Проблем с focus 1.8tddi mk1

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Hristyan
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 03 ное 2020, 19:56
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от Hristyan » 03 ное 2020, 20:54

Здравейте колеги,не успях да намеря подобна тема затова пускам нова.
Проблема е следния колата изгуби напълно мощност, не иска да върви изобщо мотора се мъчи доста успява да се форсира до към 2хил оборота и на празен ход и на скорост а отзад започна да прави облаци от черен дим,не дава да му пипнеш педала,и така накратко от къде се появи проблема с мой приятел решихме да сменим вакум клапана на турбото,поради съмнения,че може да не работи правилно обаче без да искаме счупихме пластмасовата тръбичка от егр към другия клапан но направихме снадка за първо време и не би трябвало проблема да е от там.Закъчихме другия клапан и от колата започна малко по малко да губи мощност и така докато не спря да върви изобщо,върнахме стария но проблема остана.
Другото което видяхме като извадихме един вакум е че беше доста запушен и изкара доста мизерии,ако има някой който може да помогне ще му бъда благодарен!?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10221
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от ЯЛТА » 03 ное 2020, 23:07

Ще трябва да и направиш диагностика.
==============================================================
Изображение

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Hristyan
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 03 ное 2020, 19:56
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от Hristyan » 06 ное 2020, 22:10

На диагностика не показва нищо🙂

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4580
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от S_C » 13 ное 2020, 21:31

90% от фордовете по моргите са едни и същи...нещо си там, от Фиеста до Мондео, с мотор ТДДИ, всичко с един дефект-умряла помпа. Не се прави, няма нови, няма втора употреба (защото всичките са умрели). Вярно е, че винаги се започва от по-лесното, ама при ТДДИ-то е редно да се започне от основната причина за смърт. Защото ги покосява масово, по един и същи начин.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4418
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от pepy1 » 14 ное 2020, 14:09

Ми не точно, ремотнира се от който знае как. Ние тук в България уж знаем всичко, но ... Във всеки гараж правят диагностика, ама с таблета и буксата от китай/нелицензиран някакъв софтуер дет става само за дребни неща/ Та и с дизеловите помпи е така! А основния виновник е "качественото гориво"
https://www.google.com/search?client=fi ... +pump+tddi
Но тдди е по лош избор от тдци
времето е като парите-никога не стига

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от Ради-1 » 14 ное 2020, 18:06


pepy1 написа: Но тдди е по лош избор от тдци
Не е вярно това. Повечето издържат след рециклиране на гнп. Tdci - тата обикновено ги разглабят на части

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4418
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от pepy1 » 14 ное 2020, 18:28

По- горе съм писал защо е така, а иначе
https://www.ebay.co.uk/itm/BOSCH-diesel ... 2556593172
Не съм специалист по дизелови помпи, но винаги има решение! Карах пежо с помпа лукас, замина си след 2 години каране от мен. Попитах тук там, и се оказа че почти никой не ремонтира лукас. Попаднах на точния човек, и срещу 400 лв тогава, колата отново беше в движение. Разбира се имаше и гаранция за ремонта. Така я дадох за скраб - с работеща помпа. Та такива работи. Затова препоръчвам на всички/ако приемат препоръки/ ходете при хора които знаят какво правят, доста неща мога сам да си направя по колата, но е скъпо хобито да имаш качествени инструменти и апаратури, затова ходя на майстор! Попитайте например Митака, колко му струва еди кой си инструмент за някав ремонт. А най-важното нещо в ремонта е точната и навременна диагностика!
времето е като парите-никога не стига

Hristyan
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 03 ное 2020, 19:56
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от Hristyan » 28 ное 2020, 18:25

Колеги Намерихме проблема на фокусникa🙂
Оказа се гадния ЕГР клапан

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4418
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Мнение от pepy1 » 28 ное 2020, 18:38

Браво! Сменихте го, ремонт, като сума какво ти струваше всичко? Явно диагностиката е била точна.
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта