Страница 1 от 1
ескорт 1.8-16V
Публикувано: 30 яну 2007, 18:00
от dand
имам 2.0-16V а сега ми дадоха 1.8-16V служебен,но прилики във вървенето изабщо няма.дали мотора на служебния е сдухан-въпреки че в баира е перфектен,или просто си няма старт.моят на първа не дава да му пипнеш газта и почва да върти гуми ,докъто служебния е доста тромав
Публикувано: 30 яну 2007, 20:09
от cossy
Сравняваш 150 с максимум 115 коня, искаш да няма разлика ли?
Публикувано: 30 яну 2007, 22:10
от chains
Чакай сега - като ти гледам данните твоята кола май е 2000РС; ако е така въобще не можеш да я сравняваш със стандартен 1.8 ескорт /а ти и не уточняваш за какъв точно става въпрос/
Та твоя като изкл. броя на конете е и с различна скоростна кутия, диференциал и окачване

Публикувано: 31 яну 2007, 16:23
от T punchev
Като цяло моторите са коренно различни!!!
Публикувано: 31 яну 2007, 22:03
от dand
значи въпросът е че служебният е комби-явно е доста по тежичък,а моят пък е наистина RS о пък качен на четириврато купе което е около 200 кг. по леко от оригиналното-ясно,но разликата е огромна поне за мен.значи служебният явно си има сили щото в баир се държи доста добре и дърпа достатъчно но старта просто му липсва в сравнение смоя,а относно возията служебния е като лодка а моя с окачването на RS-а е като каручка
Публикувано: 01 фев 2007, 16:13
от T punchev
Няма логика двувратото купе да е по тежко от четеривратото!Но при всички положения голямата разлика идва от конете!!!!
Публикувано: 01 фев 2007, 16:28
от EscortMK51.3
аз съм забелязал че и 20 коня правят ГОЛЯМА разлика в ускорението...
а какво остава за служебния ти форд дето е комби и 35 коня отдолу...
Публикувано: 01 фев 2007, 18:46
от chains
Абе РС си е РС, имал съм удоволствието да покарам до Варна такъв и знам за какво става въпрос!
Публикувано: 16 фев 2007, 09:31
от gaven
Как се разглобява лостчето за превключване на габаритите? Very Happy
Публикувано: 16 фев 2007, 13:34
от cossy