Проект xr3i...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Поздравление и от мен
Първото Пежо е наистина много подготвено и пичовете карат много здраво.
До колкото разбрах на второ място е пак 205-ца 1300 rally което много ме учуди, явно също много добре подготвен екипаж.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Първото Пежо е наистина много подготвено и пичовете карат много здраво.
До колкото разбрах на второ място е пак 205-ца 1300 rally което много ме учуди, явно също много добре подготвен екипаж.
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Поздравления за 3-тото място!! Наистина се радвам за вас. Малшанс за каприто. Продължавайте в същия дух! >:D<: ![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Благодаря на всички. Живот и здраве да е - другият път по-нагоре...
Данчев, много ми е шумна колата. Сега след рязането на кутията за филтъра направо не може да се кара в града.
Колата е с права тръба и със задно, турско, много леко проходно гърне ("Cherry bomb muffler" type).
Давай някакви идеи. Не искам тежки и задръстени гърнето и все пак...
Резонатор като първо гърне?
Данчев, много ми е шумна колата. Сега след рязането на кутията за филтъра направо не може да се кара в града.
Колата е с права тръба и със задно, турско, много леко проходно гърне ("Cherry bomb muffler" type).
Давай някакви идеи. Не искам тежки и задръстени гърнето и все пак...
Резонатор като първо гърне?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На Фиестата имам цялостна генерация на Walker с едно средно проходно и крайно гърне. На мястото на катализатора съм сложил тръба със същото Фи като на генерацията. Като звук и поведение бях много доволен, обаче задното гърне си е големичко и си тежи.
Ако сложиш още едно проходно моят съвет е да е посредата, но и тогава ще си бучи. При нас едно момче на Ескорт Зетек беше с крайно и средно проходно и си бучеше, отвън като си го караш спокойно звука е приемлив. Сега сложи и отпред още едно проходно и нещата са доста по-приятни.
Вече въпрос е какво търсиш от колата, аз знам какво търсиш
и съвета ми е +средно проходно и примирение, че ще ти надува главата.
Неоспорим факт е, че за разлика от турбината, която колкото по-няма гърнета и е по-къса генерацията по-добре, то атмосферката си иска гърнета. Незнам защо е така, явно че е свързано с газовете, но съм го чувал от много хора и съм го изпитал лично.
П.С. така е при мен ...
![Изображение](http://media.snimka.bg/8462/023179391.jpg?r=0)
Ако сложиш още едно проходно моят съвет е да е посредата, но и тогава ще си бучи. При нас едно момче на Ескорт Зетек беше с крайно и средно проходно и си бучеше, отвън като си го караш спокойно звука е приемлив. Сега сложи и отпред още едно проходно и нещата са доста по-приятни.
Вече въпрос е какво търсиш от колата, аз знам какво търсиш
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Неоспорим факт е, че за разлика от турбината, която колкото по-няма гърнета и е по-къса генерацията по-добре, то атмосферката си иска гърнета. Незнам защо е така, явно че е свързано с газовете, но съм го чувал от много хора и съм го изпитал лично.
П.С. така е при мен ...
![Изображение](http://media.snimka.bg/8462/023179391.jpg?r=0)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Eдно голямо браво и от мен.Та и аз съм с такива шумни проблеми
,на Сиерата изправих доста генерацията и я пуснахме на ф63 .С две проходни неръждавейки съм и сериозно си бръмчи.Извади доста добър плътен звук без резонанси(използвахме по-дебели тръби),но си е шумна с над 2и нещо оборота повечето аларми са мой.И Данчев май е прав, ще трябва да се примиряваш вървенето върви ръка за ръка с шума
(пък и не ти е евридейка)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравей и благодаря за пожеланията...
Не знам при теб, колко е шумно, но при мен си е направо "раздиране" и пищене...
Живот и здраве да е, някога ще се слага на колата и "плетен" колектор с тънкостенни тръби до отзад. Това ще усили още повече...
Сега карам с една двуцевка, която е събрана по отвратителен начин - просто тръбите са стиснати и вкарани в малко по-голяма. Там се получава една тапа от която губя доста. Та след като това се оправи "грохота" ще се увеличи още...
Чета разни неща в НЕТ-а, не знам на кое да вярвам. Някои хора твърдят, че с резонатор са подтиснали "високите" и е останало само "буботенето". Това е и моята цел, щото мотора ми е малък и "високите" тонове са му любими![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Досега не съм виждал на живо 2.0 на xr4-ка... Знам само, че са 4x4 и май са след 90-та година. Дай някакви данни за двигателя...
Има ли сила с това 4x4?
Успех...
Не знам при теб, колко е шумно, но при мен си е направо "раздиране" и пищене...
Живот и здраве да е, някога ще се слага на колата и "плетен" колектор с тънкостенни тръби до отзад. Това ще усили още повече...
Сега карам с една двуцевка, която е събрана по отвратителен начин - просто тръбите са стиснати и вкарани в малко по-голяма. Там се получава една тапа от която губя доста. Та след като това се оправи "грохота" ще се увеличи още...
Чета разни неща в НЕТ-а, не знам на кое да вярвам. Някои хора твърдят, че с резонатор са подтиснали "високите" и е останало само "буботенето". Това е и моята цел, щото мотора ми е малък и "високите" тонове са му любими
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Досега не съм виждал на живо 2.0 на xr4-ка... Знам само, че са 4x4 и май са след 90-та година. Дай някакви данни за двигателя...
Има ли сила с това 4x4?
Успех...
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
сиера хр4 90та година са с двувалка мотор dohc 120-125 коня и по-богато ниво на обрудване не са старите купета за които ти си мислиш.а колега с толкова големи гърнета не се ли отпушва прекалено много мотора ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ами не да ти кажа, пробвах и с заглушител отзад и няма разлика,а и генерацията е правена с перспектива
Като мъдрихме генерацията имаше под ръка едни "ташаци"
от бмв 2.8 и ги наложихме и си пасваха бомба,предполагам ,че с тях щеше да е доста по тиха ,но ги спестихме.В момента е смешно малко, защото си звучи екстра ама мотора си е направен да си возиш гъза само ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здрасти , хайде да се включа и аз . Моето мнение е че най-добрият вариант за твоята кола е : хедърси 4-2-1(плетен колектор ) , Като от главата тръгваш с 4 тръби диаметър 38 преминаваш в 2 с диаметър 45 след това в 1 с диаметър 55 , сложи си средно проходно ( кръгло ) и задно с по-голям обем пак проходно ( овално ) . Не прекалявай с отварянето на генерацията , защото може да се получи и обратния ефект ( да я спънеш ) - знам го от личен опит .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Благодаря ти.
Отдавна мисля за колектор, питах, разпитвах...
Вече знам как се прави, материали, всичко...
Тамън се бях наканил да хвана телоподаващото и открих в НЕТ-а колектор от Англия за 101 паунда. Демек 220 лв.
Пълна програма - плетен колектор 4-2-1, с дълга двуцевка, всичко до правата тръба... Хората обещават до 15 к.с.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Аз ако тръгна да градя, само фланецът ще ми е близо 100-тина лева. Затова реших - от Англия, оригинален (китайски сигурно)...
Единственото което ме притеснява, е да не е от много слаб материал и да прогори бързо. Един приятел им писа, ще видиме какво ще отговорят - колко ще е с доставката.
Та живот и здраве да е, ако дойде колектора, ще се съобразявам с неговия диаметър...
Иначе и аз така съм го замислил - права тръба с две проходни или права тръба с резонатор и проходно...
Отдавна мисля за колектор, питах, разпитвах...
Вече знам как се прави, материали, всичко...
Тамън се бях наканил да хвана телоподаващото и открих в НЕТ-а колектор от Англия за 101 паунда. Демек 220 лв.
Пълна програма - плетен колектор 4-2-1, с дълга двуцевка, всичко до правата тръба... Хората обещават до 15 к.с.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Аз ако тръгна да градя, само фланецът ще ми е близо 100-тина лева. Затова реших - от Англия, оригинален (китайски сигурно)...
Единственото което ме притеснява, е да не е от много слаб материал и да прогори бързо. Един приятел им писа, ще видиме какво ще отговорят - колко ще е с доставката.
Та живот и здраве да е, ако дойде колектора, ще се съобразявам с неговия диаметър...
Иначе и аз така съм го замислил - права тръба с две проходни или права тръба с резонатор и проходно...
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес май на тебе ти отмъкнах рейката в Надежда? После чак видях че си спрял наблизо.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да. И аз после се сетих, че това фордче отпред ми е познато от форума. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Тя си беше за тебе (рейката). Аз дълго-дълго се назландисвах![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Не се загледах, но имаше нещо по праговете на колата ти?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Тя си беше за тебе (рейката). Аз дълго-дълго се назландисвах
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Не се загледах, но имаше нещо по праговете на колата ти?
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=93" onclick="window.open(this.href);return false;
Много яка поцинкована ламарина, ама нямам вече от нея. При последното боядисване изгладих ръба отгоре и стана перфектно.
Някой да е виждал нещо такова http://cgi.ebay.co.uk/FORD-ESCORT-MK3-M ... 2c5c51f1a0" onclick="window.open(this.href);return false;
Трудно ми е да си представя от тази снимка колко са големи отворите за фаровете за мъгла?
Много яка поцинкована ламарина, ама нямам вече от нея. При последното боядисване изгладих ръба отгоре и стана перфектно.
Някой да е виждал нещо такова http://cgi.ebay.co.uk/FORD-ESCORT-MK3-M ... 2c5c51f1a0" onclick="window.open(this.href);return false;
Трудно ми е да си представя от тази снимка колко са големи отворите за фаровете за мъгла?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Peterdi, утре ще ходя до мазето да търся едни повдигачи за essex, и мисля, че ти бях казвал, че имам оригинална поставка за касетки FORD, тя мисля, че е точно за твоя модел. Не е в най-доброто си състояние, но май става. Ако проявяваш желание, ще я изровя и е твоя - подарък, аз няма да я ползвам никога...
Поставя се в барчето, ако не се лъжа...
А тая броня не знам дали става на MK4, щото отгоре е равна. При MK4 няма решетка, а капакът слиза надолу. Иначе не, поне аз не съм виждал такава - добре изглежда...
Поставя се в барчето, ако не се лъжа...
А тая броня не знам дали става на MK4, щото отгоре е равна. При MK4 няма решетка, а капакът слиза надолу. Иначе не, поне аз не съм виждал такава - добре изглежда...
Последна промяна от ludavoda на 30 апр 2011, 21:30, променено общо 1 път.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да, там се закача. Ще ти пиша лс тия дни.
Снощи разглеждах в ebay и имаше много яко xr3i табло като за моята, обаче английско и разбира се дясно
Ако на някой случайно му е попадало такова, търся си.
Снощи разглеждах в ebay и имаше много яко xr3i табло като за моята, обаче английско и разбира се дясно
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ако на някой случайно му е попадало такова, търся си.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Без да съм 100 % сигурен, мисля че xr3i таблото за "вафла" е същото, като на GL моделите. То е от по-финна пластмаса и е в два цвята. Уредите са същите, но задължително с оборотомер, не с часовник...
GL моделите са също с тая броня с платмасовата лайсна и "рогчета" отпред, като твойта сегашната.
На другите модели вкл. Laser, броните са само метални и рогчетата не са с "джоб" за да приберат лайсната...
Забравил съм вече, но май xr-ите имаха и едни готини калобрани преливащи към праговете.
Имаха и големи светлоотразителни табели с надпис xr3 и xr3i между задните стопчета...
GL моделите са също с тая броня с платмасовата лайсна и "рогчета" отпред, като твойта сегашната.
На другите модели вкл. Laser, броните са само метални и рогчетата не са с "джоб" за да приберат лайсната...
Забравил съм вече, но май xr-ите имаха и едни готини калобрани преливащи към праговете.
Имаха и големи светлоотразителни табели с надпис xr3 и xr3i между задните стопчета...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
От две години карам почти на максимално предварение. Като пали, колата първо се задъхва един-два пъти и чак тогава.
На тренировките (на Ретро рейсинга) мотора почна да грее и върнахме малко делкото на око...
От състезанието насам, колата ми се струва малко по-добре, по-отпушена е. Обаче разхода се качи - с 20 лв. (100 окт.) - 40 км. Идва към 15-20/100.
Отделно като подам рязко газ отзад е като дизел - яко сажди. Облак!
Чудя се какво ли се е събрало в изп. колектор?
Може и инж. от голфа да е сдал багажа. Дюзите бяха много зле. Но нивото на маслото не мърда...
Иначе колата си върви много добре. Има голяма сила - на втора тръгва с 1500 оборота без никакви проблеми. И на трета тръгва. Сигурно и на четвърта ще тръгне, ако я напъна, ама ми е жал за новото съединителче![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
На тренировките (на Ретро рейсинга) мотора почна да грее и върнахме малко делкото на око...
От състезанието насам, колата ми се струва малко по-добре, по-отпушена е. Обаче разхода се качи - с 20 лв. (100 окт.) - 40 км. Идва към 15-20/100.
Отделно като подам рязко газ отзад е като дизел - яко сажди. Облак!
Чудя се какво ли се е събрало в изп. колектор?
Може и инж. от голфа да е сдал багажа. Дюзите бяха много зле. Но нивото на маслото не мърда...
Иначе колата си върви много добре. Има голяма сила - на втора тръгва с 1500 оборота без никакви проблеми. И на трета тръгва. Сигурно и на четвърта ще тръгне, ако я напъна, ама ми е жал за новото съединителче
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Щом пуши черно значи ти е много богата, а и разхода го подсказва. Владо като ви е гледал на ретрото ми каза същото - като я нагънеш и изпушва черно - богата смес .....
Богатата смес пази мотора (освен ако не е прекалено богата) обаче пък е абсолютен враг на вървежа.
Явно иска настройка, дано да имаш под ръка някой който ги чува механичните инжекции, че хич не са лесни .... ако имате под ръка и една широколентова сонда направо е приказка с нея![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Защо си даваш парите за 100 октана, незнам изобщо дали с това делко можеш да зададеш нужното предварение за да извлечеш максимума от бензина, единственно се застраховаш донякъде от детонации. А и не съм много сигурен, че ЦВХ-а ще понесе нужното предварение, за да изкараш максимума от тия 100 октана.
Високото октоново число, освен че намаля предпоставките за детонации означава и по-бавно изгаряне на сместа в цилиндъра, затова и нужното предварението. Както си забелязал това пък от своя страна води до доста по-високи температури.
Както казах по-горе моторетката просто няма да понесе агресивният аванс нужен за 100 октана, а без него не само че си даваш парите на вятъра ами и колата не е на макс. При липсата на нужният аванс за 100 октана не само няма да можем да извлечем максимума от бензина, ами и колата ще се представя по-зле отколкото с 95 и хубава настройка.
Говоря чисто теоритично и не претендирам за точност .....
Според мен с една добра настройка на аванса и на инжекцията с 95 колата ще върви прекрасно.
Богатата смес пази мотора (освен ако не е прекалено богата) обаче пък е абсолютен враг на вървежа.
Явно иска настройка, дано да имаш под ръка някой който ги чува механичните инжекции, че хич не са лесни .... ако имате под ръка и една широколентова сонда направо е приказка с нея
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Защо си даваш парите за 100 октана, незнам изобщо дали с това делко можеш да зададеш нужното предварение за да извлечеш максимума от бензина, единственно се застраховаш донякъде от детонации. А и не съм много сигурен, че ЦВХ-а ще понесе нужното предварение, за да изкараш максимума от тия 100 октана.
Високото октоново число, освен че намаля предпоставките за детонации означава и по-бавно изгаряне на сместа в цилиндъра, затова и нужното предварението. Както си забелязал това пък от своя страна води до доста по-високи температури.
Както казах по-горе моторетката просто няма да понесе агресивният аванс нужен за 100 октана, а без него не само че си даваш парите на вятъра ами и колата не е на макс. При липсата на нужният аванс за 100 октана не само няма да можем да извлечем максимума от бензина, ами и колата ще се представя по-зле отколкото с 95 и хубава настройка.
Говоря чисто теоритично и не претендирам за точност .....
Според мен с една добра настройка на аванса и на инжекцията с 95 колата ще върви прекрасно.
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта