ескорт 1.8-16V

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
dand
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 28 яну 2007, 11:35
Модел на автомобила: ford escord rs 2000
Местоположение: Kostenets
Status: Извън линия

ескорт 1.8-16V

Мнение от dand » 30 яну 2007, 18:00

имам 2.0-16V а сега ми дадоха 1.8-16V служебен,но прилики във вървенето изабщо няма.дали мотора на служебния е сдухан-въпреки че в баира е перфектен,или просто си няма старт.моят на първа не дава да му пипнеш газта и почва да върти гуми ,докъто служебния е доста тромав

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 30 яну 2007, 20:09

Сравняваш 150 с максимум 115 коня, искаш да няма разлика ли?
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 яну 2007, 22:10

Чакай сега - като ти гледам данните твоята кола май е 2000РС; ако е така въобще не можеш да я сравняваш със стандартен 1.8 ескорт /а ти и не уточняваш за какъв точно става въпрос/

Та твоя като изкл. броя на конете е и с различна скоростна кутия, диференциал и окачване :lol:

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 31 яну 2007, 16:23

Като цяло моторите са коренно различни!!!

dand
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 28 яну 2007, 11:35
Модел на автомобила: ford escord rs 2000
Местоположение: Kostenets
Status: Извън линия

Мнение от dand » 31 яну 2007, 22:03

значи въпросът е че служебният е комби-явно е доста по тежичък,а моят пък е наистина RS о пък качен на четириврато купе което е около 200 кг. по леко от оригиналното-ясно,но разликата е огромна поне за мен.значи служебният явно си има сили щото в баир се държи доста добре и дърпа достатъчно но старта просто му липсва в сравнение смоя,а относно возията служебния е като лодка а моя с окачването на RS-а е като каручка

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 01 фев 2007, 16:13

Няма логика двувратото купе да е по тежко от четеривратото!Но при всички положения голямата разлика идва от конете!!!!

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 01 фев 2007, 16:28

аз съм забелязал че и 20 коня правят ГОЛЯМА разлика в ускорението...

а какво остава за служебния ти форд дето е комби и 35 коня отдолу...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 фев 2007, 18:46

Абе РС си е РС, имал съм удоволствието да покарам до Варна такъв и знам за какво става въпрос!

gaven
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 12 фев 2007, 21:10
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1,8 16V
Status: Извън линия

Мнение от gaven » 16 фев 2007, 09:31

Как се разглобява лостчето за превключване на габаритите? Very Happy

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 16 фев 2007, 13:34

:evil:
Изображение

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта