Страница 1 от 1

Проблем с оборотите

Публикувано: 26 авг 2018, 17:22
от paco
Здравейте,
Искам да ви попитам за един странен проблем с оборотите. Когато изключа от скорост колата сваля оборотите примерно до 1000 и след това до 900 и тогава до нормални обороти на празен ход. След това няма игра на оборотите, когато я запаля няма също игра на обороти стои си в норма и не мърда, но се случва само като изключа от скорост.
Благодаря предварително :)
П.С пропуснах да кажа колата е форд фокус 2003 1.8 тдци 115кс

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 26 авг 2018, 19:41
от S_C
Ако изключиш от скорост докато си в движение, всяка кола държи 200-300 оборота отгоре на празния ход.

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 26 авг 2018, 21:05
от paco
значи напразно си мисля, че има някакъв проблем :D, просто ми беше странно.

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 26 авг 2018, 21:25
от ivo_63
S_C написа:
26 авг 2018, 19:41
Ако изключиш от скорост докато си в движение, всяка кола държи 200-300 оборота отгоре на празния ход.
Това не е вярно, но колегата да налива нафта и да не се филмира.

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 27 авг 2018, 09:08
от fordmaniac
ivo_63 написа:
26 авг 2018, 21:25
Това не е вярно
Много се кефя на такава категоричност. Преди да го напишеш, по-добре провери каква е функцията на VSS датчика.
Освен сигнал за километража (ако е електронен) дава информация на инжекциона, че колата се движи. Някъде след '90 -те години всички инжекциони реагират на сигнала за скорост с по-бавно сваляне на оборотите и задържане на завишени преди да спре.
Поздрави

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 27 авг 2018, 17:44
от ivo_63
Може , ама не е вярно, като цяло твърдението. Сега да качвам клип и с оборотомера ли ? Не знам дали при мен има такъв датчик , но определено моите колела нямат голяма връзка с оборотомера. Или може би аз не я виждам , знам ли ?! Пада си при мен оборотомера и явно е развален. Знам за какво служи датчика и как работи , но не ми се влиза в дискусия. Темата я има и в нашия форум и на други места. За да има проблем с оборотите може и датчика да не е редовен. Може да са и други неща. По принцип , при изправна кола не виждам как ще ми държи 1200 оборота като изключа от скорост. Вече коментирахме , че си карам на 5-та с 1300 оборота с лекота. На 1.8 ще пробвам на племенника ми на колата за сравнение, като се сетя...
Отделно не знаех , че колегата говори за инжекцион ....Гледах му подписа и мислех , че за дизел пита.

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 28 авг 2018, 13:05
от S_C
Това нещо е направено за безопасност-за да поддържа подналягането в сервото до едни определени нива. На празен ход, след 3-4 натискания на педала вакуумът в сервото приключва и когато моторът работи на празен ход, не създава достатъчно силен вакуум, за да се поддържа сервото в работно състояние. Примерно вместо 2 секунди, му трябват 5, за да възстанови вакуума. Което, ако в тоя момент се наложи да спреш, е много време. Бензиновите са по-слабо предразположени към проблема, защото си имат вакуум в колектора, ама дизеларниците са с вакуум помпа...

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 28 авг 2018, 17:14
от ivo_63
https://www.youtube.com/watch?v=DF6YVjYpwiQ
Снимах го преди малко.
Колега S_C , за кой педал говориш , че аз имам три ?

Re: Проблем с оборотите

Публикувано: 03 сеп 2018, 19:02
от fordmaniac
Да си припомниш какво е VSS и имали почва при дизеловите инжекционни системи common rail :
https://www.youtube.com/watch?v=jniH2na4cyU
Нарочно е DIESEL , за да не кажеш че е бензинов инжекцион. Нямах време да я движа повече.
Поздрави.