това-онова за Форд Ескорт 1.6 16V '94
Публикувано: 17 фев 2007, 18:27
харесал съм този форд
нов внос от Германия
1.6 16V 90к.с.
1994
4 врати
ел стъкла
хидравлика
шибедах
2 възд възглавници
централно заключване
уникален салон- бежави табло,седалки, тапицерия на вратите (като бялата кожа на БМВ,Мерцедес,Ауди но разбира се от доста по-евтини материали)
ел. подгряване и на предното стъкло
регулиране на шофьорската седалка и във височина (за другите не знам)
ел огледала (не съм сигурен)
иначе колата е в страхотно добро състояние- освен външно и салона е изключително много запазен
има добри гуми
последното гърне е почти ново
следи от кърпено или удряно не можах да открия. ръждички има по ръбовете на праговете, но мисля че с ръждопреобразувател, грунд, боя ще мога да предотвратя разпространението им
амортисьорите изглеждат здрави
двигателя работи добре , поне така изглежда
колата като цяло се държи добре в движение
цена 3300лв
бих желал да знам мненията ви за този модел (+/-), на кое да обърна повече внимание
по-специално за двигателя ме интересува.
всмукателните колектори са метални и проблеми при слагането на АГУ няма да има? при пълна инжекция за разлика от моно се слагат емулатор за залъгване на ЕКУ и някакви клапани по пътя на газта? оскъпяват ли те значително?
ДВГ е двувалов => 2 ремъка, повече пари. знам че това е слаба зона при Форд. препоръчително е и ролки да се сменят и всичко да е от МП . а май доста скъпо излиза всичко?
в една друга автокъща вторник-сряда пристига автовоз с 25 коли. 2 от тях са Форд МК7 ''95 , 3200-3300лв
да чакам ли тях да ги видя? но пък те са внос от Италия, състоянието им едва ли ще е нещо по-добро от този (а този наистина е в страхотно състояние) , салона едва ли ще е като на този-уникален. МК7 разбира се е нов модел, с промени в дизайна, които не мога да кажа че са по добри. интересува ме от техническа гледна точка какви са промените. доколкото знам окачването е по-различно? нещо друго?
вече стана доста време търся кола и търпението ми се изчерпва, намерил съм добра кола, но пък ако трябва ще изчакам..
нещо задължително преди да купя какъвто и да е автомобил: диагностика на двигателя- какво точно представлява, колко струва, трябва ли предваритено записване с час в сервиза?
лимита ми за качване на снимки е изчерпан, ще видя да ми го увеличи някои и ще кача снимки, не на този форд , но на абсолютно същия (каквито намерих из нет-а)
нов внос от Германия
1.6 16V 90к.с.
1994
4 врати
ел стъкла
хидравлика
шибедах
2 възд възглавници
централно заключване
уникален салон- бежави табло,седалки, тапицерия на вратите (като бялата кожа на БМВ,Мерцедес,Ауди но разбира се от доста по-евтини материали)
ел. подгряване и на предното стъкло
регулиране на шофьорската седалка и във височина (за другите не знам)
ел огледала (не съм сигурен)
иначе колата е в страхотно добро състояние- освен външно и салона е изключително много запазен
има добри гуми
последното гърне е почти ново
следи от кърпено или удряно не можах да открия. ръждички има по ръбовете на праговете, но мисля че с ръждопреобразувател, грунд, боя ще мога да предотвратя разпространението им
амортисьорите изглеждат здрави
двигателя работи добре , поне така изглежда
колата като цяло се държи добре в движение
цена 3300лв
бих желал да знам мненията ви за този модел (+/-), на кое да обърна повече внимание
по-специално за двигателя ме интересува.
всмукателните колектори са метални и проблеми при слагането на АГУ няма да има? при пълна инжекция за разлика от моно се слагат емулатор за залъгване на ЕКУ и някакви клапани по пътя на газта? оскъпяват ли те значително?
ДВГ е двувалов => 2 ремъка, повече пари. знам че това е слаба зона при Форд. препоръчително е и ролки да се сменят и всичко да е от МП . а май доста скъпо излиза всичко?
в една друга автокъща вторник-сряда пристига автовоз с 25 коли. 2 от тях са Форд МК7 ''95 , 3200-3300лв
да чакам ли тях да ги видя? но пък те са внос от Италия, състоянието им едва ли ще е нещо по-добро от този (а този наистина е в страхотно състояние) , салона едва ли ще е като на този-уникален. МК7 разбира се е нов модел, с промени в дизайна, които не мога да кажа че са по добри. интересува ме от техническа гледна точка какви са промените. доколкото знам окачването е по-различно? нещо друго?
вече стана доста време търся кола и търпението ми се изчерпва, намерил съм добра кола, но пък ако трябва ще изчакам..
нещо задължително преди да купя какъвто и да е автомобил: диагностика на двигателя- какво точно представлява, колко струва, трябва ли предваритено записване с час в сервиза?
лимита ми за качване на снимки е изчерпан, ще видя да ми го увеличи някои и ще кача снимки, не на този форд , но на абсолютно същия (каквито намерих из нет-а)