаче аз обичам да настъпвам повече и веднага ми направи впечатление , че нещо ми се губи мощност още по равния път , после дойде любимия ми очастък от Търново към Горна Оряховица през Арбанаси (дълъг баир и големи завои) , та там този баир го рендосвам на 4та с 80-90км/ч и не вкарвам 5та , защото често ми се налага да поотнема газта и няма смисъм да го ръчкам тоя лост постоянно. Та така де , тръгнах да набирам , ама нещо ми се мъчеше колата , връщам на 2ра почва да реве и бавно да набира (турбо - да не съм чул ) качи на 3000 оборота и вкарах 3та , ама уви падна на 2000 оборота и държа максимум 40-45км/ч o.O та успях да стигна до работа и още на парккнга преди да вляза , звъннах на механика , обясних му какво става и се разбрахме на другия ден да отида да видят къде е проблема. Отивам на другия ден , видях се с жената която се занимава документациите и и обясних и на нея , а тя ми каза ,че не вижда какво може да в стансло след като не са правили нищо по мощността на колата и разбира се съгласих с нея защото беше права , но все пак , преди да оставя колата нямаше никакъв такъв проблем. Та наоколо беше човека , който е там по електрониките , който прави прегледи на компютър (не знам как точно се води ) и дойде и пита " Дизел ли е , бензин ли е " и му казах че е дизел и той " 90 коня ? " викам му да и веднага каза " я отваряй капака" отидохме до колата , отворих го и тъкмо тръгна да се подпира и да търси какво става и веднага видя едно маркуче извадено и вика " ей тъз ху*ня ти прави проблем " , вкара го там в един датчик , където трябва да е и ми каза че това е датчика за налягането в турбината и за това не съм имал мощност. Та запалих я , отидох да я пробвам - пушка ! Стреля яко по баира и аз доволен , камък ми падна от сърцето...
Вчера обаче , имах излизане тук-там , влизам си в колата , паля и тръгвам , ама нещо пак нямаше вътък ;-( спрях отворих капака да видя да не е изкочило пак това маркуче , но не - беше си на място , и тъкмо ще затварям капака и да се чеша по тиквата и изведнъш гледам едно друго маркуче ей така си виси , затапвам го с пръст и усещам , че гълта въздух .. Чесах се , чесах се , търсих къде може да е , ама не намерих нищо и го закачих настрани , седнах в колата бесен и продължих да си карам работата и след няколкото дестинации които обиколих тръгнах да се прибирам и какво да видят очите ми , какво да усетят краката ми - изведнъж от нищото се отпуши и взе да лети.. Обаче вече не съм спокоен , защото очаквам всеки момент пак да ми се появи този проблем и това маркуче... ?!