Страница 1 от 1
за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 10 май 2011, 23:11
от cosworth team ruse
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 00:53
от ludavoda
На първата снимка:
Не си ги номерирал, но към третата стрелка от ляво надясно, не се връзва нищо. Там дълбоко има едно шестограмче, което регулира сместа. Не го пипай преди да запалиш. Ако работи добре, НИКОГА не го пипай...
Другите два "входа" на първата снимка видимо са за бензинопроводи...
Не знам, как да ти го обясня, но според мен си попаднал на автомобил с "екология". Това е лошо...
Повечето от вакуумите на снимка 2 и снимка 3, не са свързани с работата на инжекциона, а са за "екология" (само мое мнение), но ако не са вързани правилно, колата не работи добре...
При Бонсо и при мен не е така, а инжекционът е "чист", без тия глупости...
Има xr3i с такива вакууми... почти няма оправия...
Виждал съм също ескорти MK3, карбуратор пак със тия неща...
Освен, че има много маркучета, има и разни допълнителни отвори тук-таме. Т.е. частите не са напълно съвместими...
Толкова мога да ти помогна...
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 01:23
от Sierrata
на моя двигател има тая система за екология (една торба маркучета още) но за напред ще го правя както при стандартния
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 09:06
от viksata
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=46431" onclick="window.open(this.href);return false;
Ти с тая MFI ще се видиш в прикючение виж ако стане да преправиш от 2,9 ако става жабата ...
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 10:22
от cosworth team ruse
то за да стане със смукател дюзи и така нататък е още по голямо приключение,то като цяло и да е бил с екология този мотор като му се запушат ваумите трябва да си работи като обикновен такъв без,на мен дефакто ми трябва да вържа вакума за делкото ,още един маркуч имам кйто ми виси и разни 2-3 дупки за маркуч

въпроса е горе-долу да имам насока накъде да ги сложа
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 16:15
от HACKO
Зеления превключвател от втората снимка, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от всмукателя, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 19:40
от cosworth team ruse
да само с един вакум е ,то това зеленото е нещо като датчик ли не знам защото се счупи малко и гледам че има някаква медна сърцевина

Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 11 май 2011, 23:08
от HACKO
Термоклапан, щом си с един вакум не ти трябва, да си стои като тапа.
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 13 май 2011, 09:05
от Bonso
ако трябва мога да направя няколко снимки на инжекциона моя двигател?
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 13 май 2011, 11:12
от cosworth team ruse
ами да направи направо ще ме улесниш много но да бъдат по-детайлни да видя кой маркуч къде се закача че на моя инжекцион всичко е откачено

Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 13 май 2011, 16:30
от viksata
Bonsa, така като си почнал с фотото дали ще е удобно да направиш и на двойния ауспух на Capri-то

Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....
МОЛЯ

Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 24 май 2011, 18:00
от cosworth team ruse
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 01 юни 2011, 21:23
от Bonso
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 01 юни 2011, 21:58
от Bonso
viksata написа:Bonsa, така като си почнал с фотото дали ще е удобно да направиш и на двойния ауспух на Capri-то

Дани ще ме извини че цапам тук но и за него ще е интересно.....
МОЛЯ

нещо подобно е. просто нямам възможност да снимам колата в момента.
http://cgi.ebay.co.uk/CAPRI-EXHAUST-2-8 ... 6850317882" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sportex-exhausts.com/store_m ... ct_id=4983" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 01 юни 2011, 22:20
от cosworth team ruse
мерси бонса,аз мисля че ги оправих даже се надявам тая неделя да палим

Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 02 юни 2011, 21:30
от cosworth team ruse
bonso гледам че изп. тръби ти тръгват по отделно от цилиндрите,отделно ли си прави фланци и какъв е диаметъра на тръбата която тръгва от там

Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 04 юни 2011, 19:39
от Bonso
Да ти кажа, нямам спомени за размера. Мога да ги премеря, но не съм сигурен, че са направени, както трябва. Така е колата, защото някъде покрай ремонта се загубиха изпускателните колектори. Иначе са 4 отделни фланеца.
Re: за сиера 2,8 mfi инфо
Публикувано: 17 юни 2011, 20:46
от cosworth team ruse
здравейте запалих мотора без проблеми от раз,и звука е невероятен но имам два проблема,понеже оригиналното реле на бензиновата помпа е изгоряло и сложих друго 40 ампера пише на него но проблема е че на контакт не изключва изобщо помпата и си надува маркучите яко и постоянно изпускат та кое спира помпата като е на контакт релето ли? държи ми 2000 оборота на студен мотор,това от кое се определя стъп.мотор гледах го отворено държи вътре дупката не е затворена от биметалната пластина,а главния маркуч за бензина към щуцера за студен старт дюзата която е ли се връзва? и на колко градуса е центровката дават я 12 градуса но нещо високите обороти мудно ги вдига при каране

малко много въпроси станаха
