Страница 1 от 5

Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 13 май 2010, 17:12
от milen_cartech
ludavoda написа:Днес направих три старта с Golf II GTi PB (112 к.с.) - два от място и един от летящ старт...

Никакъв, ама никакъв шанс няма голфчето :mrgreen:

Така го отвях, че даже ми стана жал за момчето с голфа - готин пич беше...
Яшко, не знам с какви ГТИ-та се пускаш, но щом абсолютно стоково Пежо 106 1.6 8 клапана ти прави снимка от космоса, представи си колко ти върви Форда и колко е вървяло въпросното ГТИ. Момчето да не е карало на газ и въобще разбрал ли е, че се състезавате? :roll:
Всъщност като се замисля не се сещам за бърз атмосферен Форд?????? *00147*
Ако има някой, който твърди обратното, да заповяда по всяко време на Ботевградско шосе за проба с Голф 2 ГТИ 16в и Алфа 145 16в...

ModEdit: За пореден път оспамихте темата на колегата :evil: Направил съм ви тема ГОВОРИЛНЯ - там си пишете общите приказки. В тази вече може да продължите с меренето на п....

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 май 2010, 20:13
от deshi
Колкото и да не ми се иска да е така Милен е напълно прав , сега за голфа незнам каква историята с Яшо , но за фордовите атмосферки който се е занимавал с фордовите мотори ще знае че сток са много зле . Малко информация от моите наблюдения специално за моя мотор , 2000 дохц ,
1 главата портовете са огромни , валовете са с голям лифт , и градусите бяха нещоот порядъка на 280 , и всичко свършва дотам , смукателния колектор е изклю1ителено нерентабилен по простата причина че дължината на 4 смукателна тръба е почти 3 пъти по голяма отколкото на 1 ... изпускателите с много къси рънъри като газовете от 1и 4 и 2и 3 цилиндър се срещат почти челно , маховика тежи 15 кг , електрониката на мотора е абсолютно същата като тази на ХР 1.6 на ескорт , с тази разлика че няма едис при ДОХц , а е с моторкрафт комутатор , а самата екетроника е първобитна четирите дюзи пръскат едновременно , и ето за това има голям разход а не върви кактго трябва , дросела също е като на 1.6 ХР . Общо взето всичките форд мотори са такива оскатени заводски, да потенциал имат ама има нужда да се занимава много човек с тях и да налива пари , точно поради тази причина всеки си купува за няколко хиляди лева хонда или кадет и си свирка ... въпрос на желание и интереси :) _friends_

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 май 2010, 20:30
от Danchev
За съжаление наистина моторите ни са много осакатени от към всичко. Дори РС турбо в заводският си вариант не е нищо особенно. Искат да се пипнат и понякога с много малко се постига доста ...... Като му дойде времето и Явор наистина махне тая механична недомислица дето му сипва бензина и му нареди карбураторите и си сложи един приличен изпускател пак ще си говорим _friends_ степента на сгъстяване също е нелепа 9.5:1 за атмосферка си е пълна подигравка.
Като стана дума за Пежо, съм се дърпал с Пежо 205 1.6 вървим еднакво на първа и на втора почвам да му опъвам - една кола до 150 км/ч някъде (тогава колата ми беше пълен сток)

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 май 2010, 22:03
от cosworth team ruse
приказвайте малко на български тези термини портове лифтове рънъри и каквото е там,знам че искате да показватеете потенциал на големи тунингисти с тези думи но не всеки знае за какво говорите
:idea:

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 13 май 2010, 22:16
от Sasho85
Защо Фордовете в Англия, Германия и Холандия вървят повече? Отговорът е в тъпите ни продавачи. Обиколих по телефонния указател и списък от една фирма, която внася авточасти, всички магазини във Варна и не намерих и една част за XR-a. Питам за регулируемо окачване, ама има само спортни пружини (210лв ако някой го интересува :lol: ), без амортисьори. В Манимпекс, които са официалните вносители на Брембо, питам за дискове и оня гей, ми вика няма, много е стара колата. Казвам му, мога да взема за Ескорт Мк5 или Мк6- и за тях не се внасят. Ама за Голф 1 от 1900 и световната война има. Така е с всичко, което съм търсил. Даже ми се е налагало да си разпробивам тампоните на носача, защото са за нормален Ескорт и няма за ХR и стабилизиращата щанга не влиза в тях.

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 14 май 2010, 00:00
от vargala81
А аз като се замисля май Голф от 1.6 изкарват най-много 75 коня. Чак 1995 г.са успяли да я докарат до 101 коня.
Всъщност като се замисля не се сещам за бърз атмосферен Форд??????
Ако има някой, който твърди обратното, да заповяда по всяко време на Ботевградско шосе за проба с Голф 2 ГТИ 16в и Алфа 145 16в...
Една Пума 1.7 ще те отупа като нищо, да не казвам, че има доста Фордове с атмосверни двигатели които ще направят същото.

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 14 май 2010, 00:35
от deshi
Варгалга 81 , пума 1.7 върви много ако я сравняваш с ХР 1.6 ескорт , срещу кр няма особено голям шанс ... та айде ако обичаш обесни на аудиторята кои са вървящите атмосферни фордови мотори

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 14 май 2010, 02:18
от vargala81
deshi написа:Варгалга 81 , пума 1.7 върви много ако я сравняваш с ХР 1.6 ескорт , срещу кр няма особено голям шанс ... та айде ако обичаш обесни на аудиторята кои са вървящите атмосферни фордови мотори

Код: Избери всички

[color=#FF0000]Всъщност като се замисля не се сещам за бърз атмосферен Форд?????? 
Ако има някой, който твърди обратното, да заповяда по всяко време на Ботевградско шосе за проба с Голф 2 ГТИ 16в и Алфа 145 16в...[/color]
Както виждаш става въпрос за Голф- 2 ГТИ 16в и Алфа 145 16в, а не за КР.Иначе ето ги вървежните двитатели на Форд Европа, друг е въпроса, че не са ги слагали на Ескорт: Ford / Mondeo I Hatchback / 2.5 i 24V (170 Hp)94-96г. / Ford / Mondeo II Hatchback (Cougar)/ 2.5 ST 200 (205 Hp)99-01 г. Ford / Mondeo III / 3.0 i V6 24V (204 Hp)03-07 г. Ford / Mondeo III / 3.0 V6 24V ST220 (223 Hp)02-06г. Ford / Scorpio I (GAE,GGE) / 2.9 i 24V (195 Hp)91-92г. Ford / Scorpio II Turnier / 2.9i 24V (210 Hp)94-98 г. Ford / Scorpio II Turnier / 2.9 i 24V (207 Hp)94-98г.Това са атмосферни. За Форд САЩ няма да говоря

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 14 май 2010, 10:16
от 30e
vargala81 написа:А аз като се замисля май Голф от 1.6 изкарват най-много 75 коня. Чак 1995 г.са успяли да я докарат до 101 коня.Една Пума 1.7 ще те отупа като нищо, да не казвам, че има доста Фордове с атмосверни двигатели които ще направят същото.
Айде вземи попрочети тук там преди да се изказваш неподготвен, Голфчетата колкото и да са ми отвратителни от 76-та имат 1,6 мотор 110 коня на 780 килограма при пълно оборудване, който ще разкъса на 0-100 всеки атмосферен форд - по спомен беше около 8,6 секунди...
vargala81 написа:Както виждаш става въпрос за Голф- 2 ГТИ 16в и Алфа 145 16в, а не за КР.Иначе ето ги вървежните двитатели на Форд Европа...
А KR знаеш ли какво е :mrgreen: май май е Голф 2 GTI 16V :lol: , а тия мъртво родени 6-таци в купета по 2 тона незнам къде ги бъркаш в цялата каша...

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 14 май 2010, 18:04
от ludavoda
Мале, мале... не съм влизал отдавна, а то тук си се развиват нещата :)

Първо да отговоря на Милен. Милене остави го ти Пежото, резултата още е 2:0 за нас (с Кольо). Да би да си забравил, та така смело се подиграваш? :)
Малко да поясня. Милен има един много вървящ KR, но единственото оригинално нещо в тая кола е лостчето за мигачите :)
Така че KR, ама не точно. И ако е дума за снимка от космоса, то нека сам Милен ви разкаже как един Ескалейд му направи снимка от Google Earth... :) И една алфа също, дето хич не вървела, пък то кво стана... :)

Не се нахвърляйте на Варгала, той е готин. Тук сме да си помагаме, не да се заяждаме...
Варгал и аз имам една забележка - тия вървящи мотори дето си ги написал са със сериозна кубатура. Нема как да не вървят. Тука идеята е нещо до 2000 куб., че и по-малко...
Иначе една хонда 1.6 V-tec ще разпори доооста по-сериозни съперници...

И още нещо - не се докачайте винаги, когато някой почне да приказва за това колко са ни бавни колите. Да не би ние да сме си ги правили, та да ни е срам от това...
Мойта за 1.6 върви прилично. Който иска - да идва да се пробваме. Щото приказки съм изслушал много, после често им се свива корема от загубата :)

Аз ако исках колата просто да ми върви, щях да си купя друга. За мен е по важен пътят, по който ще мина, опитът който ще придобия. Отделно точно тоя модел много го обичам...
Който не харесва тия коли да не си ги купува. И това е :)

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 14 май 2010, 18:53
от Bonso
Tемата се е заформила сериозно :D

Що не се хванете в Неделя -та да си засечете колите на драг- а на Лесново? Ако не вали много и има свободни стартове разбира се... :D

bonsata

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 15 май 2010, 00:04
от deshi
Яшо тука въпроса не е кой бил готин и кой не ... гореизброените шестаци по 170 коня на кугър и мондео вървят колкото сиерра двувалка , впечетленията са ми от кугъра на мой приятел който е купен чисто нов и 170 кс . а въпросните 2.9 косуърт да те вървят много обаче надали ще намериш повече от 5 , 6 в бг . Варгала , ако обичаш не давай грешни мнения пред хора като милен и пред щото ние с тва се занимаваме ... форда има потенциал , обаче заводски е сакат , та от днес вече в храма на сектата вече си имаме и една сиерка дето не е атмосферна ама не и дизел , колата е за брат ми така че той ще говори за нея

Re: Проект xr3i...

Публикувано: 15 май 2010, 00:15
от cosworth team ruse
аз със сиерата двувалката така като съм се засичал по светофарите с разни коли повечето пъти им слагам по една кола отпред,дори 4 човека в колата и бмв със сам човек 6 цилиндрово до 2ра вървяхме на равно
,аз със сиерата двувалката така като съм се засичал по светофарите с разни коли повечето пъти им слагам по една кола отпред,дори 4 човека в колата и бмв със сам човек 6 цилиндрово до 2ра вървяхме на равно
8)

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 15 май 2010, 15:13
от yassimoto
Хайде и аз да драсна няколко реда . Та не се сещам къде е Голфа и неговата фамилия във WRC шампионата или Формула 1 , май са само в GT шампионатите където ФОРД също имат представители . Бих казал че ФОРД имат страхотни разработки , но съвсем умишлено в сток варианта скопяват моторите - политика на фирмата . Примерно RS 2000 - 700 к.с. , същия в сток вариант -240 к.с и още много такива примери . Това е и една от причините тези коли да са сравнително лесни и ефтини за тунинговане , за разлика от много други коли които са истискани заводски .
Това си е мое лично мнение и не искам да звучи като заяждане , но пък от друга страна това са фактите . >:D<:

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 15 май 2010, 16:46
от crank1968
Писна ми да плюе някой форд!!!Какво искате незнам!!Да докажем че голфа е бърза кола или другите VW
Дърпал съм се с пассат б3 комби и моята е комби
Характеристики на пассата б3 комби
2.8 VR6 (174 Hp) макс.скорт.-218 ускорение от 0до100- 8.6
Характеристики на моя ескорт комби
1.8 i 16V (115 Hp) макс.скорост- 196 ускорение от 0до100 10.3
Аз този пассат го дръпнах човека в колата не повярва после спряхме пихме кафе!!!!
Коментирахме колите си и т.н!!
VW е уникална кола евтина подръжка приятна за каране на дълго ни касат!!!
НО ако ние имаме 180 под капака не ми се мисли!!!
Форд не правят много бързи коли!!Но за тези коне сме идеални астрата скъсах я също 115 коня драглива кола!!
Форд косуърт да набара Vw до 1999 г ще го изяде!!Бългрите нямаме пари и затова караме форд vw и циганското бмв
Ако имаш пари едва ли ще караш голф или форд би си купил едно субаро или митсубиши нали!!Няма какво да спорим
малки заплати продухани коли поне жените са ни красиви умни и опасни!!

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 16 май 2010, 12:02
от deshi
с тоя зетек 115 няма как да си бил вр 6 или астра гси , не пасем трева и не си мисли че плюя форда , плюя разбирачи като тебе ,

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 16 май 2010, 12:22
от crank1968
:D :D :D еми щом така мислиш аз да не съм луд да споря за глупости!Какво ме интересува какво ти е мнението виж каталога момче!Да видиш астра гси не е ли побавна а за вр6 нямам думи големия мотор нямам думи _friends_ _friends_ Карайте си драгливите Vw и не се мислете че сте господари на пътя _friends_

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 16 май 2010, 20:58
от 30e
Ние ядем доматите с колците :lol:

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 16 май 2010, 21:22
от Bonso
Хахаххааххх :D

Демокрация... всеки има право на мнение :wink:

То непречи на писта "Дракон" Калояново например да го решиме проблема... Или на летището на Сепарева баня на драг-а на 400 метра да ги засечат колите. Там грешка няма. 8)

Вярно, че си е и до шофьор и до състояние на автомобила, но стоков Ескорт 1.8 16v да размаже Астра GSI малко ме съмнява. За Голф 2 GTI 1.8 16v няма нужда да обсъждаме въпроса.

За Cosworth- a ясно, че върви много. Тука спор няма.

Re: Вървят ли Фордовете / Гонки /Кой е по по най (от Проект xr3i

Публикувано: 16 май 2010, 21:45
от crank1968
Незнам гси ли е кво е но ето какво пише в каталога
1.8 i 16V (116 Hp) макс.скорост-195 ускорение от 0-100- 10 нещо да ми кажеш _friends_ _friends_