Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 17 апр 2011, 22:09

Респект, към xr3-то на luda.voda 8) Много добро представяне днес на писта Дракон! :D

Изображение

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 19 апр 2011, 20:25

Поздравление и от мен :)
Първото Пежо е наистина много подготвено и пичовете карат много здраво.
До колкото разбрах на второ място е пак 205-ца 1300 rally което много ме учуди, явно също много добре подготвен екипаж.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от PcMan » 19 апр 2011, 20:43

Поздравления за 3-тото място!! Наистина се радвам за вас. Малшанс за каприто. Продължавайте в същия дух! >:D<: _friends_
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 19 апр 2011, 23:41

Поздравление. Пожелавам ти догодина двойна победа.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 24 апр 2011, 21:40

Благодаря на всички. Живот и здраве да е - другият път по-нагоре...

Данчев, много ми е шумна колата. Сега след рязането на кутията за филтъра направо не може да се кара в града.
Колата е с права тръба и със задно, турско, много леко проходно гърне ("Cherry bomb muffler" type).

Давай някакви идеи. Не искам тежки и задръстени гърнето и все пак...


Резонатор като първо гърне?

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 25 апр 2011, 03:09

На Фиестата имам цялостна генерация на Walker с едно средно проходно и крайно гърне. На мястото на катализатора съм сложил тръба със същото Фи като на генерацията. Като звук и поведение бях много доволен, обаче задното гърне си е големичко и си тежи.
Ако сложиш още едно проходно моят съвет е да е посредата, но и тогава ще си бучи. При нас едно момче на Ескорт Зетек беше с крайно и средно проходно и си бучеше, отвън като си го караш спокойно звука е приемлив. Сега сложи и отпред още едно проходно и нещата са доста по-приятни.
Вече въпрос е какво търсиш от колата, аз знам какво търсиш :D и съвета ми е +средно проходно и примирение, че ще ти надува главата.
Неоспорим факт е, че за разлика от турбината, която колкото по-няма гърнета и е по-къса генерацията по-добре, то атмосферката си иска гърнета. Незнам защо е така, явно че е свързано с газовете, но съм го чувал от много хора и съм го изпитал лично.
П.С. така е при мен ...
Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Gate » 25 апр 2011, 11:14

Eдно голямо браво и от мен.Та и аз съм с такива шумни проблеми :D ,на Сиерата изправих доста генерацията и я пуснахме на ф63 .С две проходни неръждавейки съм и сериозно си бръмчи.Извади доста добър плътен звук без резонанси(използвахме по-дебели тръби),но си е шумна с над 2и нещо оборота повечето аларми са мой.И Данчев май е прав, ще трябва да се примиряваш вървенето върви ръка за ръка с шума :lol: (пък и не ти е евридейка)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 апр 2011, 19:55

Здравей и благодаря за пожеланията...

Не знам при теб, колко е шумно, но при мен си е направо "раздиране" и пищене...
Живот и здраве да е, някога ще се слага на колата и "плетен" колектор с тънкостенни тръби до отзад. Това ще усили още повече...
Сега карам с една двуцевка, която е събрана по отвратителен начин - просто тръбите са стиснати и вкарани в малко по-голяма. Там се получава една тапа от която губя доста. Та след като това се оправи "грохота" ще се увеличи още...

Чета разни неща в НЕТ-а, не знам на кое да вярвам. Някои хора твърдят, че с резонатор са подтиснали "високите" и е останало само "буботенето". Това е и моята цел, щото мотора ми е малък и "високите" тонове са му любими :)


Досега не съм виждал на живо 2.0 на xr4-ка... Знам само, че са 4x4 и май са след 90-та година. Дай някакви данни за двигателя...
Има ли сила с това 4x4?

Успех...

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от cosworth team ruse » 25 апр 2011, 22:01

сиера хр4 90та година са с двувалка мотор dohc 120-125 коня и по-богато ниво на обрудване не са старите купета за които ти си мислиш.а колега с толкова големи гърнета не се ли отпушва прекалено много мотора :?:

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Gate » 25 апр 2011, 23:42

Ами не да ти кажа, пробвах и с заглушител отзад и няма разлика,а и генерацията е правена с перспектива :D Като мъдрихме генерацията имаше под ръка едни "ташаци" :D от бмв 2.8 и ги наложихме и си пасваха бомба,предполагам ,че с тях щеше да е доста по тиха ,но ги спестихме.В момента е смешно малко, защото си звучи екстра ама мотора си е направен да си возиш гъза само :D

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от yassimoto » 26 апр 2011, 18:27

Здрасти , хайде да се включа и аз . Моето мнение е че най-добрият вариант за твоята кола е : хедърси 4-2-1(плетен колектор ) , Като от главата тръгваш с 4 тръби диаметър 38 преминаваш в 2 с диаметър 45 след това в 1 с диаметър 55 , сложи си средно проходно ( кръгло ) и задно с по-голям обем пак проходно ( овално ) . Не прекалявай с отварянето на генерацията , защото може да се получи и обратния ефект ( да я спънеш ) - знам го от личен опит .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 27 апр 2011, 00:21

Благодаря ти.
Отдавна мисля за колектор, питах, разпитвах...
Вече знам как се прави, материали, всичко...
Тамън се бях наканил да хвана телоподаващото и открих в НЕТ-а колектор от Англия за 101 паунда. Демек 220 лв.
Пълна програма - плетен колектор 4-2-1, с дълга двуцевка, всичко до правата тръба... Хората обещават до 15 к.с. :)

Аз ако тръгна да градя, само фланецът ще ми е близо 100-тина лева. Затова реших - от Англия, оригинален (китайски сигурно)...
Единственото което ме притеснява, е да не е от много слаб материал и да прогори бързо. Един приятел им писа, ще видиме какво ще отговорят - колко ще е с доставката.
Та живот и здраве да е, ако дойде колектора, ще се съобразявам с неговия диаметър...
Иначе и аз така съм го замислил - права тръба с две проходни или права тръба с резонатор и проходно...

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 30 апр 2011, 20:07

Днес май на тебе ти отмъкнах рейката в Надежда? После чак видях че си спрял наблизо.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 30 апр 2011, 20:57

Да. И аз после се сетих, че това фордче отпред ми е познато от форума. :)

Тя си беше за тебе (рейката). Аз дълго-дълго се назландисвах :)

Не се загледах, но имаше нещо по праговете на колата ти?

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 30 апр 2011, 21:14

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=93" onclick="window.open(this.href);return false;
Много яка поцинкована ламарина, ама нямам вече от нея. При последното боядисване изгладих ръба отгоре и стана перфектно.

Някой да е виждал нещо такова http://cgi.ebay.co.uk/FORD-ESCORT-MK3-M ... 2c5c51f1a0" onclick="window.open(this.href);return false;

Трудно ми е да си представя от тази снимка колко са големи отворите за фаровете за мъгла?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 30 апр 2011, 21:24

Peterdi, утре ще ходя до мазето да търся едни повдигачи за essex, и мисля, че ти бях казвал, че имам оригинална поставка за касетки FORD, тя мисля, че е точно за твоя модел. Не е в най-доброто си състояние, но май става. Ако проявяваш желание, ще я изровя и е твоя - подарък, аз няма да я ползвам никога...
Поставя се в барчето, ако не се лъжа...

А тая броня не знам дали става на MK4, щото отгоре е равна. При MK4 няма решетка, а капакът слиза надолу. Иначе не, поне аз не съм виждал такава - добре изглежда...
Последна промяна от ludavoda на 30 апр 2011, 21:30, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 30 апр 2011, 21:29

Да, там се закача. Ще ти пиша лс тия дни.
Снощи разглеждах в ebay и имаше много яко xr3i табло като за моята, обаче английско и разбира се дясно :evil:
Ако на някой случайно му е попадало такова, търся си.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 30 апр 2011, 21:37

Без да съм 100 % сигурен, мисля че xr3i таблото за "вафла" е същото, като на GL моделите. То е от по-финна пластмаса и е в два цвята. Уредите са същите, но задължително с оборотомер, не с часовник...
GL моделите са също с тая броня с платмасовата лайсна и "рогчета" отпред, като твойта сегашната.
На другите модели вкл. Laser, броните са само метални и рогчетата не са с "джоб" за да приберат лайсната...
Забравил съм вече, но май xr-ите имаха и едни готини калобрани преливащи към праговете.
Имаха и големи светлоотразителни табели с надпис xr3 и xr3i между задните стопчета...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 04 май 2011, 23:23

От две години карам почти на максимално предварение. Като пали, колата първо се задъхва един-два пъти и чак тогава.
На тренировките (на Ретро рейсинга) мотора почна да грее и върнахме малко делкото на око...

От състезанието насам, колата ми се струва малко по-добре, по-отпушена е. Обаче разхода се качи - с 20 лв. (100 окт.) - 40 км. Идва към 15-20/100.
Отделно като подам рязко газ отзад е като дизел - яко сажди. Облак!
Чудя се какво ли се е събрало в изп. колектор?
Може и инж. от голфа да е сдал багажа. Дюзите бяха много зле. Но нивото на маслото не мърда...
Иначе колата си върви много добре. Има голяма сила - на втора тръгва с 1500 оборота без никакви проблеми. И на трета тръгва. Сигурно и на четвърта ще тръгне, ако я напъна, ама ми е жал за новото съединителче :)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 05 май 2011, 01:43

Щом пуши черно значи ти е много богата, а и разхода го подсказва. Владо като ви е гледал на ретрото ми каза същото - като я нагънеш и изпушва черно - богата смес .....
Богатата смес пази мотора (освен ако не е прекалено богата) обаче пък е абсолютен враг на вървежа.
Явно иска настройка, дано да имаш под ръка някой който ги чува механичните инжекции, че хич не са лесни .... ако имате под ръка и една широколентова сонда направо е приказка с нея :)
Защо си даваш парите за 100 октана, незнам изобщо дали с това делко можеш да зададеш нужното предварение за да извлечеш максимума от бензина, единственно се застраховаш донякъде от детонации. А и не съм много сигурен, че ЦВХ-а ще понесе нужното предварение, за да изкараш максимума от тия 100 октана.
Високото октоново число, освен че намаля предпоставките за детонации означава и по-бавно изгаряне на сместа в цилиндъра, затова и нужното предварението. Както си забелязал това пък от своя страна води до доста по-високи температури.
Както казах по-горе моторетката просто няма да понесе агресивният аванс нужен за 100 октана, а без него не само че си даваш парите на вятъра ами и колата не е на макс. При липсата на нужният аванс за 100 октана не само няма да можем да извлечем максимума от бензина, ами и колата ще се представя по-зле отколкото с 95 и хубава настройка.
Говоря чисто теоритично и не претендирам за точност .....
Според мен с една добра настройка на аванса и на инжекцията с 95 колата ще върви прекрасно.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта