Connect with your social network account
Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
-
dand
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 28 яну 2007, 11:35
- Модел на автомобила: ford escord rs 2000
- Местоположение: Kostenets
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dand » 30 яну 2007, 18:00
имам 2.0-16V а сега ми дадоха 1.8-16V служебен,но прилики във вървенето изабщо няма.дали мотора на служебния е сдухан-въпреки че в баира е перфектен,или просто си няма старт.моят на първа не дава да му пипнеш газта и почва да върти гуми ,докъто служебния е доста тромав
-
cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 30 яну 2007, 20:09
Сравняваш 150 с максимум 115 коня, искаш да няма разлика ли?
-
chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chains » 30 яну 2007, 22:10
Чакай сега - като ти гледам данните твоята кола май е 2000РС; ако е така въобще не можеш да я сравняваш със стандартен 1.8 ескорт /а ти и не уточняваш за какъв точно става въпрос/
Та твоя като изкл. броя на конете е и с различна скоростна кутия, диференциал и окачване
-
T punchev
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от T punchev » 31 яну 2007, 16:23
Като цяло моторите са коренно различни!!!
-
dand
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 28 яну 2007, 11:35
- Модел на автомобила: ford escord rs 2000
- Местоположение: Kostenets
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dand » 31 яну 2007, 22:03
значи въпросът е че служебният е комби-явно е доста по тежичък,а моят пък е наистина RS о пък качен на четириврато купе което е около 200 кг. по леко от оригиналното-ясно,но разликата е огромна поне за мен.значи служебният явно си има сили щото в баир се държи доста добре и дърпа достатъчно но старта просто му липсва в сравнение смоя,а относно возията служебния е като лодка а моя с окачването на RS-а е като каручка
-
T punchev
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от T punchev » 01 фев 2007, 16:13
Няма логика двувратото купе да е по тежко от четеривратото!Но при всички положения голямата разлика идва от конете!!!!
-
EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
-
Status:
Извън линия
Мнение
от EscortMK51.3 » 01 фев 2007, 16:28
аз съм забелязал че и 20 коня правят ГОЛЯМА разлика в ускорението...
а какво остава за служебния ти форд дето е комби и 35 коня отдолу...
-
chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chains » 01 фев 2007, 18:46
Абе РС си е РС, имал съм удоволствието да покарам до Варна такъв и знам за какво става въпрос!
-
gaven
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 фев 2007, 21:10
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1,8 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от gaven » 16 фев 2007, 09:31
Как се разглобява лостчето за превключване на габаритите? Very Happy
-
cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 16 фев 2007, 13:34
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта