Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Какво, къде и как мога да намеря? Справочник на Форд Фена.
Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от S_C » 06 ное 2014, 16:47

оpex го е обяснил много добре, потвърждавам го от опит. Изключвайки варианта "диво менте", който не е чак толкова често срещан, причините за краткия живот на тампоните са в изтърваната геометрия на окачването. Там се е случило нещо, заради което нормалното им положение се е променило и стоят под напрежение. Дали ще е заради джанти 18-ки, дали заради кривотии и поражения от дупки, дали неправилен реглаж...трябва да се изясни, преди да се присъпи към смяна.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от Didibao » 06 ное 2014, 19:19

Ами едно време на мен като ми късаше тампоните го отдавам само на казуса менте и стил на шофиране, тогава колата ми беше стандартно окачване джанти 15 всичко сток и реглаж си имаше и се правеше профилактично, тези дни мисля да я кача на машината обаче, че след свалянето на магарето и рейката и сега като сложих 15ки не ме кефи как се държи.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от opex » 06 ное 2014, 19:30

Намерих си листа от последния реглаж. На него се вижда това, за което говорех в по-горния дълъг пост - под "Окончателни стойности" за ляво/дясно +00.20* градуса - ако някой си прави реглаж нека каже да го направят на +00.10*, респективно общата сходимост да е +00.20*. В английските форуми съм чел, че ги правят дори на 00.00*, но това са настройки за предимно магистрално каране.
Между другото ако някой е обръщал повече внимание на Ф1 ще придобие представа защо. За пример болидите ги настройват по следния начин:
\-------/ -предни гуми
- - |
- - |
.\-----/ -задни гуми
като колко са отворени вече зависи от пистата (подсказка: засукана, като Монако или 'права', като Монца)
Image
пп Това е със 195/50/16 гуми и спортните пружини, при които гумата е 1-2см в калника, а стандартното положение на носачите е значително извито на горе спрямо равнината на пътя и съответно тампоните са постоянно напрегнати. Тампоните са още сравнително здрави, като носачите са 'моднатите' с два малки тампона, а не е реално колко бой са отнесли откак са сложени, включително и няколко обиколки на Дракон.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от fordmaniac » 15 ное 2014, 16:28

Това са тампоните на една година и 15000 кМ.
Изображение
Изображение
С този разкъсан борд няма как да си вършат работата. За това минах на полиуретан, да са живи и здрави старозагорци.
Поздрави

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от Kamazabg » 03 авг 2015, 10:38

Някой друг сменял ли е тампоните с полиуретанови.
Изображение Изображение

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от peigera » 03 авг 2015, 11:00

А ти сложи ли полиуретана.,/ Ако си, дай повече инфо. Ако не си, пробвай да направиш тампоните на две половинки а не като мен, един цял.

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Полиуретанови тампони/лагери, конструкция и т.н.

Мнение от Kamazabg » 03 авг 2015, 12:17

peigera написа:А ти сложи ли полиуретана.,/ Ако си, дай повече инфо. Ако не си, пробвай да направиш тампоните на две половинки а не като мен, един цял.
Не съм го сложил още. Тепърва предстои, но преди да се заема, реших да потърся мнения и препоръки
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “АВТОЧАСТИ И АКСЕСОАРИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта