НОВОТО МИ КАПРИ

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: НОВОТО МИ КАПРИ

Мнение от venom4o » 13 ное 2009, 08:04

БРАВО ! Ура!

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: НОВОТО МИ КАПРИ

Мнение от Bonso » 15 ное 2009, 12:17

Време беше! :D Айде честито *00133*

Б.

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: НОВОТО МИ КАПРИ

Мнение от yassimoto » 07 май 2012, 16:48

Здравейте отново , отдавна не съм писал по темата и реших да я изтупам малко от прахта . След сериозно и продължително търсене успях да събера желания от мен комплект джанти - предни 7х13 ЕТ-5 и задни 7.5х13 ЕТ-19 . Реших да ги пребоядисам и се захванах с процедурата по разкрасяването . В началото започнах с много ентусиазъм , в един момент се бях хванал за главата , но на финала много бързо забравих негативните моменти и остана само удоволствието от добре свършената работа .По време на процеса направих малко снимки който смятам да споделя с вас :

- така изглеждаха след като ги смих със специална смивка за боя която не уврежда алуминия :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138355.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- след това ги боядисах с специално епоксидно покритие което не позволява на алуминия да корозира :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138366.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- наложи се да ги направя на две части - първо задната и страничния ринг и после лицевата част:
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138372.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- дойде и най трудния момент : след като пръснах сивата основа трябваше да облепя лъчите и бордовете на джантите - това си беше тест за здрави нерви .
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138380.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- после дойде ред и на черната боя :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138387.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- на финала пръснах перлите и след това лака и се получи ето това :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138534.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

За финал и две снимки на рогчетета от задната броня :

http://media.snimka.bg/s1/0447/027138544.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138551.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: НОВОТО МИ КАПРИ

Мнение от viksata » 09 май 2012, 08:12

Супер !!!!

Сега чакам снимки качени на Каприто :D:

P.S само аз ли не ги виждам или са ти изчезнали снимките по назад в темата :?
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: НОВОТО МИ КАПРИ

Мнение от Bonso » 09 май 2012, 20:45

много добре са се получили джантите :D

Потребителски аватар
Gattuso
потребител
потребител
Мнения: 430
Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Re: НОВОТО МИ КАПРИ

Мнение от Gattuso » 09 май 2012, 21:20

Супер! Нямам търпение да ги видя сложени на Каприто
Много, много добре са станали!

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта