Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 04 апр 2009, 09:05

ludavoda написа:Оптичен тунинг.
Затъмняване (с мярка обаче) на стопчетата, бели предни мигачи. Един колега от форума ми каза, че може да се разглоби предния (ако е бял) мигач и да се извади от вътре жълтата пластмаса. Ставало готино. Мисля да го пробвам...
Става да, вади се оранжевата пластмаса,обаче се слага оранжева крушка 21W и гадното отражение го няма.... >:D<:

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от blago870208 » 04 апр 2009, 23:29

хм момчета ами ще се наложи да режете щото мигача е лепен (като капсулован) все едно да извадиш кораба от бутилката обратно :D:

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 04 апр 2009, 23:58

Тази кола трябва да изглежда злобо.Намирай бързо броня от XR3 или RS, защото с тази, която си направил прилича на Туинго :D:.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 05 апр 2009, 08:28

Sasho85 написа:Тази кола трябва да изглежда злобо.Намирай бързо броня от XR3 или RS, защото с тази, която си направил прилича на Туинго :D:.
Сашо,дай да му намерим на момчето една броня,ако знаеш как се прави отливка ето и моята ще я сваля за мостра.... _friends_

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 05 апр 2009, 23:02

Отливката е най-лесната работа-става за два дни, но друго си е оригинала. Утре ще звънна на трима, четирима приятели с морги да ми се обадят ако излезе такава броня. Между другото твоята броня по-ми харесва.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 05 апр 2009, 23:23

Сашо, на Димо бронята е страшна. Ужасно му завиждам :)

Днес Димо се качи на мойта, и каза че повече вървяла от кабриото...

По-голям комплимент и да искаше не можеше да ми направи :)

Също така му измерих коша (неговият е в перфектно състояние) и се оказа, че между ботушите съм поддал с 2 см. Затова предните гуми са ми толкова наклонени. Като я кърпя лятото, живот и здраве да е, ще трябва да събирам тия 2 см.
Между другото, Сашо ти ще ходиш ли на събора? Ако ходиш, ще ги пуснеме зверовете, да видиме кой е по-по-най...
Последна промяна от ludavoda на 16 апр 2009, 17:40, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 06 апр 2009, 11:38

Само да съм те чул Явка да се оплакваш и съмняваш в мощността на твоята XR3-ка,твоята си е "чистокръвна" истинска XR3-i с мех. инжекция,само да кажа на колегите вчера като я подкарах по бул.Сливница и от светофар до светофар не стъпва на земята,а направо лети(това не е комплимент!! *00127* ),за 20 годишна кола много върви,а също че в автомобила има много потенциал и след изкърпване и монтиране на доп. разпънки направо не ги виждам голфовете *00143*
Много се радвам на колеги като ludavoda и с каквото мога ще му помагам,както той на мен...... _friends_
XR3-i *00134* *00134* *00134*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 06 апр 2009, 16:38

Голфчетата не мога да ги стигна, но ще се опитвам докато може...

Потребителски аватар
30e
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от 30e » 07 апр 2009, 13:12

ludavoda написа:Голфчетата не мога да ги стигна, но ще се опитвам докато може...
Купете си Опели и ще ги прескачате :lol:
Изображение
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 07 апр 2009, 15:13

ludavoda написа:Сашо, на Димо бронята е страшна. Ужасно му завиждам :)

Ако искаш мога да дойда до София и да го наема да обикаляме целия град, пък ти в това време ще му свалиш бронята :D:
ludavoda написа:Днес Димо се качи на мойта, и каза че повече вървяла от кабриото...
Нормално е да върви повече. Неговата е с 35 кг. по-тежка от твоята и няма нищо пипано по двигател и инжекционна с-ма
ludavoda написа:Също така му измерих коша (неговият е в перфектно състояние) и се оказа, че между ботушите съм поддал с 2 см. Затова предните гуми са ми толкова наклонени. Като я кърпя лятото, живот и здраве да е, ще трябва да събирам тия 2 см.
Кажи колко е разстоянието при него, за да сверя с моя.
Димо, твоето кабрио има ли разпънка. Моето е следващия модел и е слагана заводски.
ludavoda написа:Между другото, Сашо ти ще ходиш ли на събора? Ако ходиш, ще ги пуснеме зверовете, да видиме кой е по-по-най...
Ако имаш предвид феста този месец-няма да ходя, но средата или края на лятото ще има събор. Тогава мисля да отида, но с кабриото. Аз и за тогава го правя. 8)
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 07 апр 2009, 15:28

Сашо и ти ли си с кабрио? Аз пък мислех, че си с оня белия xr3i, дето е на снимките от итал. преследване...

Разстоянието при Димо е 923 мм.
Махаш пластмасовите капачки и мериш от средата на стеблото на амортесьора до другото...
Аз съм два сантиметра по-къс. Гумите са ми се разчепили яко. Затова и не мога да тръгвам добре - гумата не контактува изцяло с асфалта...

Днес пък, следобяда, на Симеоновско шосе едно момче с бял ескорт, упорито ми мигаше и бипкаше, но беше в насрещното и докато се сетя да отбия и се разминахме. Ако е някой оттук - да си признава веднага :)

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 07 апр 2009, 15:50

Сашо има две коли.

ЦЪК
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 07 апр 2009, 18:16

Сашо и още нещо.
Да те помоля, когато сваляш гума по някаква причина, да измериш празна джанта, колко тежи. Че аз най-съм се хванал да намалявам теглото и ако ме устройва, ще си взема такива джанти, като твоите...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 07 апр 2009, 19:56

peterdi_bg написа:Сашо има две коли.
Сашо има три коли, ама третата не е за тук :mrgreen:

Ти хубаво, ще олекотяваш колата, ама от джанти и спирачки не се прави. Другото, което е олекотена кола не е за всеки ден. Давам пример: имам преден капак от стъкломат. Тежи под 3кг. но като карам и го гледам как се надига и се опитва да се отвори :shock:
Прикачени файлове
Картина 0143.jpg
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 07 апр 2009, 20:10

Ако джантите са по-леки, какво пречи?

А за спирачки, дори не съм обелвал дума!?!

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 07 апр 2009, 20:22

Не те разбрах. Помислих, че искаш да вземеш като моите джанти и да ги олекотиш. Виждал съм железни с пробити по-големи отвори :shock: Не за болтовете, а другите, които са до борда.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 07 апр 2009, 21:03

Неее...
Ако алуминиевата джанта е по-лека от желязната, ще си взема такива. Ако не е - с тасовете...
Никога не бих си пипнал спирачките, не съм самоубиец...

Сашо трябва да сменям дискове, дай акъл... Има ли по-оригинални :)

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 08 апр 2009, 11:08

Sasho85 написа:
Ако искаш мога да дойда до София и да го наема да обикаляме целия град, пък ти в това време ще му свалиш бронята :D:
*00142* *00142* *00142*
Димо, твоето кабрио има ли разпънка. Моето е следващия модел и е слагана заводски.

Така като гледам в нета на МК4 само на "RS-turbo" слагат такива разпънки,заводтски?!?!?
А моето няма капка ръжда(аз затова го купих)и искам да си сложа разпънка просто да го запазя във вида, в който е в момента,иначе е произведено 06.1990г.-междиннка.
Иначе на Явката XR-а много върви,трябва само да се оправи съосието (разпънка) между предните гуми,че наистина няма сцепление,а има потенциал да падне и под 9,5 сек-0....100....!!! >:D<:

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 08 апр 2009, 15:15

Колеги, някой знае ли как се нарича тая "разпънка" на английски?

Ако разбера, как е, ще потърся в Интернет оригинална...

Намерих как се казва!!! Казва се "Strut bar"... Може и "Strut brace"...

Почвам да търся...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 08 апр 2009, 18:30

Да ви кажа за един сериозен резил. Братовчед ми има Audi Coupe 2.0 140 к.с. Според техническите данни, xr-а е една идея (2 десети) по-бърз от него. Викам си - ще вървят наравно. Обаче греда - Аудито направо ме прескача. Пускахме се много пъти, всеки път ме бие с 1-2 коли...

Обаче аз не мога да тръгна. Когато тръгваме, той пили гуми поне три пъти по-малко от мен. А аз на първа не мога да зацепя. Може и оттук да е, разликата... Поне се надявам.

Сега това ми е цел номер 1. Да бия Аудито. Като сменя гумите понататък, пак ще пиша за резултата :)

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта