за сиера 2,8 mfi инфо
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
за сиера 2,8 mfi инфо
колеги помагайте взех един мотор 2,8 mfi PRT 150 коня механична инжекция К-jetronic обаче имам липси по мотора и ще помоля който е с такъв мотор ако може да ми снима подробно маручите по инжекцията кой къде влиза излиза отива и така нататък,вакума на делкото къде се върже общо взето тези работи,тръбите по инжекцията са ясни, и някой ако има излишна планка за газта,тръбата на смукателя с гъбата и бенз. помпа и картер да свирка че без тях не мога да запаля звяра
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
На първата снимка:
Не си ги номерирал, но към третата стрелка от ляво надясно, не се връзва нищо. Там дълбоко има едно шестограмче, което регулира сместа. Не го пипай преди да запалиш. Ако работи добре, НИКОГА не го пипай...
Другите два "входа" на първата снимка видимо са за бензинопроводи...
Не знам, как да ти го обясня, но според мен си попаднал на автомобил с "екология". Това е лошо...
Повечето от вакуумите на снимка 2 и снимка 3, не са свързани с работата на инжекциона, а са за "екология" (само мое мнение), но ако не са вързани правилно, колата не работи добре...
При Бонсо и при мен не е така, а инжекционът е "чист", без тия глупости...
Има xr3i с такива вакууми... почти няма оправия...
Виждал съм също ескорти MK3, карбуратор пак със тия неща...
Освен, че има много маркучета, има и разни допълнителни отвори тук-таме. Т.е. частите не са напълно съвместими...
Толкова мога да ти помогна...
Не си ги номерирал, но към третата стрелка от ляво надясно, не се връзва нищо. Там дълбоко има едно шестограмче, което регулира сместа. Не го пипай преди да запалиш. Ако работи добре, НИКОГА не го пипай...
Другите два "входа" на първата снимка видимо са за бензинопроводи...
Не знам, как да ти го обясня, но според мен си попаднал на автомобил с "екология". Това е лошо...
Повечето от вакуумите на снимка 2 и снимка 3, не са свързани с работата на инжекциона, а са за "екология" (само мое мнение), но ако не са вързани правилно, колата не работи добре...
При Бонсо и при мен не е така, а инжекционът е "чист", без тия глупости...
Има xr3i с такива вакууми... почти няма оправия...
Виждал съм също ескорти MK3, карбуратор пак със тия неща...
Освен, че има много маркучета, има и разни допълнителни отвори тук-таме. Т.е. частите не са напълно съвместими...
Толкова мога да ти помогна...
- Sierrata
- потребител
- Мнения: 365
- Регистриран: 27 май 2007, 13:04
- Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
- Местоположение: Нова Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
на моя двигател има тая система за екология (една торба маркучета още) но за напред ще го правя както при стандартния
Only cosworth is my God
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=46431" onclick="window.open(this.href);return false;
Ти с тая MFI ще се видиш в прикючение виж ако стане да преправиш от 2,9 ако става жабата ...
Ти с тая MFI ще се видиш в прикючение виж ако стане да преправиш от 2,9 ако става жабата ...
2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
то за да стане със смукател дюзи и така нататък е още по голямо приключение,то като цяло и да е бил с екология този мотор като му се запушат ваумите трябва да си работи като обикновен такъв без,на мен дефакто ми трябва да вържа вакума за делкото ,още един маркуч имам кйто ми виси и разни 2-3 дупки за маркуч въпроса е горе-долу да имам насока накъде да ги сложа
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Зеления превключвател от втората снимка, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от всмукателя, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от всмукателя, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
да само с един вакум е ,то това зеленото е нещо като датчик ли не знам защото се счупи малко и гледам че има някаква медна сърцевина
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Термоклапан, щом си с един вакум не ти трябва, да си стои като тапа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
ако трябва мога да направя няколко снимки на инжекциона моя двигател?
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
ами да направи направо ще ме улесниш много но да бъдат по-детайлни да видя кой маркуч къде се закача че на моя инжекцион всичко е откачено
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Bonsa, така като си почнал с фотото дали ще е удобно да направиш и на двойния ауспух на Capri-то
Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....
МОЛЯ
Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....
МОЛЯ
2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
нещо подобно е. просто нямам възможност да снимам колата в момента.viksata написа:Bonsa, така като си почнал с фотото дали ще е удобно да направиш и на двойния ауспух на Capri-то
Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....
МОЛЯ
http://cgi.ebay.co.uk/CAPRI-EXHAUST-2-8 ... 6850317882" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sportex-exhausts.com/store_m ... ct_id=4983" onclick="window.open(this.href);return false;
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
мерси бонса,аз мисля че ги оправих даже се надявам тая неделя да палим
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
bonso гледам че изп. тръби ти тръгват по отделно от цилиндрите,отделно ли си прави фланци и какъв е диаметъра на тръбата която тръгва от там
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Да ти кажа, нямам спомени за размера. Мога да ги премеря, но не съм сигурен, че са направени, както трябва. Така е колата, защото някъде покрай ремонта се загубиха изпускателните колектори. Иначе са 4 отделни фланеца.
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
здравейте запалих мотора без проблеми от раз,и звука е невероятен но имам два проблема,понеже оригиналното реле на бензиновата помпа е изгоряло и сложих друго 40 ампера пише на него но проблема е че на контакт не изключва изобщо помпата и си надува маркучите яко и постоянно изпускат та кое спира помпата като е на контакт релето ли? държи ми 2000 оборота на студен мотор,това от кое се определя стъп.мотор гледах го отворено държи вътре дупката не е затворена от биметалната пластина,а главния маркуч за бензина към щуцера за студен старт дюзата която е ли се връзва? и на колко градуса е центровката дават я 12 градуса но нещо високите обороти мудно ги вдига при каране малко много въпроси станаха
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта