Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 08 май 2011, 19:30

105 коня е. Не е пипан мотора още. Колата върви добре поради няколко неща:
- подобрено е засмукването
- инж. + дюзи от 16v golf
- след сегментите мотора е в много добра кондиция
- цялата кола е в много добро състояние
- Най-важното - тежи 820 кг.!
Предстоят още:
- изпускателна система
- още олекотяване
- по силен разпр. вал
- по-голяма компресия
(Всичко това ако има пари)

2.8 има много сила, просто моят xr е по-бърз...

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от yassimoto » 08 май 2011, 20:24

На Бонсо Каприто , не може да бъде критерий за сравнение , защото ( мое лично мнение ) неговото Капри като концепция не е правилно разработено . Първото което е че мотора не е правилно събран и не работи добре . Второ е с някаква скоростна кутия ( не се знае точно каква) и трето е с диференциал от 1.6 който само натоварва мотора . Мисля че срещу едно истинско Капри 2.8 няма да имаш шанс - първите метри ще бъдат твой , но от там на татък нямаш шанс . Не подценявам твоята кола в никакъв случай , но съм карал Капри 2.3 и 2.8 и Ескорт като твоя и съм убеден че е така .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 08 май 2011, 22:21

Моторът на Бонсата си е съвсем наред. Каприто е в прекрасно състояние. Това е най-хубавото капри в България (мое мнение). На писта Калояново дава резултат 1.11 а за в бъдеще се очакват и много по-добри времена.
Също така не твърдя, че обикновен xr3i ще бие Capri 2.8...
Твърдя само (и то по мои наблюдения), че моят escort (820 кг.!) ще бие всяко "стоково" Capri 2.8.
Относно първите метри. Точно там capri-то има някакъв шанс, щото стартът му е много добър заради задното предаване. И все пак моята кола наваксва тия си недостатъци (при мен липсата на сцепление е пословична заради големия страничен наклон на гумите). Просто Ясене, концепциите се разминават с 20 години.
Аз съм наказвал каприто със старата си ск. кутия с дългите скорости. С новата ми кутия не сме се "дърпали". Резултатът за мен е ясен от сега...
Разликата в теглото на двете коли е над 300 кг.!
Ако аз бях над 1100 кг., Бонсата щеше да ме отвее...

П.П. Това всичкото е от моите наблюдения. Може и да греша принципно. Но което съм виждал сочи това...
Все пак 2.8-ците не се прескачат в България... :)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 08 май 2011, 23:43

Аз не знаех, че си сменял кутия :) от какво сложи.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 08 май 2011, 23:51

Понеже така и не разбрах, какво означават номерата на кутиите, разчитах на късмета си. Преди време бях купил xr3i-донор. Та от тая кола е...
Скоростите са доста по-къси...
Търся си ск.кутия от RS - те оригинално са с "шпер".
Не знам дали няма да загубя мощност, но ако намеря ще пробвам...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 09 май 2011, 01:00

И само диференциал да си намериш пак ти върши работа, поставянето не е трудно. Мощност не се губи, възможно е да почне малко повече да рита волана като караш мъжката по завоите, ама ти си здраво момче и няма да ти пречи :D
Последна промяна от Danchev на 09 май 2011, 01:40, променено общо 1 път.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 май 2011, 01:18

Знаеш ли как се познава "шперовата" кутия?
Имам някъде снимки, ако искаш ще ти пратя...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 09 май 2011, 01:26

Познава се като махнеш късата полуоска, че по-лесно и погледнеш вътре. Най-добре го коментирай с Ковачев, той е запознат от личен опит.
Това, ако кутията е свалена, ако е на колата по-лесно е да я дигнеш във въздуха и да направиш упражнението с въртенето на гумите, както се тества шпер на кола със задно предаване.
Това представлява LSD дифа от S2 .....
Изображение
Изображение
Тук също има снимки на дифа и процеса на поставяне http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &start=140" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Danchev на 09 май 2011, 06:53, променено общо 9 пъти.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 май 2011, 01:29

Данчев!
Без тебе за къде сме?

Евала...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 12 май 2011, 10:45

Ето ти ги двата дифа.........ас лично не съм впечетлен от поведението на колата с ЛСД-то ама ти си знаеш.......
Изображение
Изображение
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 12 май 2011, 18:32

Имаш ли излишен за продаване?

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 12 май 2011, 23:28

Остана само един ама за сега не е за продан
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 13 май 2011, 01:10

Ако намериш още някои или пък ще се разделяш с този имай ме предвид...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 19 май 2011, 22:01

Имам два супорта от рс-турбо за продан ако си заинтерисован
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от niki_nikolaev » 27 май 2011, 15:57

ludavoda написа:Еми то е различно, доста даже...
По-скоро на Бонсо пиши на лично да ти снима неговия.
При него е в оригинал, само кутията за филтъра му е от моя ескорт...

Съвет от мен - не се занимавай с тия шест цилиндрови двигатели.
Ако искаш колата да ти върви, ползвай 2.0 куб. мотор. Пак не върви, но има мегдан да се развива. Може да го докараш поне до някакво прилично положение - да не губиш от такситата на метан :)
Шегувам се...
А тия стари чугуни, дето си им фен - те нямат никаква сила...
Те са били актуални през хиляда деветстотин седемдесет и некоя си година...
Знам, че не ми вярваш, писал си ми... но ако се видиме, ще ти покажа какво се случва, когато излезнат 1.6 vs 2.8...
Знам, че гледаш сайтовете с данните, но на живо е друго...

То направо е смешно...

П.П. Сашо моля те обясни ми ги тия неща със свещите (на лично или направо тук), щото не съм много в час...


Човек,твоя Xr3 съм му фен,ама да късаш 2,8 или 2,9 литровите 150 коня ,малко е смешно.Аз със фиеста Xr2 105 коня не успявам да ги мина,пък ти с ескорта не знам как успяваш.А това ,че с инжекциона от голфа върви повече,малко ме съмнява.А къде си мерил че е 820 КГ. Браво за класирането на състезанието!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 29 май 2011, 20:40

KovachevGR написа:Имам два супорта от рс-турбо за продан ако си заинтерисован
Ковачев, дай ми моля те повече инфо на лично...
niki_nikolaev написа:
Човек,твоя Xr3 съм му фен,ама да късаш 2,8 или 2,9 литровите 150 коня ,малко е смешно.Аз със фиеста Xr2 105 коня не успявам да ги мина,пък ти с ескорта не знам как успяваш.А това ,че с инжекциона от голфа върви повече,малко ме съмнява.А къде си мерил че е 820 КГ. Браво за класирането на състезанието!
niki_nikolaev
Няма как да те убедя.

Иначе колата я меря на кантари за камиони. Те са с точност +/- 20 кг.
Последното ми мерене на друг кантар показа 850 кг. Значи е някъде между 850 и 820 кг.

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 30 май 2011, 19:15

Какво си махал от купето че докара тези килограми..........последно като минавах кантар бях с предни седалки от която едната корито другата дълбокото рекаро,отзад само седалка без облегалка без резервна гума и такива истории 940кг.......сега ще мина пак да видя как е положението изкарах люка тои е 18кг ще махна сички седалки без коритото махнал съм и задните колани задна чистачка моторче и предполагам към 880кг ама като мина ще пиша
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 01 юни 2011, 22:05

олекнала е от ръждата :D

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 02 юни 2011, 01:13

Rust is lighter than carbon fiber :mrgreen:
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 03 юни 2011, 14:15

Моя ескорт е 1100 кила с пълен резорвар и газова.А от кой квартал си?
С каква скоростна кутия си?
А окачването има ли промени?
Поздрави : Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта