Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
От доста време се каня да кача малко снимки от реставрацията на Капри- то, но все не остава време. И така до днес.
Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше
Наложи се да се разглоби цялата кола за да се изкърпи, каквото може. Лошото беше, че нямах пари за нови детайли но позакрепихме положението. Претапицирах седалките, направихме нова генерация от-до и след като смених и джантите с оригинални Ронал- ки RS за Форд Капри - 7J x 13 колата вече придоби вид. 
Две- три добри думи за автомобила: Когато видях тази кола за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.
Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).
Който не е карал Капри- препоръчвам да опита

bonso
Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше


Две- три добри думи за автомобила: Когато видях тази кола за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.
Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).
Който не е карал Капри- препоръчвам да опита

bonso
Последна промяна от Bonso на 17 апр 2011, 22:36, променено общо 28 пъти.
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Последна промяна от Bonso на 18 апр 2011, 21:45, променено общо 14 пъти.
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
В момента се работи върху мотора на Форд - а. Там има още какво да се направи, но ще стане.
Старият двигател на Capri - то беше 1.6 редови четири цилиндъра с еднокамерен карбуратор и 72 к.с. Новия мотор, който подготвям е 2.8i , V6 с K-Jet троник инжекцион на bosh и 160 к.с. от Форд Гранада. Предвидил съм и монтиране на спортен разпределителен вал на kentcams от който по каталог би трябвало да изстискаме още допълнителни 22 к.с., както и спортен филтър K&N. Ще се свалят главите с един милиметър, както и планирам да олекотя маховика с 3 килограма. Ще има малко играчка с подмяната на скоростната кутия, както и ще се наложи вероятно да се преправят лапите на мотора, но няма начин











Старият двигател на Capri - то беше 1.6 редови четири цилиндъра с еднокамерен карбуратор и 72 к.с. Новия мотор, който подготвям е 2.8i , V6 с K-Jet троник инжекцион на bosh и 160 к.с. от Форд Гранада. Предвидил съм и монтиране на спортен разпределителен вал на kentcams от който по каталог би трябвало да изстискаме още допълнителни 22 к.с., както и спортен филтър K&N. Ще се свалят главите с един милиметър, както и планирам да олекотя маховика с 3 килограма. Ще има малко играчка с подмяната на скоростната кутия, както и ще се наложи вероятно да се преправят лапите на мотора, но няма начин











Последна промяна от Bonso на 06 юни 2010, 15:45, променено общо 20 пъти.
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Като цяло колата е добре, въпреки че непрекъснато има нещо за дооправяне. А и повечето неща са правени и преправяни при познати, приятели или със собствен труд и на части. Става бавно и не е като за изложба, но това са ми възможностите
Bonso

Bonso
Последна промяна от Bonso на 13 юни 2009, 17:41, променено общо 6 пъти.
- CH2385AH
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 31 авг 2007, 19:41
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
доста труд си хварлил =D>:
само така и за напред
само така и за напред

- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)


- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
това капри е станало много красиво
>:D<: 


- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Гърнетата ги правих преди време при yassimoto. Ще трябва да го питам понеже той е по- наясно.
Поздрави,
Bonso
Поздрави,
Bonso
- vessomitkov
- потребител
- Мнения: 560
- Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
- Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Тая работа с кърпежа е най-важната! Надявам се добре да си я консервирал за да ни радва по пътя още доста годинки
. А мотора много ми се иска да го чуя как ще работи като го сложиш.

- migcho
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 29 мар 2008, 20:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.25
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Красота.
Дълго време да се радваш на количката колега
Дълго време да се радваш на количката колега

- booger
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 03 фев 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Ford Taunus 17m
- Местоположение: Vidin \ Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Евала колега колата е станала супер, карай с голяма усмивка
зад волана.

Пишете ми ако имате информация за Ford Taunus 17m 1961 г.
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Двигателят вече е в коша
подготвяме се за събора в края на месеца. Имам малко грижи с кардана, както и със скоростния лост, но вярвам, че проблемите ще се решат. Набихме риза на единия цилиндър, както и се наложи да купя две глави от друг мотор, защото тези не бяха добре. Престъргахме ги, пипнахме малко клапаните и вече са о.к. Сложих нови сегменти и нови повдигачи. Нова водна помпа, гарнитури и термостат и това е.








Последна промяна от Bonso на 06 юни 2010, 15:05, променено общо 8 пъти.
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Инжекциона вече е сглобен
Преправихме кардана в един сервиз на Ломско шосе, който ми препоръчаха. Вече е готов и монтиран. Инсталацията е прекарана, като имах малко грижи с намиране на ралета и комутатор, но и това вече е о.к. Скоростен лост също се намери и е монтиран. Стойка за алтернатора също вече е налична.
Остава да закачиме генерацията, да прекараме обратния бензин за резервоара и да монтираме радиатора и бензиновата помпа. Ако не се появят някакви проблеми другата седмица Вторник - Сряда трябва да запалиме мотора. Стискайте палци
bonso




bonso
Последна промяна от Bonso на 13 юни 2009, 17:42, променено общо 1 път.
- blago870208
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
- Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
като гледам и V8 ще сабере това капри
само така дано доваршителните минат без препятствия . успех

само така дано доваршителните минат без препятствия . успех
- vessomitkov
- потребител
- Мнения: 560
- Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
- Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Бонса много жица сте разхвърляли из коша бре
. Палците ги стискаме от отдавна, нали ще ходим заедно към Калояново 


- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Малко видео от първия старт на новия двигател 2.8i
:
http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
bonso

http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
bonso
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Брей той огън чак хвърляBonso написа:Малко видео от първия старт на новия двигател 2.8i:
http://www.youtube.com/watch?v=5X1AjhTyw4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
bonso

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Догодина на драг-а, живот и здраве да е, очаквайте Капри - убиец....
Близо 200 коня - дзвер...
Близо 200 коня - дзвер...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Capri - то на Bonso / Историята продължава :)
Vputsov, вчера карах Каприто - сериозна работа. Направо лепи за седалката...
Колата още няма оборотомер и скоростомер, чисто новата бенз. помпа свири, звука е малко гаден, предстои разработване 1000-2000 км., реглаж на клапани и други неща, но като цяло е много добре. От мене има и един филтър K&N... Нали е със задно - тръгва невероятно добре... Мисля, че ще видиш зор с твоя турбалан... Но все пак говоря наизуст - докато колата не се дръпне с няколко автомобила, няма как на усет да се определели, колко върви...
Бонсо й е подготвил стартове с Golf KR и ABF. Има и една Vectra C20XE, дето му е подръка също. Ако ги бие - ще търсиме по-силни съперници.
Но нека той ви каже по-подробно, че му отнемам правото да ви се похвали лично
Колата още няма оборотомер и скоростомер, чисто новата бенз. помпа свири, звука е малко гаден, предстои разработване 1000-2000 км., реглаж на клапани и други неща, но като цяло е много добре. От мене има и един филтър K&N... Нали е със задно - тръгва невероятно добре... Мисля, че ще видиш зор с твоя турбалан... Но все пак говоря наизуст - докато колата не се дръпне с няколко автомобила, няма как на усет да се определели, колко върви...
Бонсо й е подготвил стартове с Golf KR и ABF. Има и една Vectra C20XE, дето му е подръка също. Ако ги бие - ще търсиме по-силни съперници.
Но нека той ви каже по-подробно, че му отнемам правото да ви се похвали лично

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост