Проект xr3i...
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Разбира се разликата ще е доста по-голяма с инжектори и всичко както си му е реда,аз обаче не гоня много голям ефект.В действителност го правя само зада видя дали ще стане и каква ще е разликата.Предполагам се сещаш обаче,че при изброените от теб процедури разхода се качва доста,а само с филтър разликата в разхода ще е таква,че ме съмнява да я усетиш.При първа възможност започвам с филтъра и ще има снимки по процеса 

- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Логиката е следната,повече въздух изизсква повече гориво и уж върви повече
Но има и един такъв вариант,повече въздух недостатъчно гориво бедна смес никакъв ефект
Успех.


Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте. Аз имам панелен филтър К&N за механичен инжекцион, но понеже колата ми е разглобена и в момента е в Каприто на Bonso. Скоро се надявам да си оправя колата и ще си взема филтъра обратно и ще пиша кой номер е. Ако ли не, ще кажа на Бонсо да види номера и да ви го пусне тук. Той е доста разпространен като модел, на мен ми го подари братовчед ми, като го свали от АУДИ 90 Купе. Ако не се лъжа струва около 150 лв. и става за много автомобили. Сигурно Хеед`91 ще го имат дори на склад.
Ефект има, друг е въпрос, дали си заслужава. На Бонсо моторът е 2.8 и там разликата в засмукването е осезаема. Ако аз трябваше да си го купувам, вероятно щях да ползвам китайски или турски от Илиянци.
Излишно е да се насажда конусен филтър на тая кутия, отдолу има място, но пък ще пострада от калта; а нагоре просто не виждам къде може да се сложи лесно. Плюс това ако е отгоре ще дърпа само топъл въздух...
По друга тема - намерих си разпределителен вал на КентКамс - 125 паунда. Отделно 30 п. доставка и 11% ДДС. Хората казват, че ще вдигна 10-12 к.с., което не е малко. Дано да е верно. Мисля тая седмица да го поръчвам, щото лятото ще свърши, а аз го изпуснах цялото...
Успех на всички горди собственици...
Ефект има, друг е въпрос, дали си заслужава. На Бонсо моторът е 2.8 и там разликата в засмукването е осезаема. Ако аз трябваше да си го купувам, вероятно щях да ползвам китайски или турски от Илиянци.
Излишно е да се насажда конусен филтър на тая кутия, отдолу има място, но пък ще пострада от калта; а нагоре просто не виждам къде може да се сложи лесно. Плюс това ако е отгоре ще дърпа само топъл въздух...
По друга тема - намерих си разпределителен вал на КентКамс - 125 паунда. Отделно 30 п. доставка и 11% ДДС. Хората казват, че ще вдигна 10-12 к.с., което не е малко. Дано да е верно. Мисля тая седмица да го поръчвам, щото лятото ще свърши, а аз го изпуснах цялото...
Успех на всички горди собственици...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Denises26, твоят инжекцион е механичен KE-Jetronik
Има и само K-Jetronik, моят е такъв. Разликата е малка...
Това дето си го снимал е "главата"на твоя инжекцион, но там не се създава сместта. Принципа е следния - колкото повече въздух постъпва в тая "глава" - толкова повече гориво отива до дюзите и там вече, горивото се смесва с въздуха...
Stani_to - маховика на CVH е труден за олекотяване - трудно е да се намери място по него откъдето да се отнемат 2-3 кг. материал. Това е много при положение, че целият маховик тежи около 6.8 кг. има опасност от счупване, а и ефектът не е поразителен...
А счупи ли ти се маховикът, най-малкия ти проблем ще са щетите по мотора...
Успех
Има и само K-Jetronik, моят е такъв. Разликата е малка...
Това дето си го снимал е "главата"на твоя инжекцион, но там не се създава сместта. Принципа е следния - колкото повече въздух постъпва в тая "глава" - толкова повече гориво отива до дюзите и там вече, горивото се смесва с въздуха...
Stani_to - маховика на CVH е труден за олекотяване - трудно е да се намери място по него откъдето да се отнемат 2-3 кг. материал. Това е много при положение, че целият маховик тежи около 6.8 кг. има опасност от счупване, а и ефектът не е поразителен...
А счупи ли ти се маховикът, най-малкия ти проблем ще са щетите по мотора...
Успех
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Валът с какъв лифт на гърбиците е? На теория четена от английските форуми в комбинация с вала ако си вземеш едни около 200cc(кубика) дюзи и някой който си разбира от работата ти направи една хубава богата таблица трябва да получиш приблизително 130hp +/- Питаш ме за полирането на дросела, ами има ефект ако ти е портната главата и всмукателя, аз го направих просто от любопитство. Като гледам на къде си тръгнал, няма да е лошо да ги свършиш и тези работи за да е пълен комплекта
ако ме разбираш. Ама дюзите са ти задължителни, сегашните мисля са 150cc което е до никъде с един по агресивен лифт, погледни от някой двулитров мотор 2.0 зетека или 2.0 DOHC колко кубика са, че нямам спомен, би трябвало да стават и от XR3 1.8 130-ката, ама чарковете за тоя мотор са си кът в България. Стават и от cossy, ама те са 325cc и не са лесни за откриване, а и паричките не са им малко, пък и ти идват доста големи за сетъпа който гласиш според мен. Погледни по книжките по колко кубика са горе изброените и си харесай някви. Във Варна в момента се разпродава един XR3 1.8, има и тема във форума.
Аз щях да си вземам по голям дросел, но при справка на мм-трите се оказа, че тя си излиза от завода с дросел като на 2.0 DOHC
Уф и на мен ми се иска да се взема един вал, ама аз отивам на вариант мега и паричките стават доста, а в момента са кът.

Аз щях да си вземам по голям дросел, но при справка на мм-трите се оказа, че тя си излиза от завода с дросел като на 2.0 DOHC

Уф и на мен ми се иска да се взема един вал, ама аз отивам на вариант мега и паричките стават доста, а в момента са кът.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ВЪРНАХ СЕЕЕЕ
Малко съм изостанал с мат'риала, защото ми се скапа компютъра.
Виждам, че говорите за дюзите на Лудата вода
. Неговите не са с електронно управление, а впръскват постоянно. Така, че дюзи от 1800 XR3 няма да станат. Трябва да се смени цялата инжекционна с-ма.
Незнам колко повече ще седи отворен пълнителния клапан, но едва ли ще се наложи да се сменят дюзите. Ако сместта все пак е бедна, може да се увеличи налягането на горивото.


Малко съм изостанал с мат'риала, защото ми се скапа компютъра.
Виждам, че говорите за дюзите на Лудата вода

Незнам колко повече ще седи отворен пълнителния клапан, но едва ли ще се наложи да се сменят дюзите. Ако сместта все пак е бедна, може да се увеличи налягането на горивото.
Автомобилен ретро клуб Shark
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
вярно, да хем знам че е с механична инжекцияSasho85 написа: Неговите не са с електронно управление, а впръскват постоянно

там как става регулирането на налягането, ние си имаме едно Weber-че на EFI-то, ама с механичната инжекция съм си нямал вземане - даване
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз пък пострадах от мълния и още не ми е оправен компютърът 
Затова влизам много рядко, от един приятел...
Намерих си дискове и апарати от RS Turbo и смятам да си ги сложа...
Отделно доста олекотих купето - живот и здраве да е - на някой събор ще я видите...
Успех на всички ...

Затова влизам много рядко, от един приятел...
Намерих си дискове и апарати от RS Turbo и смятам да си ги сложа...
Отделно доста олекотих купето - живот и здраве да е - на някой събор ще я видите...
Успех на всички ...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Намислил съм да увелича диаметъра на клапаните, съответно и на леглата...
Не знам дали ще има място в камерата, за да отидат клапаните на следващ размер?
Ако някой е правил такова нещо, моля за съвет...
Не знам дали ще има място в камерата, за да отидат клапаните на следващ размер?
Ако някой е правил такова нещо, моля за съвет...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте,имах малко грижи и нямах време да влизам!
Специално се извинявам на колегата "Явор" ,но главата ми пушеше!
Трябва да раздвижим нещата тук,ще пусна снимки да видите какви хубави зимни гуми си взех!
Специално се извинявам на колегата "Явор" ,но главата ми пушеше!



Трябва да раздвижим нещата тук,ще пусна снимки да видите какви хубави зимни гуми си взех!

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Проектът върви, макар и бавно...
Шлайф на колянов вал - основни на I-ви, биелни шийки на II-ри ремонт. Сложих лагери "АЕ". Смених и двата семеринга на коляновия вал. Сегменти, стандартен размер май пак бяха "AE", не помня... Сега малко трудно се върти мотора, но се надявам, че ще "улаби" след 2-3 000 км.
Купих си още разпределителен вал "АЕ", нови повдигачи, гарнитури и т.н. Мисля да дръпна още 0.5 мм от главата и да й прегледат водачите и леглата на клапаните. Евентуално смяна на всмук. клапани с по-големи...
Нови болтове за главата също - 12 лв., направо се изумих от цената...
Сега си търся съединител, Лук или Закс...
Маслена помпа не мога да намеря...
В цедката на маслената помпа намерих парцал, не знам откъде се е взел и как е попаднал там? Беше се сбутал в единия ъгъл и намаляваше достъпа на маслото на половина, но надали от него ми е гръмнал моторът...
Не можах да отвия капачките на маслените магистрали за да ги продухам, много са стегнати и са с някакъв шестограм 6.5 мм. Такъв нямам...
Накупих и куп други части - накрайници, късите щанги на рейката, тампоните на мотора, помпа Bosch (вт.употреба), тa дори и чисто ново серво "Bendix" - всичко на страшно ниски цени. Частите ги купувам с 30-40 % отстъпка - братовчед ми е автомонтьор. Купих и разни части от Soni.Andonov...
Намерих си една алуминиева туба 40 л. Ще я слагам отзад и ще изхвърля тежкият резервоар...
Срязах едни стари дискове и направих фланци - мисля да изкарам гумите по-навън с около 10 мм...
Стискайте палци...
Шлайф на колянов вал - основни на I-ви, биелни шийки на II-ри ремонт. Сложих лагери "АЕ". Смених и двата семеринга на коляновия вал. Сегменти, стандартен размер май пак бяха "AE", не помня... Сега малко трудно се върти мотора, но се надявам, че ще "улаби" след 2-3 000 км.
Купих си още разпределителен вал "АЕ", нови повдигачи, гарнитури и т.н. Мисля да дръпна още 0.5 мм от главата и да й прегледат водачите и леглата на клапаните. Евентуално смяна на всмук. клапани с по-големи...
Нови болтове за главата също - 12 лв., направо се изумих от цената...
Сега си търся съединител, Лук или Закс...
Маслена помпа не мога да намеря...
В цедката на маслената помпа намерих парцал, не знам откъде се е взел и как е попаднал там? Беше се сбутал в единия ъгъл и намаляваше достъпа на маслото на половина, но надали от него ми е гръмнал моторът...
Не можах да отвия капачките на маслените магистрали за да ги продухам, много са стегнати и са с някакъв шестограм 6.5 мм. Такъв нямам...
Накупих и куп други части - накрайници, късите щанги на рейката, тампоните на мотора, помпа Bosch (вт.употреба), тa дори и чисто ново серво "Bendix" - всичко на страшно ниски цени. Частите ги купувам с 30-40 % отстъпка - братовчед ми е автомонтьор. Купих и разни части от Soni.Andonov...
Намерих си една алуминиева туба 40 л. Ще я слагам отзад и ще изхвърля тежкият резервоар...
Срязах едни стари дискове и направих фланци - мисля да изкарам гумите по-навън с около 10 мм...
Стискайте палци...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Купих съединител LUK - комплект. Притискателен, феродов и лагер. 162 лв...
Добре изглеждат, дано и да вършат работа - предишният турски феродов диск имах чувството, че леко приплъзваше на големия зор. Иначе колата беше с оригиналния притискателен диск, пак LUK... Обаче имаше ръб и реших да го сменя...
Пак много е изкарал - близо 25 години...
Хвърлих вече мотора в коша и ми остава да стегна маховика и да намърдам скоростите...
Олекотявал съм маховик, затова абсолютно задължително трябва да ползвам лепило за болтовете. То и иначе е задължително, но при мен още повече
Трябва да си купя едно лепило, щото ми писна да искам оттук-оттам...
Малко се притеснявам за болтовете на маховика, че са се разтегнали... Предишният път ги стегнах около 30% над заявеното от производителя... Успокояват ме, че няма страшно... Дано е така...
Друго дето не ми хареса - гарнитурата на картера е цяла, а на мен ми продадоха една ужасна - на четири части... Мазах със силикон, дано да хване здраво. Имам чувството, че картерът ще тече, като лейка...
Другите ми впечатления са, че моторът тежи ужасно, излишно много. Толкова много чугун - не е ясно за какво? Планката за алтернатора е голяма груба отливка с четири болта (17-ски). Защо? То на гредата под скоростите са такива болтовете! Дето държи скоростите и половината мотор към купето. Ебати презастраховката...
И картерът - единственото хубаво му е, че е на две нива -да не се плиска маслото по завоите... Иначе излишно тежък и здрав метален детаил...
Добре, че поне главата е алуминиева
Тя е почти толкова голяма, колкото мотора... Представям си колко щеше да тежи 
Успех...
Добре изглеждат, дано и да вършат работа - предишният турски феродов диск имах чувството, че леко приплъзваше на големия зор. Иначе колата беше с оригиналния притискателен диск, пак LUK... Обаче имаше ръб и реших да го сменя...
Пак много е изкарал - близо 25 години...
Хвърлих вече мотора в коша и ми остава да стегна маховика и да намърдам скоростите...
Олекотявал съм маховик, затова абсолютно задължително трябва да ползвам лепило за болтовете. То и иначе е задължително, но при мен още повече

Малко се притеснявам за болтовете на маховика, че са се разтегнали... Предишният път ги стегнах около 30% над заявеното от производителя... Успокояват ме, че няма страшно... Дано е така...
Друго дето не ми хареса - гарнитурата на картера е цяла, а на мен ми продадоха една ужасна - на четири части... Мазах със силикон, дано да хване здраво. Имам чувството, че картерът ще тече, като лейка...
Другите ми впечатления са, че моторът тежи ужасно, излишно много. Толкова много чугун - не е ясно за какво? Планката за алтернатора е голяма груба отливка с четири болта (17-ски). Защо? То на гредата под скоростите са такива болтовете! Дето държи скоростите и половината мотор към купето. Ебати презастраховката...
И картерът - единственото хубаво му е, че е на две нива -да не се плиска маслото по завоите... Иначе излишно тежък и здрав метален детаил...
Добре, че поне главата е алуминиева


Успех...
- 30e
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Тая колкова гарнитура с гумени дъги я засили в кофата... Вземи си цяла иначе ще тече вярно като лейка, а сам знаеш на качен мотор как се сменя тая гад...
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Лошото, е че вече го сложих мотора...
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
След като мотора е в коша явно си на финала.
Време е да ги тестваме машините
bonso


bonso
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Вече и главата е качена, скоростите също. Колата легна под тежестта им и пак придоби красивата си стойка отпреди. Брутално
Смених сервото и от старото източих 200-300 гр. сп. течност. Всичко е мокро и не мога да преценя дали тая помпа тече или е текло преди, затова ще сменя помпата с нова. Ще ми струва около 40-50 лв., но поне ще съм сигурен, че ще запазя новото серво...
Не знам дали писах, но намерих алуминиева туба (40 л.) и ще заместя с нея резервоара, но това ще стане по-нататък...
Бонсата да не се пъне много, много
Да не се изложиш после

Смених сервото и от старото източих 200-300 гр. сп. течност. Всичко е мокро и не мога да преценя дали тая помпа тече или е текло преди, затова ще сменя помпата с нова. Ще ми струва около 40-50 лв., но поне ще съм сигурен, че ще запазя новото серво...
Не знам дали писах, но намерих алуминиева туба (40 л.) и ще заместя с нея резервоара, но това ще стане по-нататък...
Бонсата да не се пъне много, много

Да не се изложиш после

- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ами не сме в един клас, но не пречи да те поотупам
Стягай машината и то ще си покаже
Б.


Б.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Купих си два двойни карбуратора Weber 40 мм., с дросели Solex...
По-нататък (догодина) ще ги монтирам...
По-нататък (догодина) ще ги монтирам...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Искаш ли волан от RS.....??????ludavoda написа:Купих си два двойни карбуратора Weber 40 мм., с дросели Solex...
По-нататък (догодина) ще ги монтирам...

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Най-сетне се появи. Как си? Сто години беше изчезнал 
Искам волан, но само ако е по-готин от моя...
Исках да ти подаря чисто нови дискове с накладки, но не си вдигаше телефона и дисковете заминаха при стругар за фланци...
Мини събота или неделя да видиш белия лебед...

Искам волан, но само ако е по-готин от моя...
Исках да ти подаря чисто нови дискове с накладки, но не си вдигаше телефона и дисковете заминаха при стругар за фланци...
Мини събота или неделя да видиш белия лебед...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта