Страница 1 от 1

Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 11 юни 2018, 11:52
от Lorg
Здравейте,

Продадох си Фокуса и сега съм се насочил към Мондео. Имам предвид тези обяви:

1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

3. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

4. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

5. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

6. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

Редът на подреждане е произволен. Ще слагам ГИ. Гледал съм номер 6. Не е лош.

Моля помагайте кой с каквото може ... и иска.
Предпочитам да се съсредоточим конкретно върху обявите (и без това са доста), но ако имате и нещо друго съществено кажете

Благодаря предварително ....

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 11 юни 2018, 17:47
от OgiDogi
Lorg написа:
11 юни 2018, 11:52
Здравейте,

Продадох си Фокуса и сега съм се насочил към Мондео. Имам предвид тези обяви:

1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ak62c

Редът на подреждане е произволен. Ще слагам ГИ. Гледал съм номер 6. Не е лош.

Моля помагайте кой с каквото може ... и иска.
Предпочитам да се съсредоточим конкретно върху обявите (и без това са доста), но ако имате и нещо друго съществено кажете

Благодаря предварително ....
Сливенската си има вече газ, ако ти е много интересна, мога да мина след работа да я огледам и ако разрешат - да закача диагностика. После ще докладвам за находките.

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 11 юни 2018, 20:13
от Lorg
Сливенската си има вече газ, ако ти е много интересна, мога да мина след работа да я огледам и ако разрешат - да закача диагностика. После ще докладвам за находките.
Ами да, всъщност по "картинки" тя ми е най - интересна, но точно наличния ГИ ме притеснява най-много. Все пак ако може да я видиш .... после ще намеря начин да почерпя.

Видях и номер 4 - на Стенли кар. Бръмчи добре, не светят аварийни лампи на таблото, салон е добре запазен, съединителя е добре, в коша всичко е мазно. Утре ще пусна и снимки. Десен преден калник съм сигурен, че е боядисван, може би и ляв, за другото не знам. Сякаш тук там има някакви замазвания по боята. По телефона ми казаха, че ще мога да я покарам, но като отидох не я дадоха. Иначе търговците се държаха добре - поне не се опитваха да ме баламосват

И двете коли са с "Flexy fuel" - що ще рече това (май етанол) и как се отразява на колата

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 11 юни 2018, 21:13
от Lorg
За номер 4 - на Стенли кар, направих провека на VIN номера:

https://vindecoder.eu/check-vin/WF0GXXGBBG8Y63899

Показва, че е дизел. Имате ли обяснение

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 13 юни 2018, 22:36
от OgiDogi
Днес прегледах колата, както обещах.
Газовата е BRC и рейката изглежда ужасно изтормозена, но е скрита под капака на двигателя и не се вижда, а явно не са го вдигали и не са измили - мазно и прашно.
Капакът на клапаните е с "гарнитура" от черен силикон, евентуално по някое време са проверявани клапани или просто е спиран теч на масло от капака.
Колата е лъсната отвън и отвътре, впечатление ми направи само, че декоративната капачка около ключалката на шофьорската врата е леко смачкана и некадърно боядисана.
Климатикът работи.
Двигателят работи сравнително безшумно, но има леки единични прекъсвания от време на време.

Диагностиката показа следното:

Изображение

Голямо натоварване на празен ход със спрени консуматори и напрежение на МАР около 1.5 V, което за сензор до 1 bar на атмосферка отговаря на около 390 mbar - около 30% повече от нормалното за двигател с изправно газоразпределение, т.е. клапаните са пътници. Нормално за кола с монтирана в Италия газова уредба и на неизвестен брой стотици хиляди километри. При повишаване на оборотите до около 1800, натоварването пада до 15-16% и МАР на около 1.00 волт - нещата до някъде се нормализират.


Някаква стара грешка за нивелиращия мотор на десния фар, дали е откачан или е имало случка някаква от дясно...:

Изображение


Бедна горивна смес, нормално за газифициран автомобил, въпреки че по време на работа тримовете бяха на 0.00 и краткосрочният се движеше около ±1.5%:

Изображение


Това е, в общи линии.

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 14 юни 2018, 09:24
от Lorg
OgiDogi написа:
13 юни 2018, 22:36
Днес прегледах колата, както обещах.
....
Благодаря, OgiDogi

Ако си запазил данните в някакъв файл, може ли да се види разликата в километрите на одометрите, както е описано в тази тема:
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=35&t=77030

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 14 юни 2018, 12:55
от S_C
Натоварването може да мине за нормално. Още си зарежда батерията след паленето, на отворена врата ще е светила някоя ламБа, бензинът в резервоара може да е престоял едни 7-8 месеца...

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 14 юни 2018, 18:04
от OgiDogi
S_C написа:
14 юни 2018, 12:55
Натоварването може да мине за нормално. Още си зарежда батерията след паленето, на отворена врата ще е светила някоя ламБа, бензинът в резервоара може да е престоял едни 7-8 месеца...
След няколко минути работа (докато наглася лаптопа и се свържа), с пуснат климатик в първият момент ме уплаши и затова спрях всички консуматори - натоварване над 35% и МАР 1.85 V (към 450 mbar).
Lorg написа:
14 юни 2018, 09:24
Благодаря, OgiDogi

Ако си запазил данните в някакъв файл, може ли да се види разликата в километрите на одометрите, както е описано в тази тема:
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=35&t=77030
Не ми е разширен лиценза за ForScan, освен това китайският ELM327 доволно често губеше връзка.

Re: Покупка на Мондео 2.0 бензин 145к.с. бензин

Публикувано: 16 юни 2018, 08:48
от m_fokus
Капризни са китайските адаптери ...
Отне ми време и нерви, докато открия какво работи при мен за успешно свързване. Първо давам на контакт, после свързвам адаптера с колата, после свързвам адаптера с лаптопа и накрая пускам форскана и му давам да се свърже. По този метод винаги от първия път се свързва и не се е губила връзката.