за сиера 2,8 mfi инфо

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 10 май 2011, 23:11

колеги помагайте взех един мотор 2,8 mfi PRT 150 коня механична инжекция К-jetronic обаче имам липси по мотора и ще помоля който е с такъв мотор ако може да ми снима подробно маручите по инжекцията кой къде влиза излиза отива и така нататък,вакума на делкото къде се върже общо взето тези работи,тръбите по инжекцията са ясни, и някой ако има излишна планка за газта,тръбата на смукателя с гъбата и бенз. помпа и картер да свирка :D че без тях не мога да запаля звяра Изображение Изображение Изображение

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от ludavoda » 11 май 2011, 00:53

На първата снимка:
Не си ги номерирал, но към третата стрелка от ляво надясно, не се връзва нищо. Там дълбоко има едно шестограмче, което регулира сместа. Не го пипай преди да запалиш. Ако работи добре, НИКОГА не го пипай...
Другите два "входа" на първата снимка видимо са за бензинопроводи...
Не знам, как да ти го обясня, но според мен си попаднал на автомобил с "екология". Това е лошо...
Повечето от вакуумите на снимка 2 и снимка 3, не са свързани с работата на инжекциона, а са за "екология" (само мое мнение), но ако не са вързани правилно, колата не работи добре...
При Бонсо и при мен не е така, а инжекционът е "чист", без тия глупости...
Има xr3i с такива вакууми... почти няма оправия...
Виждал съм също ескорти MK3, карбуратор пак със тия неща...
Освен, че има много маркучета, има и разни допълнителни отвори тук-таме. Т.е. частите не са напълно съвместими...

Толкова мога да ти помогна...

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от Sierrata » 11 май 2011, 01:23

на моя двигател има тая система за екология (една торба маркучета още) но за напред ще го правя както при стандартния
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от viksata » 11 май 2011, 09:06

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=46431" onclick="window.open(this.href);return false;

Ти с тая MFI ще се видиш в прикючение виж ако стане да преправиш от 2,9 ако става жабата ...
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 11 май 2011, 10:22

то за да стане със смукател дюзи и така нататък е още по голямо приключение,то като цяло и да е бил с екология този мотор като му се запушат ваумите трябва да си работи като обикновен такъв без,на мен дефакто ми трябва да вържа вакума за делкото ,още един маркуч имам кйто ми виси и разни 2-3 дупки за маркуч :D въпроса е горе-долу да имам насока накъде да ги сложа

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от HACKO » 11 май 2011, 16:15

Зеления превключвател от втората снимка, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от всмукателя, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 11 май 2011, 19:40

да само с един вакум е ,то това зеленото е нещо като датчик ли не знам защото се счупи малко и гледам че има някаква медна сърцевина :(:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от HACKO » 11 май 2011, 23:08

Термоклапан, щом си с един вакум не ти трябва, да си стои като тапа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от Bonso » 13 май 2011, 09:05

ако трябва мога да направя няколко снимки на инжекциона моя двигател?

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 13 май 2011, 11:12

ами да направи направо ще ме улесниш много но да бъдат по-детайлни да видя кой маркуч къде се закача че на моя инжекцион всичко е откачено :?

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от viksata » 13 май 2011, 16:30

Bonsa, така като си почнал с фотото дали ще е удобно да направиш и на двойния ауспух на Capri-то :)
Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....

МОЛЯ :D: _friends_
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 24 май 2011, 18:00

:(:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от Bonso » 01 юни 2011, 21:23

с малко закъснение :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от Bonso » 01 юни 2011, 21:58

viksata написа:Bonsa, така като си почнал с фотото дали ще е удобно да направиш и на двойния ауспух на Capri-то :)
Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....

МОЛЯ :D: _friends_
нещо подобно е. просто нямам възможност да снимам колата в момента.

http://cgi.ebay.co.uk/CAPRI-EXHAUST-2-8 ... 6850317882" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.sportex-exhausts.com/store_m ... ct_id=4983" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 01 юни 2011, 22:20

мерси бонса,аз мисля че ги оправих даже се надявам тая неделя да палим 8)

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 02 юни 2011, 21:30

bonso гледам че изп. тръби ти тръгват по отделно от цилиндрите,отделно ли си прави фланци и какъв е диаметъра на тръбата която тръгва от там :?:

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от Bonso » 04 юни 2011, 19:39

Да ти кажа, нямам спомени за размера. Мога да ги премеря, но не съм сигурен, че са направени, както трябва. Така е колата, защото някъде покрай ремонта се загубиха изпускателните колектори. Иначе са 4 отделни фланеца.

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за сиера 2,8 mfi инфо

Мнение от cosworth team ruse » 17 юни 2011, 20:46

здравейте запалих мотора без проблеми от раз,и звука е невероятен но имам два проблема,понеже оригиналното реле на бензиновата помпа е изгоряло и сложих друго 40 ампера пише на него но проблема е че на контакт не изключва изобщо помпата и си надува маркучите яко и постоянно изпускат та кое спира помпата като е на контакт релето ли? държи ми 2000 оборота на студен мотор,това от кое се определя стъп.мотор гледах го отворено държи вътре дупката не е затворена от биметалната пластина,а главния маркуч за бензина към щуцера за студен старт дюзата която е ли се връзва? и на колко градуса е центровката дават я 12 градуса но нещо високите обороти мудно ги вдига при каране :D малко много въпроси станаха :D

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта