Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от HACKO » 16 мар 2012, 19:52

Въйййй :D:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 05 апр 2012, 18:03

Една изключителна екзотика ....

Изображение

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 05 апр 2012, 22:27

Дай малко повече информация за главата. Кой я прави, за каквъв блок е, клапаните хидравлични ли са или така ми се струва?
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 06 апр 2012, 01:10

Това е една изключителна грешка на нашата мила марка .... това щеше да представлява масовото "RS turbo" днес ако някой беше помислил малко повече :)
Позволих си да сложа снимките в тази тема, защото това е 16 клапанова глава за CVH произведена от Schrick *00130*
За съжаление информацията е доста оскъдна ....
Разработката е от началото на 80-те години и е направена за RS1600i. Първоначалната идея на Шрик е била да бъдат произведени 5000 бройки с цел хомологация, като се е мислело кита да бъде пуснат и за продажба през дилърската мрежа ... следващата стъпка е щяла да бъде серийно предлагане. Това е точно периода преди пускането на RS turbo на пазара в гонене на другите лудаци започнали турбо ерата и нашите момци отказват. Пред Форд е представен варианта на мотора, който е разработен за серийно производство и числата са били феноменални за онези години ... говори се за 135 к.с. при под 8000 оборота. Състезателната версия се е въртяла до 10 000 оборота ... за нея цифри няма.
През цялото време се е спекулирало точно колко бройки са били произведени и колко са оцелели до днес .... със сигурност се знае за 3 напълно оборудвани и работещи мотора, като единият е музеен експонат. Преди няколко години във английското списание "Fast Ford" беше показах един немски Ескорт с тази екзотика под капака. Знае се за още две глави ... едната е напълно гола, а другата е с липси и в лошо състояние ... намират се в Англия, може да има и още по немско, но незнам езика и не съм търсил информация. Който му е интересно може да порови :)
Накрая мога да кажа само .... мъка, мъкааааа :mrgreen: и още малко снимки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

ru
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: te tam
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ru » 08 апр 2012, 20:04

Дам изумителен кит за CVH ,тук има една бройка дето си е действаща по състезания :oops:


http://www.rs1600i.de/index.php?option= ... &Itemid=63" onclick="window.open(this.href);return false;
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 08 апр 2012, 20:08

Много зверски изглеждат тез глави и 130+ коня. :shock: И много дросели за помощ.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 12 апр 2012, 02:48

Имам нужда от съвет, понеже много се колебая.
Дали да раздуя Ескорта или да го оставя с оригиналния му външен вид? Ако го раздувам дали да е раздувка като на Косуърда или като на Ескорта Група Б?
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 12 апр 2012, 03:59

1700T с две ръце ... раздувки тип коса и гралето не му отиват според мен :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
vessomitkov
потребител
потребител
Мнения: 560
Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от vessomitkov » 12 апр 2012, 11:38

Те това е истината - "Rieger design"
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:D:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 12 апр 2012, 18:32

добре е! :shock: много е добре даже :D:

дали са правили някакъв тунинг по мотора?

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 12 апр 2012, 18:55

Рийгера е прекален :lol: ей тук ги има повечето възможности http://passionford.com/forum/pictures-v ... corts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

За мен 1700Т си остава най-красивият и ненатрапчив като раздувки ... ето един опит на 4-ка

Изображение

ето го и батко

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 12 апр 2012, 21:38

Прекалено раздути са тези ескортчета, иначе 1700т е 300 к.с. на него по-му отива да е раздут. Нещо такова повече ми допада на мен:


http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 13 апр 2012, 01:59

Хора, всичко това е селски кич-тунинг... Особено ми прави впечатление, как прекаляват с пейките на задния капак...

Ето го най-красивият! Пълният оригинал!

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 33048p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Сниман до още един пълен оригинал (Каприто на Бонсата)... И не случайно Каприто на Бонсата е най-красивото Капри в България и региона. Просто е оригинално...
Разгледайте Капритата в някой западноевропейски сайт за продажба и ще видите уникални клозети. То не са тунинг-брони, някакви фарове, несъразмерно големи джанти, огромни ауспуси, шарени цветове... чудо е... Всъщност най-селските тунинги съм виждал в Европата...

Запомнете от мен - тунингът е да ПРЕМАХВАШ, а не да ДОБАВЯШ!

Резултатите може да видите на всеки селски събор...

П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 13 апр 2012, 05:55

Ескорта на Tony-turbo вече не съществува.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 13 апр 2012, 08:05

ludavoda написа:Хора, всичко това е селски кич-тунинг... Особено ми прави впечатление, как прекаляват с пейките на задния капак...

Ето го най-красивият! Пълният оригинал!



П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...

Твоя е много красив, но всеки си има идея какво иска да стане. Примерно крилото на Рс Турбото, не ми допада особено, а всичко друго е достатъчно добре направено. Аз повече харесвам това крилце на Мк4-то, ама може би съм малко пристрастен към колата :D http://clubford.bg/forum/viewtopic.php?f=90&t=47694" onclick="window.open(this.href);return false;

http://clubford.bg/forum/viewtopic.php?f=90&t=49102" onclick="window.open(this.href);return false;

Каквото и да реши човек, колата си е негова и той си я прави. Успех на всички ви.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

ru
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: te tam
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ru » 17 апр 2012, 21:25

Да дам и аз мнение от невероятната ми компетенция,щот просто и аз доста се интересувах от раздувки,и мисля че замисъла наистина е да се намали теглото на автомобила,като се заменят металните калници с от по-леки материали а и може би по-добра аеродинамика.Разбира се да се вземе в предвит и уякчаването на купето.Та за мк3 най ми харесва Gartrac G6 и след е това 1700Т,за мк4 ето нови предложения:
https://www.facebook.com/#!/pages/FORD- ... ?sk=photos" onclick="window.open(this.href);return false;

http://passionford.com/forum/general-ca ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;

и това ама само отстрани ми допада
http://prikachi.com/images/727/4658727q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/731/4658731l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от niki_nikolaev » 20 апр 2012, 12:21

Най-красив си остава Мк3 RS Turbo, поне за мен, без пейки и калници като за самолети . :mrgreen:

http://www.projekt-erika.de/die_sportlichen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.google.bg/imgres?q=ford+esco ... 8,s:0,i:78" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 20 май 2012, 10:12

Един проект в действие. Надяваме се за Спасовден да е готов.

Изображение
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ivan_racing » 20 май 2012, 21:07

peterdi_bg написа:Един проект в действие. Надяваме се за Спасовден да е готов.

Това на ru ХР-а ли е?
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 20 май 2012, 22:07

Действам и аз по проект, но за съжаление няма пари да участвам на Спасовден

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта