Страница 3 от 10

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 20 юли 2009, 20:25
от blago870208
става вапрос за 2.8 карборатор от гранада маи че 135 кобилки е :D: ас сам с 5 степенна, явно проблема е в диференциялите но не съм сигурен :-/:
ама има нещо понеже 1ва кърти асвалт ,2ра чупи вретове и кърти асвалт но третата ....ммммм не мисля че е това което ми се иска иначе по светофарите
сме номер 1 ама на по дълга отсечка ....... ти вече го каза
а я кажи колко си вдигал наи много за сравнение моита при около 160 км/ч се омаря пак и ас не посмях да настъпвам че таман след разработка бях
ама на дали повече от 5 ,10 километра отгоре щеше да вдигне

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 20 юли 2009, 23:13
от м20м
blago870208 написа:става вапрос за 2.8 карборатор от гранада маи че 135 кобилки е :D: ас сам с 5 степенна, явно проблема е в диференциялите но не съм сигурен :-/:
ама има нещо понеже 1ва кърти асвалт ,2ра чупи вретове и кърти асвалт но третата ....ммммм не мисля че е това което ми се иска иначе по светофарите
сме номер 1 ама на по дълга отсечка ....... ти вече го каза
а я кажи колко си вдигал наи много за сравнение моита при около 160 км/ч се омаря пак и ас не посмях да настъпвам че таман след разработка бях
ама на дали повече от 5 ,10 километра отгоре щеше да вдигне
-Колега незнам каде ти е проблема ,но нещто максималната ти скорост малее.... Моита гранада е 2,3карбуратор -114кс.малко е мудна на 1-ва, 2-ра и 3-та и4-та са доста дълги... максималната скорост която съм и правил е 180 км. при това на газ, имаше още възможност, но ми дожаля...имам питане към колегите с опит-имам две 5-степенни скоростни кутии едната от2,3бензин, а другата е от 2,3 дизел имали смисал да сменям оригиналната 4-ст. с една от тях и коя да е....?

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 21 юли 2009, 23:30
от blago870208
колега според това което съм чувал от хора коити са правили такива смени резолтатите понякога са много добри а понякога става по зле явно зависи от колата от двг и кутия в комбинация ,ас не съм много на ти с механики от сорта но съм чувал че на сиера 1.6 с 4 степенна котия -след смяна с 5степенна
колата започнала да не върви и следователно вдигнала и разход, но пък съм карал жигулка 1.3 с 5степенна от абарт ,е тя варвеше адски много а гореше около 5-6на сто. а ако някои си е правил подобни опити да сподели наистина какви са впечатленията му преди/след :wink:
поздрави

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 23 юли 2009, 07:16
от deshi
Най добрия вариант 5 степенна е МТ 75 , тая дето ти я имаш е N9 , дизелова не става защото е много дълга , благо това за сиерата което са ти казали , не е така :), правил съм го това упражнение , и наистина разхода пада , а колата има по прилично ускорение , до колкото може да бъде прилично , иначе аз все си мисля че твоя таунус трябва поне 200 да прави , и предполагам че най вероятно диф-а ти е къс и кутията ти е 4 степенна

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 23 юли 2009, 15:06
от blago870208
за диференцяла е възможно да е къс не знам, но кутията ми е от гранадата и си е 5тичка на 100 процента даже рязахме кожуха че кутията доиде дълга
в следствие на което ходих да скъсявам и кардана.....

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 23 юли 2009, 19:10
от vanio27
м20м написа:
blago870208 написа:става вапрос за 2.8 карборатор от гранада маи че 135 кобилки е :D: ас сам с 5 степенна, явно проблема е в диференциялите но не съм сигурен :-/:
ама има нещо понеже 1ва кърти асвалт ,2ра чупи вретове и кърти асвалт но третата ....ммммм не мисля че е това което ми се иска иначе по светофарите
сме номер 1 ама на по дълга отсечка ....... ти вече го каза
а я кажи колко си вдигал наи много за сравнение моита при около 160 км/ч се омаря пак и ас не посмях да настъпвам че таман след разработка бях
ама на дали повече от 5 ,10 километра отгоре щеше да вдигне
-Колега незнам каде ти е проблема ,но нещто максималната ти скорост малее.... Моита гранада е 2,3карбуратор -114кс.малко е мудна на 1-ва, 2-ра и 3-та и4-та са доста дълги... максималната скорост която съм и правил е 180 км. при това на газ, имаше още възможност, но ми дожаля...имам питане към колегите с опит-имам две 5-степенни скоростни кутии едната от2,3бензин, а другата е от 2,3 дизел имали смисал да сменям оригиналната 4-ст. с една от тях и коя да е....?

да има слагаи тази която е 5 ст. дизел ще къртиш ;) аз имам 2.8i и съм с 5 ст. от Форд Транзит дизел нямам думи и съм с диферинцял от 2.3 бензин ...... пробваи и няма да згрешиш ;)

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 24 юли 2009, 10:33
от Vatev
Здравейте колеги като стана на въпрос двигатели и кутии я споделете колко ви горят гранадите ,че моята ако ми гори 14/100 извънградско се радвам а градско 20 , че и на горе зависи как я настъпвам . Но моята е с авоматична 3 степенна кутия.Да видя разликите какви са ако са големи ...... :twisted:

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 24 юли 2009, 10:54
от м20м
Колеги маи щте трябва да направим две нови теми;' Разход на гориво' и др.'Скоростни кутии и диференциали' ......

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 25 юли 2009, 11:45
от yassimoto
Колеги , много нацапахте темата на Bonso , в крайна сметка това е тема за неговата кола . *0029*

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 25 юли 2009, 18:24
от vanio27
зна4и моята гори градско 15-16 апък извън градско пада на 14-и половина ..... и е 2.8 i :)





ПОЗДРАВИ !!!

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 25 юли 2009, 18:51
от Bonso
Мдааа дискусията е сериозна, но и ползотворна. :D Относно разхода - имах Гранада 2.3 и харчеше около 16 / 100 градско. Каприто не съм го засичал чисто градско, но с 2.8 мотора ми даде смесен разход 13.5 / 100 км.

Иначе относно скоростните кутии- мога ли да сложа на Каприто въпросната МТ75 и някой продава ли такава? :?:

Поздрави,
Bonsata

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 27 юли 2009, 14:03
от blago870208
Бонса разхода ти е сащия като моя така че според мен е нормално , и се извинявам ако цапам темата но те маи темите са за това да се пише за общи проблеми и други работи . Все пак още веднаж се извинявам за което.
поздрави

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 27 юли 2009, 18:16
от Plamen CONSUL 73
Моят 2.0 ОНС е 20 градско Газ :cry:

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 28 юли 2009, 00:27
от vessomitkov
Братче, Пламене, споко и моя 2.0 ОНС е с 20 градско и 12-13 извън градо :D: . Глей само често да регулираш клапаните щото стегат. А за 2.8ка на Бонсата щом го е сложил , значи коментара на разхода е излишен. При такъв мотор само сипваш и не гледаш стрелката на резервоара :twisted:
Относно въпроса на Бонсата за скоростната кутия - Деши е с такава , но е рязал тунела малко отгоре за да влезе

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 31 авг 2009, 00:26
от Bonso
Колата тръгна добре с новия мотор, но нещо след като смених въздушния филтър и кутията колата не върви добре. Снимах клип на колата от 0 - 100 км/ч

http://www.youtube.com/watch?v=OEtzft-pjD4" onclick="window.open(this.href);return false;

Това е положението за момента :D

Поздрави,
Bonso

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 01 сеп 2009, 22:07
от blago870208
бонса ако съм броил правилно около 9 секунди :D: което хич не е зле

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 02 сеп 2009, 00:22
от Bonso
И аз ги броих 9 сек, а по каталожни данни трябва да са осем. Колата вървеше по- добре, но правих някои доработки по кутията на въздушния филтър и от тогава нещо не върви. Утре я вкарвам в бокса отново за да видим, какво не е наред. Трябва да върви повече.

Поздрави,
Bonso

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 03 сеп 2009, 23:41
от blago870208
бонса въздуха е важен много ама сега за 1 секунда повече или по малко не се вживяваи, важното е усещането за ускорение и удоволствието
от карането :(:

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 05 сеп 2009, 14:53
от Bonso
Търся Форд- ова скоростна кутия - ръчна за мотор V6 2,8i с 5-скорости, тип 9

Поздрави,
Боян

Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)

Публикувано: 05 сеп 2009, 16:29
от м20м
по какво може да се познае ,че е тип9-пишели на нея