Страница 1 от 1

Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 03 ное 2020, 20:54
от Hristyan
Здравейте колеги,не успях да намеря подобна тема затова пускам нова.
Проблема е следния колата изгуби напълно мощност, не иска да върви изобщо мотора се мъчи доста успява да се форсира до към 2хил оборота и на празен ход и на скорост а отзад започна да прави облаци от черен дим,не дава да му пипнеш педала,и така накратко от къде се появи проблема с мой приятел решихме да сменим вакум клапана на турбото,поради съмнения,че може да не работи правилно обаче без да искаме счупихме пластмасовата тръбичка от егр към другия клапан но направихме снадка за първо време и не би трябвало проблема да е от там.Закъчихме другия клапан и от колата започна малко по малко да губи мощност и така докато не спря да върви изобщо,върнахме стария но проблема остана.
Другото което видяхме като извадихме един вакум е че беше доста запушен и изкара доста мизерии,ако има някой който може да помогне ще му бъда благодарен!?

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 03 ное 2020, 23:07
от ЯЛТА
Ще трябва да и направиш диагностика.

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 06 ное 2020, 22:10
от Hristyan
На диагностика не показва нищо🙂

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 13 ное 2020, 21:31
от S_C
90% от фордовете по моргите са едни и същи...нещо си там, от Фиеста до Мондео, с мотор ТДДИ, всичко с един дефект-умряла помпа. Не се прави, няма нови, няма втора употреба (защото всичките са умрели). Вярно е, че винаги се започва от по-лесното, ама при ТДДИ-то е редно да се започне от основната причина за смърт. Защото ги покосява масово, по един и същи начин.

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 14 ное 2020, 14:09
от pepy1
Ми не точно, ремотнира се от който знае как. Ние тук в България уж знаем всичко, но ... Във всеки гараж правят диагностика, ама с таблета и буксата от китай/нелицензиран някакъв софтуер дет става само за дребни неща/ Та и с дизеловите помпи е така! А основния виновник е "качественото гориво"
https://www.google.com/search?client=fi ... +pump+tddi
Но тдди е по лош избор от тдци

Re: RE: Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 14 ное 2020, 18:06
от Ради-1

pepy1 написа: Но тдди е по лош избор от тдци
Не е вярно това. Повечето издържат след рециклиране на гнп. Tdci - тата обикновено ги разглабят на части

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 14 ное 2020, 18:28
от pepy1
По- горе съм писал защо е така, а иначе
https://www.ebay.co.uk/itm/BOSCH-diesel ... 2556593172
Не съм специалист по дизелови помпи, но винаги има решение! Карах пежо с помпа лукас, замина си след 2 години каране от мен. Попитах тук там, и се оказа че почти никой не ремонтира лукас. Попаднах на точния човек, и срещу 400 лв тогава, колата отново беше в движение. Разбира се имаше и гаранция за ремонта. Така я дадох за скраб - с работеща помпа. Та такива работи. Затова препоръчвам на всички/ако приемат препоръки/ ходете при хора които знаят какво правят, доста неща мога сам да си направя по колата, но е скъпо хобито да имаш качествени инструменти и апаратури, затова ходя на майстор! Попитайте например Митака, колко му струва еди кой си инструмент за някав ремонт. А най-важното нещо в ремонта е точната и навременна диагностика!

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 28 ное 2020, 18:25
от Hristyan
Колеги Намерихме проблема на фокусникa🙂
Оказа се гадния ЕГР клапан

Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1

Публикувано: 28 ное 2020, 18:38
от pepy1
Браво! Сменихте го, ремонт, като сума какво ти струваше всичко? Явно диагностиката е била точна.