Страница 1 от 1

Покупка на Ford Fiesta 1.3 8V 2002 или 1.4 16V 2006

Публикувано: 30 юли 2018, 08:54
от margyto
Здравейте, инмам нужда от компетентно мнение. Спрял съм се на тези 2 автомобила:
1. Ford Fiesta 1.3 8V 2002 , 20.915 km
2. Ford Fiesta 1.4 16V 2006 95.400 km
Цената е една и съща, километрите са реални. Първата е на 20000 км ,гаражна ,но е на 16 години, което само по себе си е фактор ,всичко което е от гума да започва да дава проблеми . Но това се отнася и за втората . Моля някой който има опит да сподели слабите места на 2 та модела . Благодаря предварително, работата етам че нищо не разбирам от коли и всяка информация ще ми е полезна.

Re: Покупка на Ford Fiesta 1.3 8V 2002 или 1.4 16V 2006

Публикувано: 30 юли 2018, 18:57
от ivo_63
От къде са тия коли на тия километри - от някоя изложба ли са ? Нещо мостри ли са ?

Re: Покупка на Ford Fiesta 1.3 8V 2002 или 1.4 16V 2006

Публикувано: 30 юли 2018, 23:55
от fordmaniac
margyto написа:
30 юли 2018, 08:54
1. Ford Fiesta 1.3 8V 2002
Мотора е с верига, хидравлични повдигачи на клпаните, поддръжката му е никаква, малко е тромав, все пак е 68 коня. Слабо място термостатен корпус и водна помпа. На тези години бих ти препоръчал да ги смениш профилактично. За гумени изделия, примерно маркучите на охладителната уредба, не се шашкай толкова, по-големия враг е температурата, така че при рядко каране не е толкова страшно. Само ремъка задвижващ агрегатите е за смяна.
margyto написа:
30 юли 2018, 08:54
2. Ford Fiesta 1.4 16V 2006
80 коня пъргав мотор, носи на бой. Ангенажен ремък веднага се сменя, че годинките е минал, другите ремъци, задвижващи агрегатите също. Съединителите издържат 100 000 и нещо километри в зависимост от начина на шофиране.
Свещи и други дреболии след преглед се преценят.
Ако е за градско каране 1.3 става, но ако ще се пътува на по-дълги разстояния и се търси динамика от колата, то тогава 1.4 е по - удачен избор. Имаш място за размисъл.
Поздрави.

Re: Покупка на Ford Fiesta 1.3 8V 2002 или 1.4 16V 2006

Публикувано: 31 юли 2018, 01:24
от S_C
Тия са най-ниския клас малолитражки, голи като пушки. На Фиестата от тия години дори пепелниците са опция. Има ги запазени и на малко километри колкото искаш. И са им реалните километри +/- 50 хил. Масово 1.3-1.4. Стандартен европейски гъзовоз. Ако не налетиш на някоя, която е ползвана за товарно муле или за тинейджърски е_алник, има доста да я покараш, преди да успееш да счупиш нещо скъпо по нея. Излизането на магистрала и ползването като семейна (яко багаж) на това е по-скоро утопия. Ако натоварена изобщо вдигне над 100, ще харчи като 3.0 карбуратор...
Предвид разликата в цените, гледай колкото се може по-нова година, дори и да е с 500 лева отгоре. Няма смисъл насила да си вреш таралеж в гащите с курник, дето пази прах от времето на Моисей под седалките.